Silmälasit profiilikuvassa miehellä
Onko sillä kuinka paljon merkitystä esim. seuranhakupalstoilla, että onko mies profiilikuvassa lasit päässä tai ilman laseja? Jos siis niitä käyttää niin kannattaako laittaa kuvaan myös?
Kommentit (35)
Suomessa niin monella on lasit ettei mitään väliä. Pitäisin hyvin outona jos joku laittaa mitään painoarvoa asialle.
Kannattaa laittaa kuva silmälaseissa jos ne on useimmin naamalla.
Nykyisellä kumppanillani oli tinderissä silmälasit kuvissa, eikä haitannut. Viehätyn "nörttilookista".
Itselleni oli kyllä pieni ihmettelyn aihe, kun kuvassa ilman laseja esiintynyt mies tuli tapaamiseen (ilman laseja) voimakkaasti silmiään siristellen. Hänen asunnolleen päästyämme kaivoi ensimmäiseksi lasit esiin ja kertoi näön olevan niin huono, että joutuu käyttämään laseja kokoajan.
Eivät minua lasit häirinneet mutta miksi mies halusi luoda valheellisen ensivaikutelman? Ei ollut pitkä suhde.
Mulle ei ainakaan ole mitään väliä onko laseja vai ei. Tunnistan kyllä komean miehen vaikka lasit olisikin.
Ainakin yksi kuva profiiliin olisi hyvä lasien kanssa laittaa, jos niitä enemmänkin käyttää. Mutta ei sen välttämättä tarvi olla just se eka kuva.
Lasit on monilla miehillä kivat. Joten miksikäs ei?
Varmaan ihan tuurista kiinni, että sattuuko se kiinnostava nainen tykkäämään laseista vai ei. Vai onko asia hänelle yhdentekevä, kuten varmaan suurimmalle osalle on. Kyllä mä haluaisin, että lasit näkyisi kuvassa, jos niitä käyttää. Itse myös tykkään tosi paljon silmälaseista miehillä, että joku pieni plussakin niistä voisi tulla, vaikka toki pidemmällä tähtäimellä asia yhdentekevä onkin. :D
Riippuu ihan miehestä, jotta onko lihava parrakas ja kalju mies, jolla pullonpohjalasit vai onko tyyppi Brad Pitt -klooni ;)
Eipä tuo haittaa, elleivät lasit ole tosi epäsopivat kantajalleen.
Vierailija kirjoitti:
Nykyisellä kumppanillani oli tinderissä silmälasit kuvissa, eikä haitannut. Viehätyn "nörttilookista".
Tekeekö pelkät lasit ihmisestä nörtin? En muuten ole millään tavalla nörttimäinen. Tai siis olen lasien kanssa muuten ihan sinut, mutta en pidä ajatuksesta että saisin jonkun leiman vain sen takia, että näössäni sattuu olemaan vikaa.
ap
Ei tuolla väljä, jos tai kunhan lasit on "kirkkaat". - on vähän tylsää, kun joillain on naamalla puolet kasvoista peittävät tummat lasit - Joillain on vielä tämän lisäksi päähine/ huppu, joka peittää (lähes kaikki) hiukset...
Yliopisto-opiskelija
Jos joku ei tykkää sinusta silmälasien takia, niin miten kuvittelit että jatko sujuu, jos kuvista jätät lasit pois? Outo ajatuskin
Vierailija kirjoitti:
Itselleni oli kyllä pieni ihmettelyn aihe, kun kuvassa ilman laseja esiintynyt mies tuli tapaamiseen (ilman laseja) voimakkaasti silmiään siristellen. Hänen asunnolleen päästyämme kaivoi ensimmäiseksi lasit esiin ja kertoi näön olevan niin huono, että joutuu käyttämään laseja kokoajan.
Eivät minua lasit häirinneet mutta miksi mies halusi luoda valheellisen ensivaikutelman? Ei ollut pitkä suhde.
Sen vielä ymmärrän että kuva oli ilman laseja mutta miksi piti tulla tapaamiseenkin puolisokeana? :D Jos kuitenkin käytti laseja sen jälkeen ja sanoi tarvitsevansa koko ajan.
Silmälasipäiset miehet saa sukat pyörimään jaloissa. 🤤🤤🤤
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekeekö pelkät lasit ihmisestä nörtin? En muuten ole millään tavalla nörttimäinen. Tai siis olen lasien kanssa muuten ihan sinut, mutta en pidä ajatuksesta että saisin jonkun leiman vain sen takia, että näössäni sattuu olemaan vikaa.
ap
En ole hän, jota kommenoit mut vastaan silti. - Ei tietenkään tee kenestäkään pelkät lasit nörttiä - Joillekin lasit saatavat melkeinpä luoda uskottavuutta ja tai saavat kasvoihin muuten kivaa korostusta, etten sanois karismaa...
Yliopisto-opiskelija
Jos käytät laseja pidät ne päässä myös kuvassa. Ihan älytöntä piilotella niitä ja antaa harhaanjohtava vaikutelma. Lasit on ihan ok!
Minä tykkään silmälaseista, jos ovat kantajaleen sopivat niin komistavat vain lisää.
En ole ikinä ajatellut, että silmälaseissa olisi jotain vikaa. Usein ne ovat jopa seksikkäät.
Vierailija kirjoitti:
Jos joku ei tykkää sinusta silmälasien takia, niin miten kuvittelit että jatko sujuu, jos kuvista jätät lasit pois? Outo ajatuskin
Samaa mieltä. Jos kerran käytät laseja niin sehän paljastuu ennen pitkää joka tapauksessa.
Tai esim. Tinderissä tms. kanavilla siis. (unohtui mainita).
ap