Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi en kelpaa naisille?

Vierailija
23.08.2021 |

Ystäviä ei ole eikä oikein kavereitakaan, kun en tule yleensä kovin hyvin toimeen ihmisten kanssa. Ei kyllä kiinnostakaan hirveästi tavata uusia ihmisiä. En tykkää pyöriä missään baareissa, mutta ei kotonakaan ole oikein muuta tekemistä kuin katsoa telkkaria, vaikka ei sieltä oikein mitään hyvää ohjelmaa tule eikä mulla ole mitään suosikkisarjoja. Mitään harrastuksia ei ole eikä oikein mikään kiinnostakaan, että jaksaisi ruveta harrastamaan. En ole kovin huumorintajuinen tai ei minua ainakaan oikein mikään naurata, ja mitä sitä nyt turhia nauramaan. Töissä käyn, mutta palkka on pieni eli rahaa ei ole hirveästi. Seurustelu kuitenkin kiinnostaisi, mutta jostain syystä en tunnu kelpaavan naisille ollenkaan. Pitäisikö sitä ostaa jotain hienompia ja muodikkaampia vaatteita tai jotain, että kelpaisi? Eikö tällainen tavallinen mies kelpaa?

Kommentit (218)

Vierailija
61/218 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakiopoika tylsäjankkaketjuineen, ei tule yksityiskohtia, vaan jatkoa koetetaan saada miten niin -kyssäreillä.

Vierailija
62/218 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luovu harhoistasi, että olisit "tavallinen" tai "k i l t t i" jne. falskia lässynläälarppausta. Lienet todellisuudessa sieluton, persoonaton rivitylsäke, ja tämä on se suurin ongelmasi, joka sinun on itse oivallettava ja korjattava.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/218 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt pojat antamaan neuvoja, kun teitä täällä pyörii. Trollipoju kaveriksi, kelpaisko livenä vai tuleeko vain ujoa emmäätä.

Vierailija
64/218 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset enimmäkseen räplää puhelimiaan nykyään, joten en osaa antaa neuvoja. Vaatii jotain sirkustemppuja, että saat kiinnitettyä niiden huomion.

Vierailija
65/218 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oho, onpas täällä paljon koronakesän katkeroittamia naisia. Muutamilla varmasti nyt myös hankalat päivät meneillään kun niin julmaa tekstiä tulee.

Kova on tällä hyssyttelijähyysärikirjoittajalla oma kateuskatkeruus muiden virheellisesti olettamastaan eli heillä oikeasti olemattomasta katkeruudesta. Itseppä ap kysyi, karkerona tai ei, ja hänelle on hyvin vastailtu.

Ei kannata kysellä tai lukea ketjuja, joissa esiintyviä totuuksia ei syystä tai toisesta itse ja/tai hyysärinä kestä.

Vierailija
66/218 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusien ihmisten pitäisi kiinnostaa sen verran,että saisi tutustuttua johonkuhun,eihän siitä muuten mitään tule.Voisihan sitä sitten löytyä yhdessä mielenkiinnon kohteita.Persoonasi saattaisi olla hyvinkin suloinen jonkun mielestä ,kun vaan uskaltaudut ihmistenilmoille.

Vierailija
67/218 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n pitäisi kysyä tätä asiaa jokaikiseltä naiselta (yksilöltä), jolta hän on jäänyt kelpuuttamatta/saanut pakit. 

Kukaan muu ei voi yksityisasioissa + henkilökohtaisissa elämänvalinnoissa puhua kenenkään toisen puolesta.

Vierailija
68/218 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oho, onpas täällä paljon koronakesän katkeroittamia naisia. Muutamilla varmasti nyt myös hankalat päivät meneillään kun niin julmaa tekstiä tulee.

Joo, onhan tässä tullut aika ilkeitäkin vastauksia. En oikein ymmärrä miksi pitää sanoa ilkeästi, kun vain kysyy näistä asioista.

Vierailija
69/218 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt jaksa uskoa, että tämä on ihan todellinen aloitus, mutta siltä varalta, että on, niin mieti sen lisäksi, että mitä sinä haluaisit (parisuhteen, muuta?), että mitä sellaista sinussa on, josta nainen voisi kiinnostua tai mitä itse voit antaa suhteelle.

Tekstistäsi huokuu, se, että et tee mitään, et etenkään kenenkään kanssa, eikä sinua myöskään kiinnosta mikään. Sellaisesta ihmisestä on todella hankala kenenkään kiinnostua. Toki sinulla voi olla paljon mielenkiintoisia ajatuksia ilman harrastuksiakin, mutta yleensä mielipiteet, kokemukset ym kumpuaa siitä kun tekee asioita, liikkuu paikoissa, tapaa ihmisiä.

Tavallisessa miehessä ei sinällään ole mitään vikaa, minullakin on sellainen. Hän ei harrasta juuri muuta kuin tietokoneella pelailua, on introvertihko ja kavereita on aika vähän. Ei juuri käy tapahtumissa tai matkustele. Opiskeleekin kun itse käyn ansiotyössä. Silti hän on maailman ihanin mies! Hän on aina huomaavainen, osallistuu ruoanlaittoon ja siivoukseen, auttaa aina, pitää lupauksensa, tarjoaa turvaa ja lohtua, kun sitä tarvitsen. Mikä tärkeintä kuitenkin, hänellä on todella mielenkiintoisia ja monipuolisia ajatuksia monista asioista JA hän on aina valmis minun kanssani tekemään niitä asioita, joista itse pidän, oli se sitten urheiluun, kulttuuriin, matkailuun tai ruokaan liittyvää! Hän on siis kiinnostunut elämästä vaikka elämänpiiri oli etenkin aiemmin kapeahko. Hän myös haluaa viettää aikaa niinkin, että olemee toisinaan porukalla hänen tai minun ystävieni tai sukulaisten kanssa, mikä on minulle tärkeää.

Vierailija
70/218 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset enimmäkseen räplää puhelimiaan nykyään, joten en osaa antaa neuvoja. Vaatii jotain sirkustemppuja, että saat kiinnitettyä niiden huomion.

Ai sirkustemppumies? Tämä sama jankkaaja ei ole vastauksen arvoinen. 

Tavallisuusharhasta kyse, hyvin ankea tyyppi arvelee olevansa tavallinen. Oikeasti tavallisella miehellä on ystäviä, harrastuksia ja kiinnostuksenkohteitakin. 

Vierailija
71/218 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En nyt jaksa uskoa, että tämä on ihan todellinen aloitus, mutta siltä varalta, että on, niin mieti sen lisäksi, että mitä sinä haluaisit (parisuhteen, muuta?), että mitä sellaista sinussa on, josta nainen voisi kiinnostua tai mitä itse voit antaa suhteelle.

Tekstistäsi huokuu, se, että et tee mitään, et etenkään kenenkään kanssa, eikä sinua myöskään kiinnosta mikään. Sellaisesta ihmisestä on todella hankala kenenkään kiinnostua. Toki sinulla voi olla paljon mielenkiintoisia ajatuksia ilman harrastuksiakin, mutta yleensä mielipiteet, kokemukset ym kumpuaa siitä kun tekee asioita, liikkuu paikoissa, tapaa ihmisiä.

Tavallisessa miehessä ei sinällään ole mitään vikaa, minullakin on sellainen. Hän ei harrasta juuri muuta kuin tietokoneella pelailua, on introvertihko ja kavereita on aika vähän. Ei juuri käy tapahtumissa tai matkustele. Opiskeleekin kun itse käyn ansiotyössä. Silti hän on maailman ihanin mies! Hän on aina huomaavainen, osallistuu ruoanlaittoon ja siivoukseen, auttaa aina, pitää lupauksensa, tarjoaa turvaa ja lohtua, kun sitä tarvitsen. Mikä tärkeintä kuitenkin, hänellä on todella mielenkiintoisia ja monipuolisia ajatuksia monista asioista JA hän on aina valmis minun kanssani tekemään niitä asioita, joista itse pidän, oli se sitten urheiluun, kulttuuriin, matkailuun tai ruokaan liittyvää! Hän on siis kiinnostunut elämästä vaikka elämänpiiri oli etenkin aiemmin kapeahko. Hän myös haluaa viettää aikaa niinkin, että olemee toisinaan porukalla hänen tai minun ystävieni tai sukulaisten kanssa, mikä on minulle tärkeää.

Kiitos asiallisesta vastauksesta. Ehkä voisin vaikka alkaa pelaamaan tietokonepelejä, joskus teininä niitä tuli pelattua.

ap

Vierailija
72/218 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska sulla on ruma tukka ja oot huono paneen.

Vierailija
73/218 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos asiallisesta vastauksesta. Ehkä voisin vaikka alkaa pelaamaan tietokonepelejä, joskus teininä niitä tuli pelattua.

ap

Joo joo, trol lol loo. Pieni vinkki, jos nyt kuitenkin sattuisit olemaan ihan tosissani. Lue kohdasta "Hän on aina huomaavainen, osallistuu ruoanlaittoon... jne." eteenpäin. Mieti voisitko itse olla tuollainen. Jos toteat että ei stana, niin unohda koko juttu.

Vierailija
74/218 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas tähän tullut ikäviä kommentteja. Minua rupesi itkettämään. T. Ap

Vierailija
75/218 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, kun sinä odotit yhden lauseen neuvoa, joka muuttaa koko elämäsi. Trolli.

Vierailija
76/218 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesoletetut räpläävät ihan yhtälailla kännyjään, pelaavat taskubiljardia tai muuten vaan olla möllöttävät.

Jos puhelimessa on enemmän sielua, sydäntä ja sisältöä kuin ap:ssa/miehessä/miehissä niin voivoi u l i u l i.

Vierailija
77/218 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, kun sinä odotit yhden lauseen neuvoa, joka muuttaa koko elämäsi. Trolli.

Tuon itkemis viestin kirjoittaja on joku trolli, en kirjoittanut sitä.

ap

Vierailija
78/218 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valittava, epähygieeninen, epäsosiaalinen, käytöstavaton, sitoutumiskammoinen, pettämätön, sivistymätön, huumorintajuton, elämäntap4työtön...?

Noin ekana tulee mieleen.

Ja ennen kuin joku naisvihainen luuseri alkaa vinkua, kerron että olen itse naimisissa kaikkien noiden mainitsemieni vastakohdan kanssa.

Vierailija
79/218 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ap, jos olet vielä linjoilla, niin voitko kommentoida, pystyisitkö olemaan viestissä 73 kuvatun miehen kaltainen (tietokonepelien lisäksi)? 

Vierailija
80/218 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ap, jos olet vielä linjoilla, niin voitko kommentoida, pystyisitkö olemaan viestissä 73 kuvatun miehen kaltainen (tietokonepelien lisäksi)? 

Viestejä poistunut välistä, siis tällä hetkellä viesti 71, eli se pitkä viesti jossa kuvattiin introverttia mutta ihanaa miestä.