Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ex (lyhyt aikainen) blokkasi minut fb:sta?

Vierailija
22.09.2014 |

Arvon av-mammat! Nyt haluaisin teiltä kuulla miksi entinen lyhytaikainen naiseni toimi niin kuten nyt on toiminut. Tapailin kesällä 2013 lyhyen aikaa yhtä naista ja meillä oli pari kertaa suhteellisen kiihkeää ja hyvää seksiä. Molemmat oikeasti nautti siitä. Hän kuitenkin lopuksi ilmoitti, että hän ei usko että meistä tulee paria ja juttu jäi sitten siihen. Me oltiin koko ajan kavereita facebookissa ja sitä kautta huomasin, että aika pian hänen sivuilleen tuli ilmoitus että seurustelee yhden toisen miehen kanssa. Päivityksistä sain lopulta sellaisen käsityksen, että on tainnut se nainen tapailla tätä toista miestä samaan aikaan kun minuakin tapaili eli varmaan tuo toinen mies ei tiedä tämän naisen seikkailusta minun kanssa. Asiassa ei ollut mulle mitään ihmeellistä ja ajattelinkin ehkä olleeni hänelle hetken seikkailu ennen kuin päätti pysyä siinä toisessa suhteessa. Ollaan koko tämän ajan pysytty kavereina facebookissa eli hän ei halunnut poistaa mua kavereistaan. Nyt kuitenkin viikonloppuna huomasin, että hän ei ollut enään kavereissani ja asiaa hiukan tutkiessani huomasin, että hän ei ole pelkästään poistanut mua kavereistaan vaan on oikein blokannut minut eli en löydä häntä enään omalla profiilillani vaikka osoitekenttään kirjoitan sen osoitteen mikä on hänen profiilinsa. Olen asian tarkistanut kaverin profiililla, että hän on edelleen facebookissa ja sitä kautta sain sen hänen tarkan fb www-osoitteenkin (https://www.facebook.com/etunimi.sukunimi), jolla pystyin siis tarkastaan ettei sitä löydy mun profiililla. Hän oli vähän aikaa sitten vielä kavereissani kun muistan joku aika sitten nähneeni hänen status päivityksen. Eli nyt haluaisin naisten mielipiteitä, että miksi hän nyt yhtäkkiä reippaan vuoden jälkeen blokkaa minut vaikka ei olla oltu muuten tekemisissä. Hän on profiilin mukaan edelleen sen samaisen miehen kanssa eli hänen suhdestatuksessaan ei ole tapahtunut muutosta. Alkoi itseä vaan kovasti ihmetyttään, että miksi nyt pitkän ajan jälkeen blokkaa? Jos silloin heti olisi blokannut, niin se olis huomattavasti ymmärrettävämpää... Veikkauksia?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen on ollut vielä hakupäällä, silloin kun on tapaillut sinua ja toista ehkä kolamttakin. Sanoi hän silloin, ettei teistä kenties mitään paria tule. Oli kiva tutustua, mutta on huomannut että  sopii toinen ihminen. Tai haluaa toisen ihmisen kanssa seurustella. 

Eli anna olla rauhassa. Blokkaus viestii sitä. Ei halua olla tekemisissä. Etsi sinäkin sellainen henkilö, jonka kanssa kumpikin olette samassa fiiliksessä.

Itse blokkasin pois sellaisen ihmisen, joka tavallaan kiinnosti, mutta ei kuitenkaan. Viehätti. Mutta ei miestään olisi tullut paria.  Oli pakko blokata, , että pääsin omassa elämässäni eteenpäin. Olihan se harmi, mutta en vain voinut jäädä roikkumaan häneen. Meillä oli erilaiset intressit. Ja kaverina olo ei vain onnistu minulta, jos olen ollut kiinnostunut. Tein sen valinnan. Itseni takia.ja toivon kaikkea hyvää tälle "blokkaukselleni"

Vierailija
22/23 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 12:13"]

Aika jännää kun ihminen on heti muka ahdistava tyyppi jos pohtii syitä jonkun ihmisen käyttäytymiselle :D

[/quote]

Pohtia syitä toisen käytökseen on kuitenkin hippasen eri asia, kuin stalkata toista kaverin profiilin kautta kun omasta ei onnistu...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ja kehitellä teoriaa mustasukkaisesta poikaystävästä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kahdeksan