Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Astmaa tai keuhkoahtaumaa sairastava, tiesitkö että influenssa on sinulle suurempi kärsimys kuin korona? Otatteko rokotteen?

Vierailija
24.08.2021 |

Jorvin sairaalan keuhkosairauksien erikoislääkäri kerroi keväällä koronasta saatuja kokemuksia ja hän varoitti että astmaa tai keuhkoahtaumaa sairastavat körsivät enemmän influenssassa kuin koronassa.

Eräs toinen lääkäri sanoo influenssarokottamattomien pelaavan "venäläistä rulettia." No serkku kuoli influenssaan teholla. Oli astma.

Pelaatko sinä?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelaan ja olen pari kertaa kärsinytkin tosi pahasti. En ole kertaakaan mennyt sairaalaan asti, vaikka onkin tukalaa ollut.

Vierailija
2/5 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka vuosi otan influenssarokotteen.

t. astmaatikko

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan, tottakai.

Vierailija
4/5 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan, tietenkin. Saan sen kyllä jo työpaikankin kautta, kun kaikki hoitajat siihen pakotetaan :D

Vierailija
5/5 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Astmaatikkona olen sairastanut influenssan. Lääkäri ehdotti opiaatteja hengitysteitä avaamaan. Kysyin onko kuolemaksi, ei kuulemma ollut, jätin opiaatit ottamatta. Tiesin pelaavani venäläistä rulettia. Tekisin toisin seuraavalla kerralla. Olen sen jälkeen ottanut influenssarokotteen joka vuosi ja kylläpä taitaa muutkin rokotteet vetää puoleensa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän viisi