♦♦ AV:N SUURI VALOSHOW MAANANTAINA KELLO 21.15 - kaikki mukaan! ♦♦
Haastetaan kaikki palstalaiset mukaan maanlaajuisen/maailmanlaajuisen valoshown järjestämiseen. Maanantaina kello 21.15 rämpytetään kadulle näkyvässä huoneessa kattovaloa päälle ja pois päältä noin 30 sekunnin ajan. Jos kadun/tien puolella ei ole huonetta, muukin huone käy, kunhan siinä on ikkuna. Muistakaa avata verhot ja pimentää muut valot, jotta vaikutelma on tehokas!
Kommentit (82)
Mielikuva koko Suomesta rämpyttämässä valokatkasijaa villisti puolen minuutin ajan :------DDdd voi jeesus, kai tähän on pakko osallistua
[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 00:29"]
Mukana jos vaan muistan!
[/quote]
Puhelin herättämään kello 21 ja sitten valoja sammuttelemaan :D Tästä tulee vuoden spektaakkeli.
Jotkut ekofasistit miinuspeukuttaa :((
Tehkää sitten sama kynttilöillä tai päreillä.
Loistava idea! Olen kypällä mukana.
Jos kuopiolaiset osallistuvat joukolla, aion mennä katselemaan ulos. Vähän niinkuin itsenäisyyspäivänä kynttilöitä ikkunoilla. Muuten osallistuisin itsekin, mutta kattovaloa ei ole tullut vielä hankittua eikä siis asennettua.
[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 00:54"]
Teinit vauhdissa IhQuUuuu!
[/quote]
Ap on jo yli 50-vuotias. Terv. ap
Minulle on lapsena opetettu, että valojen väkyttämine on jonkinlainen avunhuuto; siis ulkona joku voi ymmärtää, että valojen räpsyttäjällä on jokin hätä. En vaan pysty :(
[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 01:04"]
Minulle on lapsena opetettu, että valojen väkyttämine on jonkinlainen avunhuuto; siis ulkona joku voi ymmärtää, että valojen räpsyttäjällä on jokin hätä. En vaan pysty :(
[/quote]
Tämä on kuin yleisen hälytysäänen testaus: kaikki tietävät, ettei tarvitse reagoida, vaan voi nauttia showsta. Osallistuminen on silti täysin vapaaehtoista (ainakin tänä vuonna).
[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 01:03"]
[/quote]
[/quote]
Olet söpö :D
[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 01:07"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Kiitos :) Saa nähdä, onko tätä ketjua enää aamulla. Täältä poistuu ketjuja aivan ihmeellisellä logiikalla. Terv. ap
[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 01:09"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Kiitos :) Saa nähdä, onko tätä ketjua enää aamulla. Täältä poistuu ketjuja aivan ihmeellisellä logiikalla. Terv. ap
[/quote]Olen kirjoittanut kellonajan paperille ja laitoin hälytyksen kännykkään, joten oon mukana vaikka ketju poistuiskin :)
[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 01:09"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Talkasanoja puuttuu, onko Pipsa yksi niistä?
saipa ainakin hetkeksi vatsakrampin naurusta kiitos siitä
Mun mielestä ois kiva jos järjestettäis jiku random kulkue ja sitten outsiderit eli ei-AV:läiset ei ymmärtäisi mistä on kyse :) jotku naamiaiskynttiläkulkue tai joku
[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 01:37"]
Mun mielestä ois kiva jos järjestettäis jiku random kulkue ja sitten outsiderit eli ei-AV:läiset ei ymmärtäisi mistä on kyse :) jotku naamiaiskynttiläkulkue tai joku
[/quote]flash mob?
En kehtaa. Mutta painan nenän kiinni ikkunaan.
Voi, mä meen maanantaina yöksi töihin. En ole vielä tullut kaapista ulos, käykö, että ihan vaan pikkasen sytkärillä aaltoilen ikkunan edessä, niin ettei työkaverit huomaa?
Hyvä idea :DD