The Walking Dead kausi 11 - OFFICIAL
Kausi 11 alkaa tänään Foxilla klo 22.00.
Odotukset korkealla sillä jakson IMDB arvostelujen keskiarvo on peräti 9,0.
Kommentit (272)
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiinto tätä sarjaa kohtaan lopahti jo aikoja sitten mutta kyllä silti tulee katsottua loppuun asti. Meni tuo Fear The Walking Dead heittämällä ohi. Suosittelen kyseistä sarjaa muillekin.
Häh :D Fear The Walking Dead oli ihan kamala, tokalle kaudelle jaksoin kunnes luovutin. Yksikään hahmo ei noussut kiinnostavaksi ja näytteleminen oli huomattavan pökkelöä.
Daryl on edellen ihana! Näkisin mielelläni kyllä myös Rickin uudestaan.
Mulla jäi osa edellisestä jaksosta näkemättä. Mihin tää Maggien ja Darylin joukko on oikein menossa ja miksi?
Edellisessä jaksossa Alexandriassa oli ruoka loppu, joten ruokaa lähtivät hakemaan. Sitä en enää muista mistä.
Vierailija kirjoitti:
Edellisessä jaksossa Alexandriassa oli ruoka loppu, joten ruokaa lähtivät hakemaan. Sitä en enää muista mistä.
Maggie tiesi jonkun paikan, joka tuhoutui, mutta tiesi myös, että siellä on ruokaa paljon.
Voisiko joku kertoa, mitä tänään tapahtuu. En pysty katsomaan nyt ollenkaan.
Mitä Maggielle tapahtui. Mitä Carol tekee.
Kuulostaa kiinnostavalta jaksolta. Kertokaa!
Meni nyt ihan ohi tuo Maggien tarina Oliko siellä paikassa, jonne meni poikansa kanssa, raskaana olevia vai mitä ihmettä?
Voisiko joku kertoa, mitä eilen tapahtui, kun mulla ei ollut mahdollisuutta seurata.
Olisivat nyt päästäneet vaan Neganin päiviltä. Ja toki tiedän että kyseessä on yksi suosituimmista hahmoista, joten eihän se lähde ennen loppua. Mutta silti. Sen nyt arvasinkin ettei Maggielle käynyt mitään.
En tajua. Missä suoratoistopalvelussa on kokonaan kausi 10? Luulin, että se oli viimeinen? Olen viimeksi nähnyt jakson jossa lopussa tulee ne mustiin pukeutuneet asetyypit. Sitten unohdin koko sarjan kun ajattelin, että se oli 10 kauden puolivälifinaali tai jotain ;D
Voisiko joku kertoa ystävällisesti, mitä viime jaksossa tapahtui?
Veikkaan, että Maggien lapsi tekee lopun Neganista.
Voisiko joku tehdä minulle Munsalan kansallispuvun? Voisitko? Voisitko?
Äh kukas toi blondi nyt olikaan, Darylin vanha tuttu. Se joka kasvatti sen koiran?
Okei eli nyt on vastassa toinen sekopäinen vihollisryhmä 'Reapersit' eli ne naamionaamat. Ryhmä johon Daryl nyt jäi toistaiseksi..
Vierailija kirjoitti:
Voisiko joku tehdä minulle Munsalan kansallispuvun? Voisitko? Voisitko?
Luulin tätä hyväntahtoisen harrastajien ketjuksi, jotka kertovat, jos jollekin epäselvää.
Näemmä mänttejä täynnä.
Itse olen kyllä kertonut ystävällisesti kaikille, jotka ei ole ymmärtäneet tai jäänyt osa katsomatta.
Poistun ketjusta. Ilkeilkää keskenänne.
Aika hyvä ollut tämä 11. kausi tähän mennessä. Parasta Walking Deadia sitten 6. kauden.
Katsoin jakson, mutta en silti ymmärrä mitä tapahtui? Joku Juudas nyt ainakin löytyi, ja se yksi muidu kuoli ja Neganko veti Maggien pois walkereitten tieltä? Ihme.
Vierailija kirjoitti:
Meni nyt ihan ohi tuo Maggien tarina Oliko siellä paikassa, jonne meni poikansa kanssa, raskaana olevia vai mitä ihmettä?
Joo, naisia oli kaapattu, amputoitu jne. kotihaaremia varten.
Vierailija kirjoitti:
Okei eli nyt on vastassa toinen sekopäinen vihollisryhmä 'Reapersit' eli ne naamionaamat. Ryhmä johon Daryl nyt jäi toistaiseksi..
Ymmärtääkseni tämä jakso on vasta tulossa. Juonipaljastukset huis veks.
Uudet hahmot ovat muutenkin olleet huomattavasti vähemmän mielenkiintoisia kuin vanhat. No, toivon mukaan tylsä joukko harvenee ennen kuin paksu leidi laulaa.... nyt ei tarvitse säästellä.