Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Silmälasit profiilikuvassa miehellä

Vierailija
24.08.2021 |

Onko sillä kuinka paljon merkitystä esim. seuranhakupalstoilla, että onko mies profiilikuvassa lasit päässä tai ilman laseja? Jos siis niitä käyttää niin kannattaako laittaa kuvaan myös?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinne laittaa sekä ilman, että lasien kanssa. Monilla on silmälasit jatkuvassa käytössä.

Vierailija
22/35 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mua ei kyllä rillipäät haittaa! Itse olin koulussa rillipää, ja inhosin niitä. Mut se oli silloin se. 

Tinderissä oli muuten yks tyyppi, varmaan aloittaja, joka ei laittanut koskaan rillikuvaa mutta käyttää niitä lähes poikkeuksetta. Ehkä joskus piilareita.  Yhtään en ollut vähemmän kiinnostunut vaikka onkin silmäläsit oikeassa elämässä. Mut kiinnostus ei ollut molemminpuolista :(

Seurustelin kerran miehen kanssa (ei netti-deittauksen kautta) joka ensi treffeillä oli ilman laseja. Sittemmin selvisi, että käyttää lähes jatkuvasti. Mä jotenkin vaan niin totuin rillipäihin että en mieti asiaa. Kunhan ei oo mitkään hirveet kakkulat, siis tarkoitan Jorma Uotisen tyyliin. 

Tinderissä hämää tietenkin, the one and only, PEILILASIT.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoastaan kuten jo sanottiin, aurinko-/peililasit eivät tee hyvää vaikutelmaa. Muuten lasit ihan kuumat! Lasit voivat olla kuin meikki!

Vierailija
24/35 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa laittaa kuva silmälaseissa jos ne on useimmin naamalla.

Nykyisellä kumppanillani oli tinderissä silmälasit kuvissa, eikä haitannut. Viehätyn "nörttilookista".

En käytä laseja koska katson animea, vaan koska en näe ilman.

Vierailija
25/35 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän siis laseja muuten koko ajan (paitsi nukkuessa tms.) , en pärjää ilman. Eli ovat aina päässä.

ap

Vierailija
26/35 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytän siis laseja muuten koko ajan (paitsi nukkuessa tms.) , en pärjää ilman. Eli ovat aina päässä.

ap

Siinä tapauksessa kannattaa laittaa kuvakin lasit päässä. Ellet sitten halua antaa valheellisen vaikutelman itsestäsi.

Vierailija
27/35 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi huijata jos niitä jatkuvasti käyttää? Ethän varmaan laita kuvaa luistimet jalassakaan jos et koskaan luistele?

Vierailija
28/35 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet esim. REMin basisti, kannattaa laittaa. Ilman niitä näytät laboratorioapinalta.

Vierailija
29/35 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvännäköiset lasit parantavat jopa ulkonäköä.

Vierailija
30/35 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä neuvo tuo, että voit toki laittaa myös lasittoman kuvan, mutta jos käytät normaalisti niitä niin laita ehdottomasti lasillinen kuva joka tapauksessa. Eli siis lasit päässä joka tapauksessa kuva ja halutessasi myös joku kuva ilman (jos välttämättä haluat).

Vierailija
31/35 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei nyt mitkään ihan hirveät ja vanhanaikaiset kehykset ole, niin ei mitään väliä.

Vierailija
32/35 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linssipäisille , ei kiitos.

Vierailija
33/35 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ehkä vähän jäävi sanomaan, kun itsekin olen rillipää, mutta miksi rillit pitäisi kuvasta jättää pois, jos niitä kuitrnkin pääasiassa käyttää? Tai siis voihan sinne jonkun kuvan laittaa ilman rillejäkin, mutta omituista minusta olisi, jos rillien käyttöä pitäosi nykypäivänä piilotella. Rillejä kun on niin monen näköisiä, että varmasti kaikille löutyy ne pukevat kehykset.

Vierailija
34/35 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
35/35 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rillipäät älkööt vaivautuko!