Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jutellaan ihastuksista

Vierailija
23.08.2021 |

Minkälaisiin ihmisiin ootte ihastuneita? Itse oon ihastunut kaikin puolin tavalliseen mieheen jonka seurassa viihdyn.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

?

Vierailija
2/11 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sydämelliseen, fiksuun mieheen, pikkaisen boheemi kaveri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihastunut vähän liikaa yhteen samassa rapussa asuvaan mieheen. Komeat kasvot ja nätit hiukset. Pitkä ja hoikka jolla on upeat jalat ja hyvä peppu. Tykkään vaan.

Vierailija
4/11 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääh, yllättävään! Ei yhtään mun yleistä tyyppiä ja pääsi muutenkin koko tilanne yllättämään puskista niin olen nyt ihan pähkinöinä että miten tässä oikein tulisi edetä vai tyrmäänkö koko ajatuksen ennen kuin tilanne etenee mihinkään

Vierailija
5/11 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän omalla tavallaan kahelin oloiseen mieheen mutta on varmasti intohimoinen ja hellä ja hyvä ja luotettava ihminen :D ja ihanat silmät on hänellä.

Vierailija
6/11 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä on jäänsiniset seksikkäät silmät ja lämpöinen hymy, yksi niitä harvoja ihmisiä joiden seura keventää sielua. On kuitenkin varattu, sääli! 

Vierailija
7/11 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ääh, yllättävään! Ei yhtään mun yleistä tyyppiä ja pääsi muutenkin koko tilanne yllättämään puskista niin olen nyt ihan pähkinöinä että miten tässä oikein tulisi edetä vai tyrmäänkö koko ajatuksen ennen kuin tilanne etenee mihinkään

Kuulostaa tutulta.

Vierailija
8/11 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saavuttamattomiin. Aina. Viimeisin lähikaupan kassatyttö, joka tosin on jo lopettanut työt siellä.

Vierailija
9/11 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteen hiljaiseen tyttöön.

Vierailija
10/11 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä tavallinen mies arvatenkin vaan sattuu olemaan komea ja pitkä.

Vierailija
11/11 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyeen ja köyhään mieheen. Ainiin! Olen nainen… Eli en osaa ihastua lyhyviin tai köyhiin miehiin, koska naisena pyrin hyötymään miehestä joko seksuaalisesti tai taloudellisesti kuten kaikki muutkin naiset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kaksi