Miksi keräilet muumimukeja?
Niin, miksi? En ymmärrä koko touhua. Omat vanhempanikin keräävät niitä hyllyt täyteen, joitakin mukeja ei edes käytetä, ovat vaan hyllyssä koristeena.
Vanhempani sanovat minulle, että ''vuosien päästä sitten kun meitä ei enää ole voit myydä ne'' - no, eipä niistä edes mitään ihmeellisiä summia saa kun eivät ole mitään spesiaaliyksilöitä vaan perus tukkutavaraa joita löytyy jokaisen muumimukikeräilijän kaapista.
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Koska olen kehityshäiriöinen ja lasten asteella.
Ole vain...mutta miten liittyi kontekstiin?
Minusta osa niistä on tosi rumia.
Muutaman kivan olen nähnyt mutta muumiaihe ei iske.
Olen saanut lahjaksi muutaman.
Harvoin ovat käytössä koska on muita lempimukeja.
Siskoni keräilee noita. Tai ainakin sillä seisoo niitä keittiön yhdessä kaapissa. Eivät taida olla käytössä koskaan.
Joskus on esitellyt niitä aivan kuin olisi jotain arvotavaraa 😄
Syynä on se, että olen aina ollut muumifani. Katsonut sarjaa, lukenut kaikki kirjat ja sarjakuvia. Muumeissa on sitä jotain. Kirjoissa upea tunnelma ja sarjassa (vanhat äänet) aivan hulvatonta retoriikkaa : D
Ostan vaan niitä mukeja joista tykkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska olen kehityshäiriöinen ja lasten asteella.
Ole vain...mutta miten liittyi kontekstiin?
Siinähän kysyttiin miksi keräilet Muumimukeja.
Minulla on 8, ne ovat käytössä sekä kahvi- että tee- että kaakaomukeina. Pidän kuvituksesta. Olen ollut muumifani jo 55 vuotta.
Mulla on noita 90-luvun kuppeja ja ne ovat kuvitukseltaan parempia kuin nykyiset. Erityisesti keltainen pikku Myy. Ja olen ostanut kun on silmää miellyttänyt.
Nyt kyllä haukut väärää puuta. Yksi ainoa muumimuki löytyy kaapista.
Ok, olet oikeassa.
-sama