Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuoret sinkkunaiset, yrittävätkö miespuoliset sinkkuystävänne iskeä teitä

Vierailija
23.08.2021 |

jos siis olette molemmat heteroita ja ilman seksielämää, vai haluavatko he teistä pelkkää seuraa ilman mitään f*ckbuddy -säätöjäkään?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei

Vierailija
2/12 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä on sellainen kuuden hengen sekalainen porukka. Me ollaan oltu kavereita päiväkodista asti, eikä todellakaan säädetä mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on jonkun verran tuttuja miehiä yhdestä harrastuksesta. Eivät varsinaisesti yrittäneet iskeä, mutta olen kyllä huomannut että muutaman tutun miehen käytös muuttui etäisemmäksi sen jälkeen kun aloin seurustelemaan. Ehkä sitten vain kunnioittavat suhdetta eivätkä halua antaa vääriä signaaleja tai tulla ymmärretyksi väärin, mutta näin anonyyminä voin kyllä myöntää että itse hieman hämmennyin tuosta muutoksesta. Ajattelin kai, että jos oltiin oikeasti ystäviä ei seurustelun aloittaminen siihen vaikuta. Toinen vaihtoehto tietysti etteivät pidä miesvalinnastani, kuka tietää. Naispuoliset kaverit sentään ovat pysyneet.

Vierailija
4/12 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on jonkun verran tuttuja miehiä yhdestä harrastuksesta. Eivät varsinaisesti yrittäneet iskeä, mutta olen kyllä huomannut että muutaman tutun miehen käytös muuttui etäisemmäksi sen jälkeen kun aloin seurustelemaan. Ehkä sitten vain kunnioittavat suhdetta eivätkä halua antaa vääriä signaaleja tai tulla ymmärretyksi väärin, mutta näin anonyyminä voin kyllä myöntää että itse hieman hämmennyin tuosta muutoksesta. Ajattelin kai, että jos oltiin oikeasti ystäviä ei seurustelun aloittaminen siihen vaikuta. Toinen vaihtoehto tietysti etteivät pidä miesvalinnastani, kuka tietää. Naispuoliset kaverit sentään ovat pysyneet.

Niin, se on inhottava ajatus ettei miehesikään välttämättä piittaisi sinusta yhtään, jos ei pääsisi välillä pukille.

Vierailija
5/12 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ottaa naisen vain yhtä tarkoitusta varten, joten enpä usko että aloituksen kaltaisia asetelmia juurikaan edes pääsee syntymään.

Vierailija
6/12 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
7/12 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
8/12 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa on yrittänyt, osa ei. Ne jotka eivät ole yrittäneet, ovat olleet kavereita koko ajan, eli myös silloin kun jompikumpi on seurustellut, ja ne jotka ovat yrittäneet, ovat etäännyttäneet itsensä silloin kun jompi kumpi on aloittanut seurustelun. Tämän ymmärrän täysin.

Vierailija
9/12 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ottaa naisen vain yhtä tarkoitusta varten, joten enpä usko että aloituksen kaltaisia asetelmia juurikaan edes pääsee syntymään.

Sanoo mies, jolla ei ole naista EIKÄ ystäviä, vähän siis hukassa koko konsepti.

Ja ei, ei miespuoleiset kaverit olleet iskemässä nuorena, kavereita kun oltiin.

Vierailija
10/12 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoo mies, jolla ei ole naista EIKÄ ystäviä, vähän siis hukassa koko konsepti.

Ja ei, ei miespuoleiset kaverit olleet iskemässä nuorena, kavereita kun oltiin.

Olen nainen miesvaltaisella alalla. Nämä argumentit joissa kommentoidaan tietävänsä toisen kirjoittajan sukupuoli ovat yhtä tyhjän kanssa.

Olisi mielenkiintoista nähdä tilastoa paljonko aloituksen kaltaisia asetelmia on, jossa mies ja nainen ovat ilman seksiä vaikkapa muutamia vuosia mutta mitään alkukantaista ei heidän välilleen synny vaan toinen kiinnostaakin ihan ihmisenä ja luonteensa vuoksi. Sellainen tilasto poistaisi turhan väittelyn asiasta kun saisi jotain prosenttilukuja mustaa valkoisella.

Vierailija
11/12 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, se on inhottava ajatus ettei miehesikään välttämättä piittaisi sinusta yhtään, jos ei pääsisi välillä pukille.

No, me kyllä oltiin suhdetta ennen aluksi ihan vaan kavereita pari vuotta ja mieheni esim. purki mulle sydäntään exästään kun oli vielä rakastunut häneen. Puhuimme toisillemme ihan muista ihastuksista ja valitimme siitä kun mitkään aiemmat suhteet eivät oikein onnistuneet kummallakaan. Ei hän yrittänyt päästä pukille edes samantien kun se molemminpuolinen vihdoin ihastus syttyi, vaan juttumme syveni pikkuhiljaa. Eli kyllä se ainakin jonkin verran taisi piitata, kun halusi minua nähdä ihan vain ystävinäkin ennenkuin kummallakaan oli aavistustakaan siitä että meistä tulisi jotain. Toki on myöhemmin myöntänyt että on aina pitänyt minua viehättävänä ja haaveili jostain yhdenyönjutun tapaisesta ennen kuin tutustuimme ihmisinä ollenkaan. Kummallinen oletus, ettei miehet voisi muka piitata naisista minkään muun kuin seksin vuoksi. 3 

Vierailija
12/12 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toki on myöhemmin myöntänyt että on aina pitänyt minua viehättävänä ja haaveili jostain yhdenyönjutun tapaisesta ennen kuin tutustuimme ihmisinä ollenkaan. Kummallinen oletus, ettei miehet voisi muka piitata naisista minkään muun kuin seksin vuoksi. 3 

Entä miespuoliset sinkkukaverisi tuolta ajalta, joille et päätynyt jakamaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kolme