Silmälasit profiilikuvassa miehellä
Onko sillä kuinka paljon merkitystä esim. seuranhakupalstoilla, että onko mies profiilikuvassa lasit päässä tai ilman laseja? Jos siis niitä käyttää niin kannattaako laittaa kuvaan myös?
Kommentit (35)
No mua ei kyllä rillipäät haittaa! Itse olin koulussa rillipää, ja inhosin niitä. Mut se oli silloin se.
Tinderissä oli muuten yks tyyppi, varmaan aloittaja, joka ei laittanut koskaan rillikuvaa mutta käyttää niitä lähes poikkeuksetta. Ehkä joskus piilareita. Yhtään en ollut vähemmän kiinnostunut vaikka onkin silmäläsit oikeassa elämässä. Mut kiinnostus ei ollut molemminpuolista :(
Seurustelin kerran miehen kanssa (ei netti-deittauksen kautta) joka ensi treffeillä oli ilman laseja. Sittemmin selvisi, että käyttää lähes jatkuvasti. Mä jotenkin vaan niin totuin rillipäihin että en mieti asiaa. Kunhan ei oo mitkään hirveet kakkulat, siis tarkoitan Jorma Uotisen tyyliin.
Tinderissä hämää tietenkin, the one and only, PEILILASIT.
Ainoastaan kuten jo sanottiin, aurinko-/peililasit eivät tee hyvää vaikutelmaa. Muuten lasit ihan kuumat! Lasit voivat olla kuin meikki!
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa laittaa kuva silmälaseissa jos ne on useimmin naamalla.
Nykyisellä kumppanillani oli tinderissä silmälasit kuvissa, eikä haitannut. Viehätyn "nörttilookista".
En käytä laseja koska katson animea, vaan koska en näe ilman.
Käytän siis laseja muuten koko ajan (paitsi nukkuessa tms.) , en pärjää ilman. Eli ovat aina päässä.
ap
Vierailija kirjoitti:
Käytän siis laseja muuten koko ajan (paitsi nukkuessa tms.) , en pärjää ilman. Eli ovat aina päässä.
ap
Siinä tapauksessa kannattaa laittaa kuvakin lasit päässä. Ellet sitten halua antaa valheellisen vaikutelman itsestäsi.
Miksi huijata jos niitä jatkuvasti käyttää? Ethän varmaan laita kuvaa luistimet jalassakaan jos et koskaan luistele?
Jos olet esim. REMin basisti, kannattaa laittaa. Ilman niitä näytät laboratorioapinalta.
Hyvännäköiset lasit parantavat jopa ulkonäköä.
Hyvä neuvo tuo, että voit toki laittaa myös lasittoman kuvan, mutta jos käytät normaalisti niitä niin laita ehdottomasti lasillinen kuva joka tapauksessa. Eli siis lasit päässä joka tapauksessa kuva ja halutessasi myös joku kuva ilman (jos välttämättä haluat).
Jos ei nyt mitkään ihan hirveät ja vanhanaikaiset kehykset ole, niin ei mitään väliä.
Mä olen ehkä vähän jäävi sanomaan, kun itsekin olen rillipää, mutta miksi rillit pitäisi kuvasta jättää pois, jos niitä kuitrnkin pääasiassa käyttää? Tai siis voihan sinne jonkun kuvan laittaa ilman rillejäkin, mutta omituista minusta olisi, jos rillien käyttöä pitäosi nykypäivänä piilotella. Rillejä kun on niin monen näköisiä, että varmasti kaikille löutyy ne pukevat kehykset.
Jos sinne laittaa sekä ilman, että lasien kanssa. Monilla on silmälasit jatkuvassa käytössä.