Ny puhumises teel eesti keeli ku soomekeelisees se kuvitselisis höpisevä
Kommentit (15)
Vierailija kirjoitti:
Eestin kieli on upea sukulaiskieli eikä siinä ole mitään hauskaa.
Sä sa täyde tosigoboängit ny!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Soome oli kaks korda Eestiga sama riigi osa Rootsi ajal 16. sajandil ja Vene ajal 19. sajandil.
Mä tiedän vain yhden sanan viroksi: Rysäpöksyt. Sillä ei paljon keskustelua aikaan saada.
Vierailija kirjoitti:
Mä tiedän vain yhden sanan viroksi: Rysäpöksyt. Sillä ei paljon keskustelua aikaan saada.
Se vain ei ole vironkielinen sana. Mutta toisaalta, ei ole tämä aloituskaan. (Tai mikään aloittajan kirjoittamista viesteistä. Viesti nro 4 on viroa).
Vierailija kirjoitti:
Se kirjoitetaan rüsapõksüd. Sinulla ei tunnu olevan viron kielen oikeinkirjoitus hallussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se kirjoitetaan rüsapõksüd. Sinulla ei tunnu olevan viron kielen oikeinkirjoitus hallussa.
Housut on viroksi püksid. Sellaista sanaa kuin rüsapüksid ei ole olemassa.
Höh, eiköhän tällä palstalla ole aika paljon ihmisiä, jotka oikeasti osaa viroa.
Jotenkin luulen, että tuo vitsi kävi vähän vanhaksi jo 30 vuotta sitten.
Virolaiset on kivoja! Sitä paitsi tietäisit vain, miltä suomi kuulostaa virolaisista. Tosi arkaaiselta, joka sanan loppuun ja väliin pitää lisätä kirjaimia plus kaikki pitkät vokaalit pitää vääntää ihme kiemuralle.
Myö syoumualajisehet olemmammen tämännelajisihia ihimisijejä joillen eipä sua naourahatak.
Varmaan joltain tuollaiselta.
Vierailija kirjoitti:
Höh, eiköhän tällä palstalla ole aika paljon ihmisiä, jotka oikeasti osaa viroa.
Jotenkin luulen, että tuo vitsi kävi vähän vanhaksi jo 30 vuotta sitten.
Virolaiset on kivoja! Sitä paitsi tietäisit vain, miltä suomi kuulostaa virolaisista. Tosi arkaaiselta, joka sanan loppuun ja väliin pitää lisätä kirjaimia plus kaikki pitkät vokaalit pitää vääntää ihme kiemuralle.
Myö syoumualajisehet olemmammen tämännelajisihia ihimisijejä joillen eipä sua naourahatak.
Varmaan joltain tuollaiselta.
Ainakin kaksi tässä ketjussa.
Eesti keel onb absoluutisesti moalima lystikäisin keel, rahvas sen vannosis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mittee sie huastat? En soa selevvee. Liennöökö tuo ollenkkaan sammoo kieltä.