Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: mieshoitajat

Vierailija
21.09.2014 |

Mitä mieltä olet mieshoitajista? Joko lähi- tai sairaanhoitajista? Ovatko seksikkäitä?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensihoitajat ovat seksikkäitä, koska ambulanssissa ei ole lääkäreitä. Sairaalassa on lääkäreitä, joten lh ja sh ovat järestään b-luokan miehiä.

Vierailija
2/9 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan tyypistä, ei pelkkä ammatti tee niistä seksikkäitä. Ensihoitajat ovat muuten poikkeuksetta ylimielisiä narsisteja, joten niistä en innostuisi. Lähihoitajamiehet ehkä ihan ok, osa sairaanhoitajamiehistäkin. Mutta osa on sen luoka pätijöitä, että huhhuh.

Terveisin sh nainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tavannut seksikästä hoitajaa, ovat olleet kyllä todella mukavia joihin olen törmännyt.
Kätilö taas oli aika hot (mitä nyt niissä ilokaasu huuruissa tajusi), mutta muuten vaikutti todella kylmältä ihmiseltä.

Vierailija
4/9 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
5/9 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan ne kuumia. Auttavat ja hoitavat.

Vierailija
6/9 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäkö ja habitus ratkaisee kaiken. Olin taannoin Helsingissä vanhusten palvelutalossa, jossa oli niin seksikäs mieshoitaja, kohteli vanhuksia hyvin, ois tehny mieli repiä siltä vaatteet päältä. Eiköhän sillä ollu 20 hoitsua kuitenkin ympärillään jatkuvasti.

Vierailija
7/9 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkonäkö ja habitus ratkaisee kaiken. Olin taannoin Helsingissä vanhusten palvelutalossa, jossa oli niin seksikäs mieshoitaja, kohteli vanhuksia hyvin, ois tehny mieli repiä siltä vaatteet päältä. Eiköhän sillä ollu 20 hoitsua kuitenkin ympärillään jatkuvasti.

Varmaan olen törmännyt kyseiseen tyyppiin. Ei tarvinu edes hänen sanoa mitään, kun pöksyissä alkoi valumaan. Pelkkä katse riitti. Ne silmät ne silmät. Kohtelias ja auttoi vanhuksia ja piti seuraa. Koko osasto oli lääpällään siihen.

Vierailija
8/9 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kollegoina ja työkavereina aivan ok tyyppejä.

Puolisona myös.

Vierailija
9/9 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ok