Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Outlander S01E07 The Wedding

Vierailija
21.09.2014 |

Noniin, olettekos nähneet jo hääjakson? Mitä mieltä?

Se Clairen ja Jamien eka kerta oli aika kauhea, tokkopa itse olisin moisen puskemisen jälkeen enää lähtenyt leikkiin :)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jamie oli niin söötti! Dougal käyttäytyi oudosti, en tiennyt että sillä on niin lämpimiä tunteita Clairea kohtaan.

Vierailija
2/5 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu se Dougalin käytös tuli täytenä yllätyksenä! Täytyy lukea kirjaa rivien välistäkin näköjään. Se olisi ollut mukavaa, että olisivat ottaneet siihen sen sama vihkikirkko -teeman, niin kuin kirjassakin. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole nähnyt enkä edes tiennyt että tästä on tehty sarja. Tykkäsin kirjoista, toivottavasti sarjasta kanssa. Kiitos tiedosta ap!

Vierailija
4/5 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 20:20"]

En ole nähnyt enkä edes tiennyt että tästä on tehty sarja. Tykkäsin kirjoista, toivottavasti sarjasta kanssa. Kiitos tiedosta ap!

[/quote]Ole hyvä vaan :) Kyllä minä ainakin tykkään sarjasta, vaikka ei tosiaan ihan yksi yhteen mene kirjojen kanssa. Näyttelijävalinnat vastaavat ihan täysin sitä mitä olin itse ajatellut (tosin Jamien luulin pitkätukkaiseksi, siis oikein tosi pitkä, tyyliin Jouni Hynynen :) ap

Vierailija
5/5 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 20:22"][quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 20:20"]

[/quote]Ole hyvä vaan :) Kyllä minä ainakin tykkään sarjasta, vaikka ei tosiaan ihan yksi yhteen mene kirjojen kanssa. Näyttelijävalinnat vastaavat ihan täysin sitä mitä olin itse ajatellut (tosin Jamien luulin pitkätukkaiseksi, siis oikein tosi pitkä, tyyliin Jouni Hynynen :) ap
[/quote]
Ensimmäisessä kirjassa sillä on lyhyet hiukset, Claire sitä kysyi siltä jossain vaiheessa, kun olivat vielä linnassa. Joku oli lyönyt sitä päähän ja munkit oli ajelleet siltä hiukset, että saivat hoidettua.