Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun puoliso pettää

Vierailija
22.09.2014 |

Miten suhtaudutte parisuhteessa puolisoonne, joka on epärehellinen ja pettää. Perheessä pieniä lapsia eikä ero ole mahdollinen. Mistä sopeudutte? Mietittekö eroa? Ajatteletteko pysyvänne suhteessa niin kauan kuin lapset ovat pieniä? Miten jaksatte? Erityisesti miesten kommenetteja kaivataan.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan miehen pitävän "juttunsa" omana tietonaan. Se, mistä en tiedä, ei voi satuttaa mua.

Vierailija
2/17 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on jatkuvasti epärehellinen ja jatkaa pettämistä vaikka on jo jäänyt kiinni, niin kyllä minä eroaisin, vaikka kuinka olisi pieniä lapsia. Kaikki itsekunnioitushan siinä menisi, jos suostuisi pettäjän kanssa jatkamaan. Sitten voisin jatkaa jos tunnustaisi pettämisensä, katuisi, ja lopettaisi moisen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

KVG

Vierailija
4/17 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen ei kulu kosketuksesta, ja jokaisella on myös oikeus henkilökohtaiseen vapauteen. Mies ei voi olla epärehellinen, kun en ole hänen äitinsä ja holhoa hänen tulemisiaan ja menemisiään. Mies on perhekeskeinen ja hoitaa työnsä ja muut velvollisuutensa ja jos pettää niin pettää. Ei se ainakaan minulta pois ole.

Vierailija
5/17 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 12:09"]

KVG

[/quote]

Niinpä. Ehkä päivän kahdeksas ketju aiheesta.

Vierailija
6/17 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiseen tilanteeseen ei koskaan saa itseään päästää, että "ero ei ole mahdollinen". On aina pystyttävä seisomaan omilla jaloillaan, vaikka menisi rahat ja kaikki, niin silti.

Vierailija
7/17 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet lapset on vaan tekosyy, kun ei itse pysty eroamaan. Terapia auttaa.

Vierailija
8/17 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä pettäminen johtui?

Nalkutit ja pihtasit?

Vierailija
9/17 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on luonteen heikkoutta ja laiskuutta jos katselee tuollaista kohtelua muka lasten vuoksi. Oma ahneus siinä taitaa iskeä kun menettäisi ukkokullan palkkapussinm, joten nussin nussin vaan kunhan en saa tietää siitä mitään. Missä tuollaisten naisien järki on?? Eihän vaan siellä samassa paikassa kuin miestensä?

Vierailija
10/17 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä jättäisin miehen siltä istumalta. En voisi mitenkään elää hänen kanssaan enää. Hyvä jos pystyisin puhumaan lapsiin liittyvistä asioista enää. Onneksi se, että mieheni pettäisi, on erittäin epätodennäköistä.
Lapset 3v ja 10kk.

Vierailija
11/17 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 12:22"]

No mä jättäisin miehen siltä istumalta. En voisi mitenkään elää hänen kanssaan enää. Hyvä jos pystyisin puhumaan lapsiin liittyvistä asioista enää. Onneksi se, että mieheni pettäisi, on erittäin epätodennäköistä. Lapset 3v ja 10kk.

[/quote]

Kuinka voit vastata kun kokemus puuttuu ja tulevasta et tiedä? Aina puolisoa ottaessa ei voi tietää mitä aika tuo tullessaan.

Vierailija
12/17 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 12:21"]

Mistä pettäminen johtui?

Nalkutit ja pihtasit?

[/quote]

Sepä se yleisin oletus mutta virheellinen.

AP

Vierailija
13/17 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 12:33"][quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 12:22"]

No mä jättäisin miehen siltä istumalta. En voisi mitenkään elää hänen kanssaan enää. Hyvä jos pystyisin puhumaan lapsiin liittyvistä asioista enää. Onneksi se, että mieheni pettäisi, on erittäin epätodennäköistä. Lapset 3v ja 10kk.

[/quote]

Kuinka voit vastata kun kokemus puuttuu ja tulevasta et tiedä? Aina puolisoa ottaessa ei voi tietää mitä aika tuo tullessaan.
[/quote]

Tietää mitä? Jos tarkoitat sitä, jättäisinkö miehen vai en niin voit olla varma että jättäisi. Jos taas tarkoitit, etten voi tietää, pettäisikö mieheni minua, niin en voikkaan sitä tietää sata varmasti. Sanoinkin sen olevan epätodennäköistä, en mahdotonta.

11

Vierailija
14/17 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 12:21"]Mistä pettäminen johtui?

Nalkutit ja pihtasit?
[/quote]
Lassukka voisi keksiä välillä jotain muuta kuin tuon saman litanian.

Vierailija
15/17 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 12:22"]

Kyllä on luonteen heikkoutta ja laiskuutta jos katselee tuollaista kohtelua muka lasten vuoksi. Oma ahneus siinä taitaa iskeä kun menettäisi ukkokullan palkkapussinm, joten nussin nussin vaan kunhan en saa tietää siitä mitään. Missä tuollaisten naisien järki on?? Eihän vaan siellä samassa paikassa kuin miestensä?

[/quote]

Minä olen meistä se, jolla enemmän pätäkkää (perintöjä), joten mieheni tulot eivät vaikuta asiaan. Kieltämättä välillä se pettäminen on itselläkin mielessä käynyt, mutta en ole sortunut vaikka vientiä varmasti olisikin.

AP

Vierailija
16/17 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 12:36"]

[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 12:33"][quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 12:22"] No mä jättäisin miehen siltä istumalta. En voisi mitenkään elää hänen kanssaan enää. Hyvä jos pystyisin puhumaan lapsiin liittyvistä asioista enää. Onneksi se, että mieheni pettäisi, on erittäin epätodennäköistä. Lapset 3v ja 10kk. [/quote] Kuinka voit vastata kun kokemus puuttuu ja tulevasta et tiedä? Aina puolisoa ottaessa ei voi tietää mitä aika tuo tullessaan. [/quote] Tietää mitä? Jos tarkoitat sitä, jättäisinkö miehen vai en niin voit olla varma että jättäisi. Jos taas tarkoitit, etten voi tietää, pettäisikö mieheni minua, niin en voikkaan sitä tietää sata varmasti. Sanoinkin sen olevan epätodennäköistä, en mahdotonta. 11

[/quote]

Kun luet kysymyksen tajuat, että et ole kykenevä vastaamaan, koska et ole samassa tilanteessa. En kysynyt jos vaa kun. Kysymys oli heille, jotka ovat olleet tai ovat samassa elämäntilanteessa ja ajatuksia siitä selviämisestä tai ratkaisuista sen suhteen. En minäkään esimerkiksi voi vastata jonkun mahdolliseen aloitukseen miten koen lasten muuton kotoa kun sellaista tulannetta en ole kokenut.

AP

Vierailija
17/17 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 12:44"]

[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 12:36"]

[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 12:33"][quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 12:22"] No mä jättäisin miehen siltä istumalta. En voisi mitenkään elää hänen kanssaan enää. Hyvä jos pystyisin puhumaan lapsiin liittyvistä asioista enää. Onneksi se, että mieheni pettäisi, on erittäin epätodennäköistä. Lapset 3v ja 10kk. [/quote] Kuinka voit vastata kun kokemus puuttuu ja tulevasta et tiedä? Aina puolisoa ottaessa ei voi tietää mitä aika tuo tullessaan. [/quote] Tietää mitä? Jos tarkoitat sitä, jättäisinkö miehen vai en niin voit olla varma että jättäisi. Jos taas tarkoitit, etten voi tietää, pettäisikö mieheni minua, niin en voikkaan sitä tietää sata varmasti. Sanoinkin sen olevan epätodennäköistä, en mahdotonta. 11

[/quote]

Kun luet kysymyksen tajuat, että et ole kykenevä vastaamaan, koska et ole samassa tilanteessa. En kysynyt jos vaa kun. Kysymys oli heille, jotka ovat olleet tai ovat samassa elämäntilanteessa ja ajatuksia siitä selviämisestä tai ratkaisuista sen suhteen. En minäkään esimerkiksi voi vastata jonkun mahdolliseen aloitukseen miten koen lasten muuton kotoa kun sellaista tulannetta en ole kokenut.

AP

[/quote]

Tulannetta = tilannetta

AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi neljä