Jutellaan ihastuksista
Minkälaisiin ihmisiin ootte ihastuneita? Itse oon ihastunut kaikin puolin tavalliseen mieheen jonka seurassa viihdyn.
Kommentit (11)
Sydämelliseen, fiksuun mieheen, pikkaisen boheemi kaveri.
Olen ihastunut vähän liikaa yhteen samassa rapussa asuvaan mieheen. Komeat kasvot ja nätit hiukset. Pitkä ja hoikka jolla on upeat jalat ja hyvä peppu. Tykkään vaan.
Ääh, yllättävään! Ei yhtään mun yleistä tyyppiä ja pääsi muutenkin koko tilanne yllättämään puskista niin olen nyt ihan pähkinöinä että miten tässä oikein tulisi edetä vai tyrmäänkö koko ajatuksen ennen kuin tilanne etenee mihinkään
Vähän omalla tavallaan kahelin oloiseen mieheen mutta on varmasti intohimoinen ja hellä ja hyvä ja luotettava ihminen :D ja ihanat silmät on hänellä.
Hänellä on jäänsiniset seksikkäät silmät ja lämpöinen hymy, yksi niitä harvoja ihmisiä joiden seura keventää sielua. On kuitenkin varattu, sääli!
Vierailija kirjoitti:
Ääh, yllättävään! Ei yhtään mun yleistä tyyppiä ja pääsi muutenkin koko tilanne yllättämään puskista niin olen nyt ihan pähkinöinä että miten tässä oikein tulisi edetä vai tyrmäänkö koko ajatuksen ennen kuin tilanne etenee mihinkään
Kuulostaa tutulta.
Saavuttamattomiin. Aina. Viimeisin lähikaupan kassatyttö, joka tosin on jo lopettanut työt siellä.
Tämä tavallinen mies arvatenkin vaan sattuu olemaan komea ja pitkä.
Lyhyeen ja köyhään mieheen. Ainiin! Olen nainen… Eli en osaa ihastua lyhyviin tai köyhiin miehiin, koska naisena pyrin hyötymään miehestä joko seksuaalisesti tai taloudellisesti kuten kaikki muutkin naiset.
?