Mitä tänään syödään?
Kommentit (36)
Meillä syödään vanukkaita, lettuja ja kalapullia.
Kaikki jääkaapissa odottamassa syöjiä.
Lounaaksi munakasta
Päivälliseksi voileipäkakun jämät.
Tomaattinen jauheliha-pastakeitto
Meillä syötiin päivällä riisiä ja kanaa (kaupan valmis pöperö) ja iltaruokana oli lihakastiketta ja pottuja. Huomenna kanakoipia ja joku päivä kaalilootaa..
Kalavuoka, johon tulee 3 eri kalaa ja katkarapuja. Sekä munaa pinaatti, perunaa ja kermakastike. Seuraksi vihersalaattia. Jälkkäriksi eteläafrikkalainen maitotorttu.
Huomisen ruoka on jo uunissa, se on merimiespihvit.
Kesäkurpitsaspagettia, itsetehtyä vuohenjuustopestoa, keitettyä kananmunaa, tuoremozzarellaa, hunajamelonia, pinaattiravioleja ja vihreitä oliiveja. Juomana valkoviini.
Kasvishampurilaisia. Kasvispihvit teen itse, mutta sämpylät on kaupasta, ei helpolla pääsee :) Lisäksi paistan veneperunoita uunissa
Karjalanpaistia, muussia, uunikasvikset.
Uunilohta, perunamuusia, kermaviilikastiketta ja keitettyä kukka- ja parsakaalia.. omenakaurapaistos on vielä uunissa, ja sitä sitten jälkkäriksi turkkilaisen jogurtin kera =)
Kuhaa, jonka olen täyttänyt fenkolilla, sipulilla, valkosipulilla ja tomaatilla. Voikuutioita, pipuria ja sipulia sekaan myös.
Maa-artisokkapyrettä kaveriksi, lisäksi pannulla paistettuja vihreitä papuja ja kirsikkatomaatteja.
Salaattia siitä mitä kaapista nyt sattuu löytymään.
Broilerin koipia, joiden nahan alle olen tunkenut yrttejä, valkospulinsiivuja ja chiliä, niiden kanssa riisiä ja kermaviilikastiketta.
Milläköhän logiikalla tässäkin ketjussa on taas alapeukuteltu. :)
Tosi hyviä ruokia lueteltu, ja mä ainakin sain ensi viikolle parikin ideaa. Kiitos!