Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen 26 v ja määräaikaisella eläkkeellä. Pääsenköhän takaisin työelämään ikinä?

Vierailija
24.08.2021 |

Luin että sairaudestani kärsivilla suurin osa on tukityöllistettyjä, ja vain alle kolmasosa ns oikeissa töissä. Ei kauheasti motivoi...

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin

Vierailija
2/12 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin- jos asenne on tuo huonosti käy. Jos sen sijaan mitenkään fokusoisit toivetilaan ja lähtisit sitä kohti minipienin askelin saattaisi onnistua...

Uhriutuminen on tietty aina kivaa ja vapauttaa vastuusta. Me muut sitten maksetaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin- jos asenne on tuo huonosti käy. Jos sen sijaan mitenkään fokusoisit toivetilaan ja lähtisit sitä kohti minipienin askelin saattaisi onnistua...

Uhriutuminen on tietty aina kivaa ja vapauttaa vastuusta. Me muut sitten maksetaan!

Yritän olla positiivinen. Minulla on hyvä tutkinto lukiosta, mutta jo 7 vuotta sitten. Sen jälkeen olen yliopistossa ja amkissa opiskellut eri aloja vähän sitä sun tätä, mutta innostus ei ole kestänyt eikä minulla täten ole mitään koulutusta lukion jälkeen. T ap

Vierailija
4/12 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilastollisesti suurin osa määräaikaisella eläkkeellä olevista "pääsee" pois eläkkeeltä. En tiedä, saavatko he töitä vai muuttuvatko he eläkeläisistä tavallisiksi työttömiksi.

Vierailija
5/12 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä tutkinto lukiosta? Tiedoksesi, että se sama tutkinto on kaikilla lukion käyneillä…

Vierailija
6/12 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä tutkinto lukiosta? Tiedoksesi, että se sama tutkinto on kaikilla lukion käyneillä…

Tarkoitin että hyvät arvosanat!

Vierailija
7/12 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu missä vika. Jos valta-akseli lieppaa niin tuskin.

Vierailija
8/12 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu missä vika. Jos valta-akseli lieppaa niin tuskin.

Skitsofreniasta kärsin, tänä vuonna ollut jo kaksi psykoosia. Nyt olen terveempi taas.

Vierailija
9/12 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvin voit toipua ja kouluttautua uuteen työllistävään ammattiin. Aloittaa puhtaalta pöydältä. Keskity nyt vain sairautesi hoitoon :) Tsemppiä kovasti.

Vierailija
10/12 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan hyvin voit toipua ja kouluttautua uuteen työllistävään ammattiin. Aloittaa puhtaalta pöydältä. Keskity nyt vain sairautesi hoitoon :) Tsemppiä kovasti.

Kiitos paljon. Kunhan nyt olisi edes joku ammatti mistä saisin enemmän opintoja tehtyä...

Vierailija
11/12 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se riippuu sekä sairaudestasi, että sinusta. Olet nuori ja todennäköisesti voit vielä hyvin päästä opiskelemaan alaa, joka kiinnostaa ja jonne voisit päästä töihinkin. Jos sinulla on fyysisiä rajoitteita, niin on olemassa työssäkäyviä vammautuneita, joten toivoa on. Sairaus voi rajoittaa osaa vaihtoehdoista, mutta kyllä toivoa on.

Vierailija
12/12 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä skitsot on eläkekamaa. Ei kukaan työnantaja katsele psykooseja ja harhoja.