Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suun punajäkälä!

Vierailija
22.09.2014 |

Onko täällä ketään jolla tuo diagnoosi? Vertaistukea kaipaan, v-mäinen sairaus... Nyt tällä hetkellä suu ihan liekeissä, ikenet ja posken limakalvot "ruvella" ja oon kai yöllä purrut poskia kun toisella puolella posken limakalvo verillä :( Pelkään muuttumista suusyöväksi, pari vuovuotta sitten otettiin koepalat ja ne oli ok. Onneksi huomenna hammaslääkärin tarkastus.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläni on ollut sitä, oli vajaan vuoden aktiivisena ja nyt rauhoittunut. Sai jotain salvaa, joka tehosi, mutta toinen lääkäri ei suositellut sitä käytettäväksi. Lopulta parani itsestään. Koita olla stressaamatta, vaikka se on vaikeaa. Stressi vissiin pahentaa sitä :(

Vierailija
2/4 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy huomenna lääkäriltä jotain lääkettä tähän pyytää, aiemmin ei ole tarvinnut mitään käyttää. Tämä puhkesi lapsen syntymän ja imetyksen lopettamisen jälkeen, rauhoittui ja lähti melkein kokonaan pois kun tulin uudelleen raskaaksi ja imetin, mutta taas imettämisen lopettamisen jälkeen äityi ihan kamalaksi :(

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on myös lievänä. Hammaslääkäri huomasi. Olen pari vuotta syönyt salaatissa vahvaa ja keskivahvaa chiliä raakana ja greippiä. Mahtaakohan ne vaikuttaa asiaan? Nyt lopetan niiden syömisen, jos vaikka rauhoittui sitten.

Vierailija
4/4 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla amalgaamipaikkoja?