Oululaiset! Mitä lapselle huomenna päiväkotiin?
Mitä Oululaiset ajattelitte laittaa lapselle päälle huomenna päiväkotiin? Tuntuu, että pitäisi laittaa toppapuku, muttei ihan vielä syyskuussa viitsi.
Kommentit (15)
kerrospukeutumista varten tarpeeksi vaatetta!
Missä päiväkodissa lapsenne käyvät?
Ja mä täällä etelämpänä mietin et koska siirrytään välikausivaatteisiin...
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 20:10"]
Ja mä täällä etelämpänä mietin et koska siirrytään välikausivaatteisiin...
[/quote]
Tää kylmyys on tullutkin ihan yhtäkkiä, äsken oli vielä 19 astetta.
No säätiedotus näyttää Ouluun huomenna +6. Ja että toppapuku?! Ootko tosissasi?
6v laittaa välikausitakin ja housut. Alle legginssit ja välihousut, villasukat ja vedenkestävät kengät. Pistän vielä fleecen varalta mukaan. Ohut pipo riittää, ja jos tulee kuuma niin saahan niitä vaatteita vähemmäksi.
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 20:18"]No säätiedotus näyttää Ouluun huomenna +6. Ja että toppapuku?! Ootko tosissasi?
[/quote]
No tuli ainakin selväksi :D kun aamulla kävelemme tarhaan saatan laittaa välikausipuvun alle villapuvun ja kaulaliinan sekä paksummat lapaset. Mukaan pistän kuitenkin varalta villasukat ja paksumman pipon, onpahan ainakin loppuviikoksi jos sattuu ilma päivällä kylemeneen.
Vieläkö annatte kulkea lenkkareissa vai onko jo jotkut lämpimämmät kengät?
Laittakaa jo syyskengät, nilkkoja palelee lenkkareissa...
6-vuotiaalle laitan todennäköisesti aamulla kalsarit+sisähousut+välikausihousut sekä t-paidan+pitkähihaisen paidan+välikausitakin. Jalkoihin välikausikengät. Mukaan varulta villapuku ja lenkkarit.
Pyöräilee kanssani päiväkotiin vähän seitsemän jälkeen.
Itse mietin samaa, mutta onko ulkona huomenna niin kylmä? Laitan varmaan ihan välikausipuvun ja sitten villahaalari mukaan