Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kummi ei muisanut lapseni nimeä?

Vierailija
21.09.2014 |

Ystäväni on lapseni kummi, lapsen nimi on helppo muistaa. Puolivuotta oli kulunut ristiäisistä. Ystäväni ei muistanut lapseni nimeä, kutsui väärällä nimellä. Sit totesi perään mikä se nimi olikaan. Onko outoa?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Ette ilmeisesti ole juurikaan tekemisissä?

Vierailija
2/16 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista minäkään kavereideni lasten nimiä. Noloja tilanteita on ollut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 15:48"]On. Ette ilmeisesti ole juurikaan tekemisissä?
[/quote]Useastikin.

Vierailija
4/16 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi otsikossa on kysymysmerkki?

Vierailija
5/16 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 15:51"][quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 15:48"]On. Ette ilmeisesti ole juurikaan tekemisissä?
[/quote]Useastikin.
[/quote]
No sitten hänellä on ilmeisesti vaan todella huono muisti.

Vierailija
6/16 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiiätkö kun minäkään en oikein muista nimiä. Saatan unohtaa 5 lähimmän työkaverini nimen tyyliin Marja vai Maria, Saija vai Seija. Tulee noloja mokia ja pitää ennen meilejä tavata nimet tuhat kertaa. Ongelma on ollut lapsesta lähtien. Olen kirjoittanut E:n paperit ja yliopistotutkinnon suorittanut vaivatta. Ei se kummi välttis välinpitämätön ole. Sitä itseäänkin voi harmittaa muistamattomuus. Itse olen tajunnut vasta aikuisena ettei muillakin ole sama ongelma, ukki ja äiti nimittäin samalla lailla on kutsunut lapsia kissan nimellä jne.

Vierailija
7/16 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista minäkään. Oma olo on juuri nyt sairaudesta ja lääkityksestä johtuen aika huono, kaverit ei tiedä asiasta. Menee Vilhot ja Niilot suloisesti sekaisin, vaikka mielessäni näenkin oikean lapsen kasvot.

Onneksi kukaan ei ole suuttunut, ja kohta tilanne pitäisi olla taas ok.

Vierailija
8/16 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suuttunut. Ihmettelen kun hän aina unohtelee asioita ja mielialat vaihtelevat. Välillä ivallinen ja välillä ihana.

Vierailija
9/16 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilkeä, ilkeä! olisin huutanut sille, häivy kun et välitä itsekäs EX-kummi!!!

Vierailija
10/16 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikkia kavereiden lasten nimiä valitettavasti pysty muistamaan. Kummilasta minulla ei ole, mutta uskoisin sen kyllä muistavani. 

Vierailija
11/16 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettaisin yhteydenpidon. Lapsi ei tarvitte kummia joka ei muista edes nimeä!

Vierailija
12/16 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista itsekään nimiä aina. Ne vain unohtuvat. Muistan kyllä sitten, kun nimi sanotaan. Jos on huono nimimuisti, niin sitten kait on. Ja esimerkiksi Iina, Iida, Iisa, Isla, Iita ovat aika samantapaisia, enkä välttämättä muista, mikä se nimi nyt nuista olikaan. 

Vierailija
13/16 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma äitinikään ei muista aina nimeäni, vaan välillä kutsuu minua isosiskoni nimellä. Ei ole siis mitään dementoitumista, sillä näin on ollut aina. Eli ei tuo kummilapsen nimessä sekoilu nyt vielä kovin paha ole.

Vierailija
14/16 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mullakaan osu aina kummilasten nimet kohdalleen, ei edes omien lasten nimet, pitäisköhän lastensuojelu nyt sitten ap:n mukaan kutsua? Mun nimi&kasvomuistin heikkouden tietää kaikki läheiset, poika 11v just eilen opasti minua näin 'ensin mietit olenko tyttö vai poika, sitten arvot poikien nimistä sopivimman'

en tiedä sitten tekeekö tämä minusta kehnon esim. Kummiudessa..

Vierailija
15/16 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun joka toisen kersan nimi on Aada, Aino tai Iida, niin kuka niitä toisistaan erottaa. Vaaleita nirppanokkatyttöjä kaikki, joitten naamaa ei ole puoleen vuoteen nähnyt, kun tuijottavat vain tablettiaan vierailuni ajan. Olisit antanut lapsellesi nimen jota ei muilla ole, niin ehkä sen muistaisi paremmin.

Vierailija
16/16 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai se muistamattomuudesta aina ole kyse. Mä ainakin sanon vaan väärin. Omat muksutkin on oppineet että äiti ja mummi sekoilee nimissä usein.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kuusi