Arto Nybergin rimanalitus eilen
Asetuin varta vasten katsomaan ohjelmaa, koska luvassa oli arvostamani näyttelijä Anja Pohjolan haastattelu. Kuvittelin, että hän on se arvokkain vieras, jota haastatellaan viimeisenä. Katin kontit, ensimmäinen vieras tämä nuori laulaja ja Anja Pohjola saivat vain muutaman minuutin aikaa ja sitten tämä tyhjäpäinen jääkiekkoilija Teemu Selänne sai miltei puoli tuntia. Oli todellinen riman alitus. Mielestäni Anja Pohjolan kaltainen loistava, pitkän uran tehnyt näyttelijä olisi ansainnut vaikka kokonaisen oman ohjelman. Arvostukseni Arto Nybergiä kohtaan romahti. Mitä mieltä te muut olette, vai katsoivatko kaikki sitä todella typerää tanssikisaa kolmoselta.
Kommentit (44)
Teemuhan on jumalasta seuraava JOILLEKIN. Ja Nyberg nuolee ja nuolee. Anja on ihana:)
Oli pakko katsoa eilen ohjelma Areenasta (tai kelasin siitä katsottavaksi vain sen Teemun haastattelun kun muut ei kiinnostaneet). Eikö teitä ketään muuta haitannut se, että se rva Pohjola (vai mikä lie, ei ollut tuttu minulle) ei ollut hetkeäkään hiljaa Teemun haastattelun aikana?? Nybergilläkin taisi alkaa hermo mennä kun rouva ei antanut Teemun edes vastata kaikkiin kysymyksiin vaan alkoi tunkea omia juttujaan väliin? Eiköhän Nyberg tai tuottaja vai kuka lie asioista päättääkään oppinut tästä ainakin sen, että mummut kannattaa haastatella viimeikseksi etteivät pääse häiritsemään muiden haastatteluja tai sitten ainakin laittaa niiden mikki pois päältä... Hävetti vanhan rouvan puolesta kun ei osannut olla hiljaa.
Jauts, jäi pois sanat "sai aikaan". Tämä siis kommenttiin 29.
[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 13:17"]
Oli pakko katsoa eilen ohjelma Areenasta (tai kelasin siitä katsottavaksi vain sen Teemun haastattelun kun muut ei kiinnostaneet). Eikö teitä ketään muuta haitannut se, että se rva Pohjola (vai mikä lie, ei ollut tuttu minulle) ei ollut hetkeäkään hiljaa Teemun haastattelun aikana?? Nybergilläkin taisi alkaa hermo mennä kun rouva ei antanut Teemun edes vastata kaikkiin kysymyksiin vaan alkoi tunkea omia juttujaan väliin? Eiköhän Nyberg tai tuottaja vai kuka lie asioista päättääkään oppinut tästä ainakin sen, että mummut kannattaa haastatella viimeikseksi etteivät pääse häiritsemään muiden haastatteluja tai sitten ainakin laittaa niiden mikki pois päältä... Hävetti vanhan rouvan puolesta kun ei osannut olla hiljaa.
[/quote]
Sinua ei siis kiinnostanut vuosikymmenien huikean uran teatterissa tehneen näyttelijän haastattelu. Uskomatonta!!! Tämähän kertoo kyllä melkoisesti suomalaisten sivistystasosta.
[/quote]
Ja minua hävettää sinun puolestasi. Olet varmasti hyvin nuori, ainakin tekstisi on sellaista, jollaista odottaisin teini-ikäiseltä.
[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 13:27"]
[/quote]
Ja minua hävettää sinun puolestasi. Olet varmasti hyvin nuori, ainakin tekstisi on sellaista, jollaista odottaisin teini-ikäiseltä.
[/quote]
Olen 40v eli aika teini, mutta tunnen Teemun lapsuudesta, joten kiinnosti aika paljon enemmän kuin minulle tuntemattomien ihmisten haastattelut. Minusta teininpää on toisten päälle puhuminen ja vastaaminen kun toiselta kysytään.
joo onhan tuo selännehomma menny ihan överiksi. lopetti uran, okei, oli ihan mahtis, juu, mutta silti. LIIKA ON LIIKAA
[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 13:37"]
joo onhan tuo selännehomma menny ihan överiksi. lopetti uran, okei, oli ihan mahtis, juu, mutta silti. LIIKA ON LIIKAA
[/quote]
Niin on. Minä ainakin käännän kanavaa tai lehden sivua enkä klikkaa juttuja auki, jos jossain vilahtaa T. Selänteen naama tai nimi. Tulee hirmuinen vastareaktio kaikelle tälle turhalle hypetykselle.
Sitä paitsi minä olen aina arvostanut enemmän S. Koivua kuin T. Selännettä niin jääkiekkoilijana kuin ihmisenäkin. Saku on jees, Teemu ei.
[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 13:35"]
Olen 40v eli aika teini, mutta tunnen Teemun lapsuudesta, joten kiinnosti aika paljon enemmän kuin minulle tuntemattomien ihmisten haastattelut. Minusta teininpää on toisten päälle puhuminen ja vastaaminen kun toiselta kysytään.
[/quote]
40-vuotias eikä tunne/tiedä Anja Pohjolaa?!
Ilmeisesti sinä olet siis enemmän jäähallilla roikkuja kuin tv:n tai teatterin katsoja tai muuten kulttuuri-ihminen. Nuff said.
Kommentoin nyt tämän ketjun perusteella, en ole nähnyt ohjelmaa. Minusta tuossa ohjelmassa pitäisi antaa kaikille haastateltaville jotakuinkin samanpituinen aika riippumatta siitä, kuka on tunnetuin. Nyberg olisi voinut tehdä oman erikoisjaksonsa Selänteestä, jos häntä varten ei riitä se aika mikä muille. Ei ole kohteliasta muita kohtaan, jos heidät otetaan vain statisteiksi, koska formaattiin sattuu kuulumaan kolmen ihmisen haastattelu.
[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 13:54"]
[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 13:35"]
[/quote]
40-vuotias eikä tunne/tiedä Anja Pohjolaa?!
Ilmeisesti sinä olet siis enemmän jäähallilla roikkuja kuin tv:n tai teatterin katsoja tai muuten kulttuuri-ihminen. Nuff said.
[/quote]
No en kyllä katso pahemmin telkkaria ja olen ilmeisesti asunut ja käynyt teatterissa väärillä paikkakunnilla.
Minuakin ällöttää Temun hypetys ja glorifiointi. Ei kiitos, onneksi voi valita, en osta kirjaa tai lehtiä, joissa hänen naamansa. Jotenkin tämä urheiljoiden "jumalisointi" on aika lapsellista. Sinänsä mulle ihan sama miten kukakin työnsä tekee ja mitä tienaa. Nämä tietyt urheiljat vaan saavat ihan liikaa palstatilaa.
Mistä johtuu, olemmeko vaan "tyhmä" kansa? Kuten jenkitkin. Joillain työpaikoilla urheilusaavutukset tai Vain Elämää ja TTK on NE puheenaiheet, onneksi ei omassani. Itse nostaisin esiin esim. mielettömän hienoja tutkijoita eri lääketieteen, biologian ja vaikka kemian foorumeilla. Ja tietysti kulttuurin edustajat. EI toki sulje pois toistakaan. Kyllä minäkin urheilusta mielelläni keskustelen ja itsekin urheilen, mutta yksilöiden glorifiointi on ihan sieltä...
Luettuani ketjun läpi, tuli väkisinkin mieleen sellainen ajatus, että tuo Nybergin ohjelma taitaa olla jo tiensä päässä. Ei näinkin pienestä maasta löydy todella mielenkiintoisia haastateltavia ohjelmaan, jossa on aina kolme vierasta. Taitaa olla niin, että osa haastateltavista on ollut ohjelmassa jo aiemminkin. Olisiko syytä ensi keväänä laittaa ohjelma telakalle ja miettiä Nybergille uutta ohjelmaa. Hän on hyvä haastattelija, sitä en kiellä, mutta aika aikansa kutakin. Olisiko mitään ajatusta siinä, että jokainen ohjelma keskittyisi johonkin teemaan? Olisi ojelma, jossa olisi pelkästään kirjailijoita/runoilijoita, maalareita, kuvanveistäjiä jne. Ja sitten ohjelma, jossa olisi pelkästään urheilijoita. Ohjelmien teemat voisivat vaihdella sitten, sen mukaan onko jotain isoja urheilutapahtumia tai taidemaailmassa tapahtunut jotain mielenkiintoista. Lisäksi teemoina voisivat olla maailmanpolitiikka, tiede, talous, kotimaan vaalit jne jne jne. Näin eri teemoista kiinnostuneet saisivat mielenkiintoisia keskusteluita ja haastatteluita. Ohjalman voisi muuttaa enemmän keskusteluohjelman tyyppiseksi, jota ohjailisi sitten Nyberg.
Tuskin Nyberg itse asiaa päätti. Selänne on megajulkkis verrattuna muihin ja melko harvoin antaa kunnon haastatteluja.
En tiennytkään, että järjestyksellä olisi jotain väliä.. Kaikkea sitä oppii.
Ap. myös minä olin pettynyt. Minä olisin laittanut Selänteen ensimmäiseksi, tämän nuoren laulajan toiseksi ja Pohjolan viimeiseksi. Jääkiekkoilijat ovat Suomessa aivan yliarvostettuja.
Ohjelman tuottaja tekee tuollaiset valinnat, ei Arto Nyberg. Asiahan selittyy helposti sillä, että miettii kuinka moni suomalaisista ylipäätään tunnistaa Selänteen ja kuinka moni Pohjolan. Niinpä. Siinä sulle vastaus, ihan sama mitä mieltä heistä henkilöinä ollaan.
[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 21:31"]
Selännettä on vouhotettu nyt koko alkusyksy. Mitä erinomaista se mies on saanut aikaan, siis muuta kuin pientä kuminkappaletta kepillä tökkimällä suhteettoman suuria summia rahaa. Ihmiset ihailevat rajattomasti moista äijänkuvatusta. Ei vois vähempää kiinnostaa! Onneksi asuu USA:ssa, ettei ainakaan ole tunkemassa Suomen politiikkaan, sillä sehän saisi todellisen äänivyöryn, jos se laitettaisiin ehdokkaksi. Siellä sitten suunnilleen Hakkaraisen ja kumppanien tasolla pölisisi mitä pölisisi.
[/quote]
Aikoinaan äänestettiin eduskuntaan Reposaaren suuri poika painija Kelpo Gröndal. Ainut mitä hän eduskuntakaudellaan oli se, että hän oli jossain kokouksessa sanonut "laittakaa ikkuna kiinni, täällä vetää." Luulisin Selänteen kykyjen poliitikkona olevan samaa tasoa. Siispä pysyköön vain siellä Amerikassa ravintoloitsijana.