Löysin Tinderistä varatun miehen, mitä teen?
Mitäs av-mammat, haluatteko että huijaan miestä paljastamaan tietojaan jotta saadaan selville kenen mies se siellä etsii "säpinää"?
Toistaiseksi siis tiedossa on että mies asuu 27 km säteellä Helsingin keskustasta, hän on 180 cm pitkä ja painaa 77 kg.
Kommentit (20)
Hän on ilmoitanut iäkseen 29 vuotta mutta tämähän voi olla väärä tieto jos on feikkiprofiili tehty vain Tinderiä varten...
ap
Päivitys: nyt näyttää olevan 100 km päässä Helsingistä. Mikäs kaupunki osuisi?
ap
Ei sit ole mun mies. mun painaa 100 kiloo.
Hänellä ei ole kasvokuvaa profiilissa. Mutta tekstin mukaan antaa tarvittaessa kuvan... kehtaanko pyytää? Hän ei ole vastannut viestiini jossa tervehdin.
ap
Tiedät miehen pituuden ja painon, mutta et mitä hän tekee työkseen tai minkä ikäinen hän on! Oiva alku suhteelle. :D
Ei vaan, unohda koko mies. Rääkkää vaikka jotain kärpästä, jos mielesi tekee huijata ja kiusata jotakuta.
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 12:09"]
Tiedät miehen pituuden ja painon, mutta et mitä hän tekee työkseen tai minkä ikäinen hän on! Oiva alku suhteelle. :D
Ei vaan, unohda koko mies. Rääkkää vaikka jotain kärpästä, jos mielesi tekee huijata ja kiusata jotakuta.
[/quote]
Eihän ap mitään suhdetta suunnittele, vaan käräyttävänsä petturin.
Ehdota tapaamista ja selvitä missä asuu
Meet treffeille, mitä täältä kyselet.
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 12:07"]Ei sit ole mun mies. mun painaa 100 kiloo.
[/quote]
Varmaan ilmoittaisikin painokseen 100 kg treffipalstalla :D Että et ole turvassa sinäkään :D
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 12:10"][quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 12:09"]
[/quote]
Eihän ap mitään suhdetta suunnittele, vaan käräyttävänsä petturin.
[/quote]
Alapeukutin vahingossa!
Koita tonkia jotain tietoja. Jännäää tämä
Käy kiinni ku sika limppuun. Älä kuitenkaan ala pumpattavaksi parparaksi eli ei oo sun mies.
Ootteko te ymmärtänyt Tinderin vähän väärin? Sitähän käyttää ihan kaikki. Tiedän pariskuntia jotka käyttävät yhdessä ja erikseen Tinderiä. Ei Tinderin käyttö ole pettämistä. Ei kaikkia Tinderin käyttäjiä oikeasti kiinnosta lähteä niiten matchien kanssa treffeille. Otatteko te vähän liian vakavasti Tinderin?
Joo!! Tästä ttule vielä jännää. Onko miehen ikä tiedossa