mitä v*tun väliä tuleeko mies suuhunu suihinotossa vai ei!! Jeesus sentään
Nainen ei osoittanut rakkauttaan minulla kun ei antanut tulla suuhun....
Mieheni haluaa tulla suuhuni kun se tuntuu niin hyvältä...
Mitä väliä sillä onko h-hetkellä vehje suussa vai ei? Itse kuitenkin aina suihinotossa käytän myös kättä joten en ymmärrä miten voi tuntua erilaiselta tuleminen onko naisen suussa vai ei.
Miten miehet kehtaa edes ajatella että nainen ei arvosta/rakasta jos ei anna tulla suuhun...
Kommentit (102)
"..mutta mieluummin olisin hyvä vaikka tanssimaan, tai olis esim. kiva osata tehdä voltti."
Tämä oli kerrassaan upea kommentti! Hienoa, että tällaisiakin näkee. Huumori pelastaa monen tilanteen.
Nimim. Ei mene voltti minultakaan, mutta kuulemma olen hyvä kielimies;)
Ei kukaan noita höperyyksiä mieti vaan toimii.
Todella oksettavalta kuulostaa jos joku oikeasti ottaa suuhunsa spermaa.
No kyllähn se tuntuu erilaiselta? Vai etkö tee sillä suullasi mitään?
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 18:13"]
Todella oksettavalta kuulostaa jos joku oikeasti ottaa suuhunsa spermaa.
[/quote]
Ilmeisesti olet mies? Kukaan heteronainen ei ajattele noin.
Mä en aio ottaa suuhuni spermaa. Tämä toimii meillä vain esileikkinä!
Lopun hoidan käsin. En koskaan ota spermaa suuhun.
Yäk.
Mä haluaisin miehen joskus tulevan suuhun, mutta mies haluaa tulla vain pildeen.
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 18:10"]
Mitä väliä sillä onko h-hetkellä vehje suussa vai ei? Itse kuitenkin aina suihinotossa käytän myös kättä joten en ymmärrä miten voi tuntua erilaiselta tuleminen onko naisen suussa vai ei.
[/quote]
Ihan sama kun kysyisit---> Miksi moni haluaa laueta sisään kun voi runkata mällit mahalle, en ymmärrä miten voi tuntua erilaiselta tuleminen onko naisen pimpassa vai ei.
Suihinotto oikein tehtynä (jota harvat osaa) tekee todella hyvää, eikä ole verrattavissa kädellä vatkaamiseen.
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 18:26"]
[/quote]
Ihan sama kun kysyisit---> Miksi moni haluaa laueta sisään kun voi runkata mällit mahalle, en ymmärrä miten voi tuntua erilaiselta tuleminen onko naisen pimpassa vai ei.
Suihinotto oikein tehtynä (jota harvat osaa) tekee todella hyvää, eikä ole verrattavissa kädellä vatkaamiseen.
[/quote]
amen.
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 18:26"][quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 18:10"]
[/quote]
[/quote]
Kysymys kuuluikin että miksi miehet arvottavat suuhun tulemisen rakastamiseen tai arvostamiseen... urpo
Ymmärrän kyllä naisia tässä.
En minäkään tykkää jos nainen saa orgasmin kun annan hänelle suuseksiä.
Lopetan aina kun alkaa kuulostaa, että olis tulonpäällä ja rykäsen sormet sisään jatkaen niillä.
Hyi HELVETTI! Laittakoon mies kiisselit vaikka OMAAN suuhunsa, mutta minä en halua mälliä suuhuni tai muutenkaan itseäni sutattavan toisen ihmisen eritteillä.
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 18:27"][quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 18:26"]
[/quote]
[/quote]
amen.
[/quote]
Jos kerran niin harva nainen sen osaa niin silloin aika harva mies on sen kokenut.
Kun kerran enemmistö saa huonoa suuseksiä, miksi he silti sitä vaativat...?
Ihan homoa tulla suuhun. Paras hoito on tulla deapthrouttaamisen päätteeksi suoraan kurkkutorveen. Nammm!
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 18:28"]Ymmärrän kyllä naisia tässä.
En minäkään tykkää jos nainen saa orgasmin kun annan hänelle suuseksiä.
Lopetan aina kun alkaa kuulostaa, että olis tulonpäällä ja rykäsen sormet sisään jatkaen niillä.
[/quote]
Taidat olla hieman yksinkertainen.
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 18:30"]
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 18:28"]Ymmärrän kyllä naisia tässä. En minäkään tykkää jos nainen saa orgasmin kun annan hänelle suuseksiä. Lopetan aina kun alkaa kuulostaa, että olis tulonpäällä ja rykäsen sormet sisään jatkaen niillä. [/quote] Taidat olla hieman yksinkertainen.
[/quote]
Haluatko selventää?
9 tiivistikin homman aika hyvin. "Hyi emmä haluu" latistaa fiiliksiä aika paljon noin intiimissä tilanteessa. Kelaa jos mies vaikka lipoo sitä sun rutturuusua ja alkaa kakomaan ja syljeskelemään pois lemmenlimojasi, tulee varmaan rakastettu olo?
Jos mömmöä tulee suuhun vähän, niin ei se haittaa, mutta koko satsia en halua. Yleensä siirryn vain loppuvaiheessa vähän ja olen enemmän sivulla. Tiedän aika tarkkaan mitä teen ja missä mennään, tunnen mieheni sen verran hyvin.
"Heteromies ei tykkää toisen miehen kullista eikä spermasta. Olenko täysin hakoteillä kun kuvittelen, että heteronaisen sen sijaan voisi olettaa tykkäävän?"
Olet. Evoluutio on ohjannut sukupuolista käytöstä siten, että sillä ennen kaikkea varmistetaan lisääntyminen, eli suvunjatkaminen. Spermasta ei ole mitään hyötyä suussa ja siksi on turha kuvitella, että heteronaisilla olisi siihen joku sukupuolestaan kumpuava viehtymys.