Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ja minäpä kerron, miksi suomalainen mies ei ole seksuaalisesti haluttava.

Vierailija
21.09.2014 |

Suomalainen mies on kuin ylimääräinen lapsi. Mitään ei kyetä tekemään ilman, että asiasta pitää erikseen sanoa. Oli kyse sitten lapsenhoidosta, kodinhoidosta tai mistä tahansa muusta, niin aina pitää erikseen kertoa kuin lapselle mitä pitää tehdä. Mutta kuka aikuinen nainen haluaa seksiä miehen kanssa, joka on kuin lapsi? Seksi tuntuisi pedofilialta. Ei ihme, että halut katoavat.

Kommentit (65)

Vierailija
1/65 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä on oppinut. Ihan sama mitä tekee aina tekee väärin! Joten en tee mitään tai odotan tarkat ohjeet.

Esimerkkejä elämästä.

1. Ruokailun jälkeen rupean huuhtomaan astioita, ettei ruokatahrat jähmety. Tein väärin.

2. Istutaan iltaa ja haen pähkinöitä, jotka laitan astiaan. Tein väärin.

3. Ajattelin lomamatkalla ilostuttaa! Tein väärin.

Siksi en tee mitään en ajattele mitään. Mies olen.

Vierailija
2/65 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 22:27"]

Miehenä on oppinut. Ihan sama mitä tekee aina tekee väärin! Joten en tee mitään tai odotan tarkat ohjeet.

Esimerkkejä elämästä.

1. Ruokailun jälkeen rupean huuhtomaan astioita, ettei ruokatahrat jähmety. Tein väärin.

[/quote]

Ihme tossu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/65 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 22:27"]Miehenä on oppinut. Ihan sama mitä tekee aina tekee väärin! Joten en tee mitään tai odotan tarkat ohjeet.

Esimerkkejä elämästä.

[/quote]

Avaisitko taustoja tarkemmin? Oliko pähkonäallergisia? Eikö olisi talous kestänyt lomamatkaa?

Vierailija
4/65 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 22:16"]

Miehet makaa sohvalla tai istuu tietokoneen ääressä ja olettavat, että nainen hoitaa myös ns. miesten työt (renkaiden vaihto, viemärin aukaisu...), elättävät perheen tai maksavat edes 55% menoista, hoitavat lapset, tekevät kotityöt ja pitävät itsensä kauniina ja hoikkana. Ja samaan aikaan itse siis makaavat, vetelöityvät, tuhlaavat, haisevat ja laiminlyövät. Ja sitten ihmetellään että nainen ei halua. No, meillä listaan voi kyllä lisätä senkin että mies pihtaa, eli myös vastuu seksielämästä ja seksiin houkuttelemisesta on minulla. Miehen vastuulla on...? Sen oma suorittavan tason työ ja perseelle haiseminen.

[/quote]

Suomiluuskalle riittää omasta mielestään se että aukoo haaransa raskautuakseen,

jonka jälkeen voi loisia miehen lompakolla, ja mies hoitaa kaiken ? Ideaalisi?

Vierailija
5/65 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 22:33"][quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 22:16"]

Miehet makaa sohvalla tai istuu tietokoneen ääressä ja olettavat, että nainen hoitaa myös ns. miesten työt (renkaiden vaihto, viemärin aukaisu...), elättävät perheen tai maksavat edes 55% menoista, hoitavat lapset, tekevät kotityöt ja pitävät itsensä kauniina ja hoikkana. Ja samaan aikaan itse siis makaavat, vetelöityvät, tuhlaavat, haisevat ja laiminlyövät. Ja sitten ihmetellään että nainen ei halua. No, meillä listaan voi kyllä lisätä senkin että mies pihtaa, eli myös vastuu seksielämästä ja seksiin houkuttelemisesta on minulla. Miehen vastuulla on...? Sen oma suorittavan tason työ ja perseelle haiseminen.

[/quote]

Suomiluuskalle riittää omasta mielestään se että aukoo haaransa raskautuakseen,

jonka jälkeen voi loisia miehen lompakolla, ja mies hoitaa kaiken ? Ideaalisi?
[/quote]

Riittää, että hoitaa oman osuutensa. Ilman erillistä sanomista. Kukaan kun ei halua panna lapsen tasolla olevan kanssa. Liekö jopa laitonta?

Vierailija
6/65 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 22:31"]

[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 22:27"]Miehenä on oppinut. Ihan sama mitä tekee aina tekee väärin! Joten en tee mitään tai odotan tarkat ohjeet. Esimerkkejä elämästä. 1. Ruokailun jälkeen rupean huuhtomaan astioita, ettei ruokatahrat jähmety. Tein väärin. 2. Istutaan iltaa ja haen pähkinöitä, jotka laitan astiaan. Tein väärin. 3. Ajattelin lomamatkalla ilostuttaa! Tein väärin. Siksi en tee mitään en ajattele mitään. Mies olen.   [/quote] Avaisitko taustoja tarkemmin? Oliko pähkonäallergisia? Eikö olisi talous kestänyt lomamatkaa?

[/quote]

Ei ollut pähkinä allergisia... talous olisi kestänyt. Mutta kun pähkinät pitää syödä pussista! JA lomamatka on tyhmää. Olen mies en enää ajattele.

Vierailija
7/65 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 22:35"]

[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 22:33"][quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 22:16"] Miehet makaa sohvalla tai istuu tietokoneen ääressä ja olettavat, että nainen hoitaa myös ns. miesten työt (renkaiden vaihto, viemärin aukaisu...), elättävät perheen tai maksavat edes 55% menoista, hoitavat lapset, tekevät kotityöt ja pitävät itsensä kauniina ja hoikkana. Ja samaan aikaan itse siis makaavat, vetelöityvät, tuhlaavat, haisevat ja laiminlyövät. Ja sitten ihmetellään että nainen ei halua. No, meillä listaan voi kyllä lisätä senkin että mies pihtaa, eli myös vastuu seksielämästä ja seksiin houkuttelemisesta on minulla. Miehen vastuulla on...? Sen oma suorittavan tason työ ja perseelle haiseminen. [/quote]   Suomiluuskalle riittää omasta mielestään se että aukoo haaransa raskautuakseen, jonka jälkeen voi loisia miehen lompakolla, ja mies hoitaa kaiken ? Ideaalisi? [/quote] Riittää, että hoitaa oman osuutensa. Ilman erillistä sanomista. Kukaan kun ei halua panna lapsen tasolla olevan kanssa. Liekö jopa laitonta?

[/quote]

Eli sinulle riittää kun auot haarasi. Tämä selvä.

Tekstisi kyllä on lapsellisia, oletko minkä ikäinen ?

Vierailija
8/65 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 19:06"][quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 19:05"]

Joo, onhan se uskomatonta, että naien pitää kertoa milloin sen roskapussin voi viedä ja mitä tuoda kaupasta. Mitä laitetaan lapselle päälle ja mitä sille syötetään. Loputon lista.

[/quote]

Liittyy seksiin millä tapaa?
[/quote]

Siten että kuka haluaa sekstata ihmisen kanssa joka on tietyissä asioissa kuin leikikouluikäinen?

Vierailija
9/65 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 22:40"][quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 22:35"]

[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 22:33"][quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 22:16"] Miehet makaa sohvalla tai istuu tietokoneen ääressä ja olettavat, että nainen hoitaa myös ns. miesten työt (renkaiden vaihto, viemärin aukaisu...), elättävät perheen tai maksavat edes 55% menoista, hoitavat lapset, tekevät kotityöt ja pitävät itsensä kauniina ja hoikkana. Ja samaan aikaan itse siis makaavat, vetelöityvät, tuhlaavat, haisevat ja laiminlyövät. Ja sitten ihmetellään että nainen ei halua. No, meillä listaan voi kyllä lisätä senkin että mies pihtaa, eli myös vastuu seksielämästä ja seksiin houkuttelemisesta on minulla. Miehen vastuulla on...? Sen oma suorittavan tason työ ja perseelle haiseminen. [/quote]   Suomiluuskalle riittää omasta mielestään se että aukoo haaransa raskautuakseen, jonka jälkeen voi loisia miehen lompakolla, ja mies hoitaa kaiken ? Ideaalisi? [/quote] Riittää, että hoitaa oman osuutensa. Ilman erillistä sanomista. Kukaan kun ei halua panna lapsen tasolla olevan kanssa. Liekö jopa laitonta?

[/quote]

Eli sinulle riittää kun auot haarasi. Tämä selvä.

Tekstisi kyllä on lapsellisia, oletko minkä ikäinen ?
[/quote]

Miehelle riittää naisen haarojen aukominen. Mutta kun pitäisi aukoa tiskikonetta, niin taannutaan lapseksi. En halua panna tällaista miestä, koska se tuntuu pedofilialta. Ikää on 42 vuotta.

Vierailija
10/65 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 19:05"]

Joo, onhan se uskomatonta, että naien pitää kertoa milloin sen roskapussin voi viedä ja mitä tuoda kaupasta. Mitä laitetaan lapselle päälle ja mitä sille syötetään. Loputon lista.

[/quote]tiedän yhen miehen joka teki noita ihan oma-aloitteisesti ja tosiaan hänen eukko jäkätti aina joka asiasta tyyliin "laitoit lapselle väärän värisen pipon" ja  "toit rasvatonta maitoa,vaikka halusin kevyt maitoa" tai "ei sille lapselle mitään puuroa, murotki kelpaa aamupalaks" niin uskomatonta kuin tämä onkaan, onpa hänen emäntä valittanut roskapussin viemisestä, "miks hitossa veit sen roskiksen, sinne olis mahtunu vielä muutama roska"

kyseinen nainen jäkättää kaikesta, en tajua miks mun kaveri kestää sitä xD jäkättää jopa minulle, mutta itse sanon takas jotain enkä ota kaikkea paskaa vastaan! sen takia se sanoo frendille että pitäis heivata tuo ilkeä kaveri ja hankkia uusia kunnollisia :P

kaveri sais paljon paremman.

Vierailija
11/65 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehen pitää koko ajan suorittaa? Eikö voitaisi vaan olla ja pitää kädestä kiinni?

Vierailija
12/65 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletpa sinä katkera. Jos olet itse mennyt valitsemaan väärin, miksi solvaat kaikkia muita?

Vierailija
13/65 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskeeko tämä vain ja ainoastaan suomalaisia miehiä?

Vierailija
14/65 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

öööö...ja sinä ap meinaat, että KAIKKI suomalaiset miehet ovat tuollaisia? Minä olen 35 vuotias nainen ja aika monen suomalaisen miehen kanssa sängyssä ollut. Yhtenkään tollaseen en ole törmännyt. 

Vierailija
15/65 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä suomalaiset kundit on mahtavia! Ei ne tuolla euroopassa edes damissa oo niin kiihkeitä. Mut totta kai tää on vaan mun mielipide. M32

Vierailija
16/65 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
17/65 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni seksihommissa sängyssä tai muallakaan ei kyllä löydy moppia, imuria eikä myöskään paskavaippaa.

Toki ymmärrän erilaisia fetissejä , joita ap:lla on ilmeisesti enemmänkin.

Vierailija
18/65 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

*naisen*

Vierailija
19/65 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Vierailija
20/65 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 19:06"]

[/quote]

[/quote]

Tällaisen kysymyksen voi esittää vain mies.

Mulla ainakin käy usein niin, että saatan olla aivan himoissani miestä kohtaan ja suunnitella kunnon panoja illalle, mutta sitten siinä illan mittana mies käyttäytyy niin vitun typerästi, ei siis välttämättä edes mua kohtaan, mutta on vaan ajattelematon urpo ja vajoaa lasten tasolle riitelemään, ei siivoa jälkiään jne. Ja todellakin ne seksihalut oli sitten siinä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kahdeksan