Mitä tilaat Hesburgerissa?
Kommentit (82)
Lol. Olen viimeksi syönyt Hesburgerissa tai muussa Ö-luokan pikaruokalassa varmaan 25 vuotta sitten. Hampurilainen kyllä on hyvää ruokaa kun sen tekee itse. Hirvenjauheliha-avokado hamppari itsetehdyllä salsalla ja sämpylällä on A-luokan keisariherkkua! Mukaan tietty itsetehdyt yrttiranskalaiset ja Alkosta ostettu laadukas Vakka-Suomen Panimon olut!
Pari kertaa vuodessa. Jättipekoniburgeri. Kesällä otin halloumiburgerin. Odotusaika oli yli puoli tuntia. Pikaruokaa...
Otin kerran kahvin mukaani Hesburgerista. Tästä on tosin aikaa vuosia.
Soijatortilla Spritella ja ranskalaisilla, kurkkumajoneesi.
Sen ainoan gluteenittoman aterian ja joka kerta ihmettelen miksi kilpaileva firma pystyy tekemään lähes kaikki hampurilaiset gluteenittomina ja Hesburger ei
Fish and chips, en ole hesburgerissa käynyt sen jälkeen kun tuo poistui listoilta. Varmaan ottaisin jonkun mahdollisimman lihapitoisen hampurilaisen, tuo jättipekoniburgeri kuulostaa kyllä kokeilun arvoiselta.
Veke- juttuja, joskus kanatortillan, tosi harvoin ateriana. Juomaksi vesi tai Sprite.
Kana-aterian kokiksella. En pidä naudan mausta, joten vaihtoehdot on hyvin vähäiset.
Tietty heti tähän tuli ihmisiä kertomaan ettei tilaa mitään. Sitähän toki kysyttiinkin.
Kerrosaterian tilaan itse.
En enää osta tuollaiselta riistofirmalta.
Kerrosateria spritellä ja paprikamajoneesi. Käyn Hesessä ehkä kerran vuodessa ja otan aina tuon saman. Tykkäsin ennen pekonihampparista, mutta se häipyi listalta kun se jättituplapekonimikälie tuli tilalle, se taas on liian kuivaa minun makuuni.
Kahvia sieltä taitaa saada?
Mulla menee pakki saman tien sekasin Hesen majoneesimääristä ja kasvissyöjälle valikoima on aika olematon, joten sanotaan nyt se kahvi.
Niiden kanafetasalaatti talon kevyellä kastikkeella on oikeasti hyvä ateria. Pitää nälän pitkään poissa ja maistuu hyvältä.
Vekehamppariaterian kaurajuomalla tai kokiksella, isot ranskalaiset + valkosipulimajo tai chilimajo. Mun lemppari on kyl varmaan chilimajo. Joskus ostan myös soijatikkuja. Hesen mehuja en oo kokeillu vielä ku en yleensä ees muista et seki on vaihtoehto, mut tykkään omenamehusta joten kokeilen seuraavalla kerralla, kiitos vinkistä juustoaterian syöjä!
Tuplajuusto hampurilainen ja vesi
Jättipekoniateria kokiksella ja paprikamajoneesi