Miehellä reilusti ylipainoa, tarviiko pelätä että käy vieraissa?
Mietin vaan, että kelpaakohan edes 40+ ylipainoinen mies kenellekkään.
Nyt ollut vajaa viikon saksassa työmatkalla naispuolisen työkaverin kanssa kahdestaan.
Reissaa paljon työkseen ja välillä tulee mietittyä pettääkö niillä reissuillaan.
Sanokaas nyt, kiinnostaako edes naisia edes lihavat miehet? Mies pukeutuu siististi ja huolehtii hygieniastaan. Painoa 120kg ja pituutta 182cm, joten tota ylipainoa ainakin 30kg.
Kommentit (13)
Kyllä muhkeille bottomikundeille on aina tarvetta. Missäpäin mies on?
Jos mies pettää niin sitten pettää. Oli minkä kokoinen tai näkönen tahansa. Aina löytyy joku epätoivoinen nainen joka vaakamamboon suostuu!
[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 17:47"]
Berliinissä asuvat.
[/quote]
Siellä on kyllä melko elävä skene, ootteko käynny yhdessä missään festeissä?
No yhden tutun mies petti kyllä, vaikka on todella isokokoinen. Oli ihan sivusuhde, ei panoista kyse. Tuskin siis paino vaikuttaa.
Miksi viestissäsi on noin monta kertaa sana "edes"?
Wtf, kysyt että kiinnostaako ketään lihava mies ja itse olet samaan aikaan yhdessä sellaisen kanssa? Päättele siitä.
[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 17:50"]
Huorissa ne läskit miehet käy.
[/quote]
Eiks tossa ollu puhe miesten välisistä bileistä?
eiköhän se miehesi iltaisin paneskele sitä työkaveriaan hotellissa...
No panethan sinäkin häntä, miksei sitten joku muu?
[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 17:37"]
Mietin vaan, että kelpaakohan edes 40+ ylipainoinen mies kenellekkään. Nyt ollut vajaa viikon saksassa työmatkalla naispuolisen työkaverin kanssa kahdestaan. Reissaa paljon työkseen ja välillä tulee mietittyä pettääkö niillä reissuillaan. Sanokaas nyt, kiinnostaako edes naisia edes lihavat miehet? Mies pukeutuu siististi ja huolehtii hygieniastaan. Painoa 120kg ja pituutta 182cm, joten tota ylipainoa ainakin 30kg.
[/quote]
mulla oli työkaveri joka oli 189, 130kg... älykäs, johtajatyyppi turun seudulta... aina kun se kävi hesassa sillä oli joku pano mummotunnelista tai e-date sivulta
Mun mies on normaalipainoinen ja komea enkä siltikään suostu pelkäämään, että käykö vieraissa. Parisuhde ei ole hyvä parisuhde, jos jotain tuollaista alkaa tosissaan pelätä. Mies käy vieraissa jos on käydäkseen, oli sitten lihava tai laiha. Pelkäämisellä ei tee kuin itsensä hulluksi.