Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Itsenäinen nainen ei tarvitse miesten tukea

Vierailija
24.08.2021 |

Itseäni ketuttaa yli kaiken se että sukupuoleen vedotaan asioissa mihin sillä ei ole mitään merkitystä (tai onko sillä oikeasti mihinkään muuhun kuin lisääntymiseen). Liian usein se menee vielä niin että tulee ritareita valkeilla ratsuillaan puolustamaan jonkun naisihmisen mielipidettä ja haukkumaan eri mielipiteen omaavaa setämieheksi tai jollain muulla alentavalla sanalla. Luulisi että nämä ritaritkin olisivat sen huomanneet että nykyaikainen nainen on itsenäinen eikä kaipaa enää ritarillista apua. Koskahan ensimmäinen mimmi tästä ärähtää noille ritarioletetuille.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just näin, moni mimmi on sellainen selkäänpuukottajafeministi, siksi niitä setämiehiä tarvitaan puolustaa naista...

Vierailija
2/7 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta. Nainen on luonnostaan herkkä, siveä ja tarvitsee miehen tukea sekä olkapäätä kestääkseen maailman tuiverrukset.

mies53v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa ei ole ikinä yksikään mies minua puolustanut, uhkaillut on kyllä moni.  Monia naisia olen kyllä puolustanut miehiä vastaan ja suojellut.

Vierailija
4/7 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä naiselle ainoa lähes fyysinen uhka on mies. Jos nyt miehet pystyisivät edes ihan minimitasoon, eivätkä aiheuttaisi fyysistä uhkaa kanssaihmisilleen, niin ei tarvitsisi miettiä mitään "suojelua".

Vierailija
5/7 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen itsenäinen nainen ja selviän kyllä.

Erotan sen kuitenkin omavaltaisuudesta, ja osaan tukeutua muihin ihmisiin tarvittaessa.

Oman heikkouden myöntäminen on vahvuutta ja kukaan ei ole kaikessa mestari. Ja mestarillakin on joskus heikko hetkensä.

Miestäni tarvitsen ja hän minua. Tuemme toisiamme tasavertaisina kumppaneina.

Juuri tänään makaan flunssassa ja mies vei lapsen hoitoon, käy kaupassa, tekee ruoan ja siivoaa. Jos mulla olis joku epäterve tarve näyttää, että pärjään aina yksin, olisin väkisten lähtenyt suorittamaan sairaana yllämainittua.

Mieheni on myös lihaksikkaampi kuin minä ja mielelläni annan hänen kantaa raskaat taakat puolestani. Hän on oma maailman vahvin nalleni.

Olemme silti molemmat feministejä.

Vierailija
6/7 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä naiselle ainoa lähes fyysinen uhka on mies. Jos nyt miehet pystyisivät edes ihan minimitasoon, eivätkä aiheuttaisi fyysistä uhkaa kanssaihmisilleen, niin ei tarvitsisi miettiä mitään "suojelua".

Jotenkin herttaista aina kun miehet aiheuttaa jonkin ongelman niin ne tarjoaa itseään ratkaisuksi :D Niin ku voivoi kultapieni, jos sua ei olis niin ei olis ongelmaakaan. Mietippä sitä :)

Vierailija
7/7 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hyvin itsenäinen ja tapasin itsenäiseksi oletetun vanhemman miehen, koska olisin toivonut että voimme vaihdella osaamistamme ja näkökulmia eri perspektiivistä, mutta miehelle suhde tarkoittikin sitä että hän pyrki taloudellisesti dominoimaan suhdetta ja oletti että sillä jään. Jätin hänet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä neljä