Mun miehellä on niin huono itsetunto, että
se tekee mut hulluksi!!! Miten voi aikuinen ihminen olla noin saamarin epävarma itsestään?! Pahinta tässä on se, että minunkin itsevarmuus on pikkuhiljaa näiden vuosien saatossa alkanut rapista, kun seura tekee kaltaisekseen. Mun täytyy nyt koko ajan tehdä tosi paljon töitä, ettei miehen ajattelutapa tartu enempää minuun. Ja se on kuluttavaa ja rasittavaa!
Kaikkeni olen yrittänyt, että sen itsevarmuus paranisi, mutta ei mies edes yritä kehittää itseään. Hitto, kun ärsyttää, kun vaikka ihan vain kaupungilla kävellään, niin se kävelee aivan kuin kyyryssä tyyliin "eihän mua kukaan huomaa"! Ja mitään ei uskalla puhuakaan, ettei vain kukaan kuule.
En kestä!!
Kommentit (5)
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 22:24"]
Aika jännä, että mies on kuitenkin löytänyt naisen itselleen!
Minullakin on huono itsetunto (kiitos isäni) eikä ole tarvinnut nähdä edes unta mistään naisesta.
[/quote]
Kai se tuo mieheni ulkonäkö sekoitti pääni, että jätin välittämättä niistä "huonoista" puolista.
Yritähän päästä eroon siitä huonosta itsetunnosta! Muista ajatella, että sä et ole yhtään sen huonompi kuin muutkaan.
ap.
Mikset ehdota miehellesi psykologia tai jotain terapiaa. Sinua voi ärsyttää, itse sairaalloisen huonon itsetunnon omaavana tiedän, että se pilaa koko elämän eikä sitä voi korjata jollain noilla naurettavan naiiveilla lauseilla kun tarpeeksi hokee.
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 22:40"]
Mikset ehdota miehellesi psykologia tai jotain terapiaa. Sinua voi ärsyttää, itse sairaalloisen huonon itsetunnon omaavana tiedän, että se pilaa koko elämän eikä sitä voi korjata jollain noilla naurettavan naiiveilla lauseilla kun tarpeeksi hokee.
[/quote]
Olen monet kerrat ehdottanut jotain terapiaa, mutta joko hän sanoo, että joo, niin pitäisi mennä tai sitten hän sanoo, että "tällainen minä vain olen". Päivästä riippuen siis joko haluaa muutosta itsekin tai sitten ei. Suurimmaksi osaksi haluaisi muuttua, sen huomaa sivulauseista ihan arkisissa tilanteissa.
ap.
Aika jännä, että mies on kuitenkin löytänyt naisen itselleen!
Minullakin on huono itsetunto (kiitos isäni) eikä ole tarvinnut nähdä edes unta mistään naisesta.
Tunnen pari tuollaista ihmistä. Eniten ärsyttää tuo "en voi puhua ettei kukaan kuule". Ihan vitun rasittavaa