Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tää voi olla?

Vierailija
22.09.2014 |

Oon tasan 15v ja mul oli tänää liikkatunnilla coopperin testi. ( juoksin 2km 350m/12min) . Niin juostessa tuli yhtäkkiä rintaa värisevä tunne ja alkoi yskittää. Se meni nopeasti ohi. Mulla on tullu ennenkii tollanen. Onkohan toi jotenkin vakavaa?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pelkäät, jotain syddänvikaa, niin turhaan. Ensinnäkin on äärettömän harvinaista, että ikäiselläsi olisi sydänvika. Se on aina, joko synnynnäinen ja huomataan jo syntyessä, tai sitten se on , se mikä on vanhoilla ihmisillä ja kehittyy vuosikymmenissä. Toiseksi, et jaksaisi juosta noin hyvin.

Vierailija
2/8 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läppävian voi kyl huomata vasta aikuisenakin mut tuskin tuo nyt sitä on! Mul on ollu joskus vastaava tuntemus ja ihan hengissä oon pysynyt:-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin on mitään vakavaa, kun meni ohi nopeasti.

Vierailija
4/8 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eteisvärinä?

Vierailija
5/8 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on varmaan ihan normaalia. Kaikilla varmaan on, joskus,mutta kaikki eivät kiinnitä huomiota siihen.

Vierailija
6/8 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan huono kuntokin voi tota aiheuttaa. Yskittääkö sua usein? Nouseeko limaa kurkkuun aamuisin?

Vierailija
7/8 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se voi olla, jotain, että keuhkoissa liikkuu, jotain limaa tai sitten Se on normaali rytmihäiriö, niitä on kaikilla, joskus. Kaikki eivät vain tunne niitä.

Vierailija
8/8 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasitusastma?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yksi