Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puhutaan haluttomuudesta ilman syyttelyä

Tällä hetkellä haluton
24.08.2021 |

Ehdotan, että tässä langassa keskustelemme haluttomuudesta, tuosta ihmiselle aivan normaalista tunteesta, jolle olisi kuitenkin hienoa löytää ratkaisu.

Millä askelin haluttomuudesta kärsineet ovat jälleen löytäneet ilon ja innon? Onko kokijoita, joilla ero ei ollut ratkaisu, eikä vieraissa käyminen vaan yhteinen päämäärä oli tavoittaa taas toisen nukahtaneet tunteet tuolta osin?

Uskon, että nykyajan elämänmeno monine ei niin miellyttävine vivahteineen aiheuttaa haluttomuutta usealle parisuhteessa elävälle ja jos asiaan voi vaikuttaa, niin kerro kuinka se tapahtuu.

Toivon asiallista ja ratkaisuihin pyrkivää keskustelua, se johdattelee parempaan tulokseen!

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin minulla auttoi se että tajusin että ongelman ratkaisun pitää lähteä minusta itsestäni. En voi ulkoistaa syytä aina johonkin muuhun, mieheen, perhe-elämään, työpaineisiin jne. Ne asiat eivät tulisi muuttumaan mutta minä olen ainoa joka voi muuttua.

Toinen asia joka oli muuttuttava olivat odotukset. Jos aina odottaa kamalasti, pettyy todennäköiseti. Minun oli hankala hyväksyä että suurin osa seksistä voisi olla "ihan vain ok". Eihän elämässä muutenkaan kaikki ole pelkkää juhlaa vaan se hyvä arki on lopulta se mistä pitää osata nauttia. Ja sama pätee seksiinkin. Ne juhlat tulevat kyllä ajallaan mutta jos sitä odottaa aina, ei koe useimmiten edes sitä hyvää arkea.

Kolmas asia joka auttoi oli se että ainakin yriti luopua minä-keskeisyydestä ja mennä kohti me-keskeisyyttä. Eli että seksi on meidän yhteinen juttu, ei asia jota minä suoritan ja mieheni suorittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla