Mieheni seksitreffipalstalla?
Hankalaa. En tiedä mikä on totta, mikä ei, enkä keksi miten saisin sen parhaiten selvillekään...
Huomasin siis tänään että mun facen muut viestit kansiossa on viesti helmikuulta (en tajua miten en ole nähnyt sitä aiemmin?!) asti, joltain tuntemattomalta naiselta. Viestissä lukee vain "mitä mieltä olet "Jaakon" ilmoituksesta?" Ja alla linkki, ilmeisesti siihen ilmoitukseen, mutta eihän siellä enää sellaista ole.. Seksitreffien sivulle kuitenkin.
Mies on ollut koko päivän poissa, oon täällä kironnut koko elämää ja miestä tietenkin vaan itsekseni. Kävin katsomassa sen palstankin viestit että onko siellä nyt mitään miehekseni tunnistettavaa tyyppiä, ei näkynyt, tosin ikänsähän yms tunnisteet voi aina valehdella...
Sitten iskikin mieleen että kun siellä nyt ei nimillä olla, niin miten tämä joku nainen sen nimen tietää? Ja minut? (No mieheni fb profiilista kyllä näkyy kenen kanssa on naimisissa..) Iski epäily että voiko tämmöinen olla vaan jonkun sortin spämmäilyä, eli että mitään ei oikeasti ole mutta houkutellaan ihmisiä tutkimaan niitä sivuja?
Tuon kyseisen naisen fb profiilistakaan ei selvinnyt yhtään mitään.. Monilla on edes paikkakunta tai joku kuva tai edes jotain vaikka muuten salainen olisikin, mutta tässä ei...
Eli vaihtoehdot: huijausta koko homma tai sit nää on ihan treffannutkin ja siksi tietää nimen?
Mutta miten tämän selvitän? Eiks se niin mene että jos vaan kysyn mieheltä, niin eihän se mitään myönnä.
Voisin ehkä ottaa yhteyttä tähän naiseen. Mutta jotenkin hirvittää.. Jos homma on huijausta niin seuraako siitä jotain lisäharmia? Ja jos ei olekaan niin jotenkin tuntuu tyhmältä kun asiasta on jo niin kauan...jos nyt reagoisin. Vaikka ihan kai siinä vaiheessa on sama miten tyhmältä sitä tuntuu..
Onko muilla kokemuksia, vinkkejä?
Kommentit (7)
Pääsen kyllä miehen sähköpostiin, se on yleensä ihan avoimesti esillä, joskus olen jopa jotain asiaa sieltä käynyt tarkistamassa (siis miehen pyynnöstä), siellä ei mitään salattavaa ole. Mutta ainahan voi olla useampia sähköposteja...
Sama kone on mitä käytetään. Sivuhistoriasta en osaa löytää mitään, tokihan siellä nyt näkyy ne minun äskeisen käynnit siellä.
Ap
Myöskin miehen fb on toisella selaimella ihan auki, kävin sit jo senkin kyyläämässä, ei mitään epäilyttävää...
Tuolla selaimella ei näy sivuhistoriaa kyllä kuin tää ja eilinen, eiliselläkään ei yhtään sivua. Eli tyhjennetty eilen illalla? Minä itse olin eilen poissa kotoa...
Itsellä kävi myös niin, että huomasin vasta kuukausien päästä, että "muut viestit" kansioon oli tullut joiltain tuntemattomilta miehiltä joitain merkityksettömiä viestejä. Ihmettelin itsekin, että miksi en ollut niitä aiemmin huomannut. Mutta tähän sinun asiaan: laita viesti sille naiselle ja kysy miestä tunnet "Jaakon".
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 16:01"]
Pääsen kyllä miehen sähköpostiin, se on yleensä ihan avoimesti esillä, joskus olen jopa jotain asiaa sieltä käynyt tarkistamassa (siis miehen pyynnöstä), siellä ei mitään salattavaa ole. Mutta ainahan voi olla useampia sähköposteja... Sama kone on mitä käytetään. Sivuhistoriasta en osaa löytää mitään, tokihan siellä nyt näkyy ne minun äskeisen käynnit siellä. Ap
[/quote]
Mun exällä oli ihan erillinen sähköposti noille seksitreffi-ilmoituksille.
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 20:12"][quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 16:01"]
Pääsen kyllä miehen sähköpostiin, se on yleensä ihan avoimesti esillä, joskus olen jopa jotain asiaa sieltä käynyt tarkistamassa (siis miehen pyynnöstä), siellä ei mitään salattavaa ole. Mutta ainahan voi olla useampia sähköposteja... Sama kone on mitä käytetään. Sivuhistoriasta en osaa löytää mitään, tokihan siellä nyt näkyy ne minun äskeisen käynnit siellä. Ap
[/quote]
Mun exällä oli ihan erillinen sähköposti noille seksitreffi-ilmoituksille.
[/quote]
Sama homma. Ei ne miehet normisähköpostiaan sinne ilmoita. Vitun seksitreffi palstat. Ei muuta.
Mä laitoin viestiä sille naiselle, ihan siis vaan kysyin että tunnetaanko jotenkin. Ei oo vielä vastannut mitään.
Mieskin on jo kotona mut en oo sanonut sille vielä mitään...
jos käytätte samaa tietokonetta tai pääset sen tietokoneelle/sähköpostiin. niin käy kyylää sivuhistoria, jos se on poistettu ni evästeet antaa suuntaa...Se mistä löydät evästeet, riippuu selaimesta.