Mistä nahkatakki?
Mistä olette nahkatakkinne hankkineet? Hakusessa olisi siis aitoa nahkaa esim. lampaan nappaaa oleva takki. Ketjuliikkeet (gina tricot, vero moda ym.) ovat vain täynnä keinonahkaversioita, en siis sellaista haluaisi. Olen jo nettikauppoja selaillut ja pari takkia tilannut (ja palauttanut), mutta se tuntuu olevan turhaa hakuhammuntaa, sillä mallikuvista on vaikea päätellä miten takki itelle istuu.
Haasteensa tähän hankintaan tuo se, että olen todella pitkäselkäinen ja nykymalliset takit ovat normaalimittaisellekkin lyhyehköjä. Joten onko edes mahdollista pitkäselkäinen löytää istuvaa biker-mallista takkia?
Kommentit (4)
Mun takki on zarasta mutta niiden liikkeitä taitaa olla vain helsingissä ja turussa?
Ja siis valmis olisin maksamaan takista max. 250-300e eli ei mitään 2000e balenciagan takkeja kannata ehdottaa
ap
Tukholmasta. Ihan toisenlainen valikoima kuin täällä. Löysin unelmieni nahkatakin pari vuotta sitten, mutta pahvi en raaskinut sitä silloin ostaa (hinta 300 euroa). On sitten harmittanut siitä asti :-(
itse ostin ellokselta muutama vuosi sitten, on aitoa nahkaa ja hintaa noin 80e