Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako nainen miehen rakastumaan itseensä antamalla hyvää seksiä?

Vierailija
21.09.2014 |

Pitkässä suhteessa olen huomannut, että mies käyttäytyy rakastavammin seksin (jossa oli jotain spesiaalia) jälkeen.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIKSI alapeukut?
Ap

Vierailija
2/34 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkauteen tarvitaan paljon muutakin kuin seksiä. Himo ja ihastuminen voi lisääntyä seksin seurauksena, koska välittäjäaineet, muttei se syvää tunnesidettä pelkästään luo. Kuulostat suoraan sanoen ihan teiniltä ajatuksinesi.

Vierailija
4/34 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 15:51"]

MIKSI alapeukut? Ap

[/quote]

Koska keskiverto-AV-mammalla on joku sohvalla pierevä mies eikä mamma ole itsekään saanut orgasmia. Mies ei tee kotitöitä ja haluaa kuitenkin useammin seksiä. Sitten lisäät siihen vielä sen ajatuksen, että miehen mieliksi tässä nyt jotenkin olla vielä lisää niin alapeukkujen suuri määrä taattu.:)

Vierailija
5/34 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen saanut pari kertaa uuden miehen rakastumaan itseeni vain seksillä. Omasta mielestäni ei edes kovin hyvällä, mutta se oli tunteikasta (hänen puoleltaan). Itse en rakastunut ja lähdin.

Vierailija
6/34 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei :D Miehelle hyvä seksi on vain hyvää seksiä, rakkautta se ei lisää. Jos rakkautta jo on niin parantaahan se hyvä seksi sitä varmaan silloin, mutta ei mies koe mitään tarvetta rakastua hyvän seksin takia. 

Vierailija
7/34 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaimo antaa tarpeeksi seksiä, silloin on parisuhteessa kaikki paremmin, rakkautta riittää ja riidat vähenee.

Vierailija
8/34 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päin vastoin. Olen saanut monta poikaa rakastumaan itseeni "pihtaamalla". En siis tietoisesti, mutta koska en ole halunnut mennä sänkyyn heti paikalla, niin jotenkin heillä siitä vain rakkaus (himo?) yltyi. Sitten kun on viimein päästy sänkyyn, niin sopii harrastaa seksiä niin usein kuin mieli tekee.

Vierailija
9/34 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa. Mun mies rakastaa itseään enemmän kuin mitään ja se on juuri sen ansiota, että olen antanut hänelle hyvää seksiä.

Vierailija
10/34 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osittain totta.Kyllä miehet pitävät naisesta joka rakastaa seksiä.Mies tuntee itsensä tärkeäksi ja hänellä on jotain mitä nainen himoitsee.

Vierailija
11/34 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet kieltämättä ovat putkiaivoja. Rakkauskin osoitetaan ennemmin seksillä kuin sanoilla. Kyllä kokematon mies saattaa sekoittaa hyvän seksin ja rakkauden keskenään.

Vierailija
12/34 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 16:26"]

Miehet kieltämättä ovat putkiaivoja. Rakkauskin osoitetaan ennemmin seksillä kuin sanoilla. Kyllä kokematon mies saattaa sekoittaa hyvän seksin ja rakkauden keskenään.

[/quote]

Yleensä ottaen ihmiset ei edes lopulta käsitä millaista rakkaus on. Rakkaus ei ole koskaan seksiä tai edes siihen liittyvää, toista voi rakastaa parisuhteessa vaikkei koskaan edes harrastettaisi seksiä syistä b ja ö.

Vierailija
13/34 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainakin jokaiselta mieheltä on mun kanssa sekstaillessa päässyt suusta se rakastan sua. Joskus tekee mieli kysyä että sanoitko mulle vai mun pimpsalle?:)

Vierailija
14/34 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
15/34 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai. Seksi on ainoa syy rakastumiseen.

Vierailija
16/34 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 15:43"]

Pitkässä suhteessa olen huomannut, että mies käyttäytyy rakastavammin seksin (jossa oli jotain spesiaalia) jälkeen.

[/quote]

mikä on sun mielestä speciaalia?  suihinotto? anaalipano? what   

miehenä en usko että tuo lisäisi rakastumista lisää kuin 1%. hyvästä seksistä tulee vaan hyvä fiilis mutta ei se lisää rakastumista.  

Vierailija
17/34 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se spesiaali riippuu tapauksesta. Jotain, mitä ei ennen olla tehty. Ap

Vierailija
18/34 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä seksi lisää yhteenkuuluvuuden tunnetta ja kuvastaa välittämistä.

Vierailija
19/34 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet eivät osaa rakastaa. Jos on liian hyvää seksiä et ole vaimoainesta. Eli ei. 

Vierailija
20/34 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 17:21"]Miehet eivät osaa rakastaa. Jos on liian hyvää seksiä et ole vaimoainesta. Eli ei. 
[/quote]

mutta jos sitä parempaa seksiä alkaa antaa vasta 11v avioliittovuoden jälkeen? Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän neljä