Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kielletty hedelmä: perseen nuoleminen

Vierailija
23.08.2021 |

Mitä mieltä tästä? Puolesta/vastaan?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolesta en vaan kehtaa tätä mieheltä pyytää vaikka tietää että tykkään pyllyn hieromisesta ja sormettamisesta

Vierailija
2/13 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuolen miehen perseen aina ja huolella. Kiihottaa levitellä käsin kankkuja, upottaa kasvot niiden väliin, lipsutella ja työntää kieltä sisään.

Muitten kanssa en ole tätä tehnyt, mutta tämä maistuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolesta. Tuntuu upealta kun mies nuolee kaikkialta, myös peppua.

Vierailija
4/13 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mädältä hedelmältä enemmän haiskahtaa...

Vierailija
5/13 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylläribierut piristävät nuolemista. Varsinkin, kun nuolun kohde pitää nuolijan päästä kiinni, ettei karkaa.

Vierailija
6/13 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuolispa mies pyllyä ennen sormetusta se jos mikä kiihottaa ja rentouttaa paikat niin että mahtuu isompikin asia sisään.

Vierailija
7/13 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkkojen aikana mies nuolee peppua ja käytän vibraa avuksi (: eli tykkään, tosi kovaa! Joskus satunnaisesti myös ennen varsinaista peppuseksiä lämmitellään tällä, mutta lähinnä boostaamaan 'oman kivan' nautintoa.

Tästä on jo hyvä ketju ja yksi hyvä viesti kaikille epäilijöille:

Kiitos kattavasta selvityksestä!

Ihan mielenkiintoisia journaaleja. Luennoin satunnaisesti myös seksuaaliterapeuttien koulutuksissa, ja aika lailla samoja havaintoja journaaleissa;

Esimerkiksi shigellan riski on olemassa, joskin tarkoittaa käytännössä samaa riskiä ihan normaalissakin seksissä inkubaation jälkeen. Voi hyvin tarttua mm. 'normaalin' suuseksin välityksellä myös, kontaminaatioon vaadittava määrä on minimaalinen. Tämän yleistyminen selittynee myös sillä megatrendillä, että seksi on yhä laajempaa - suuseksi on normaalia, ja useammat kumppanit. Mistään hirveän relevantista löydöksestä ei kuitenkaan ole kyse - paitsi ehkä mies&mies -kontakteissa, joissa kumppaneiden määrä on ollut suurempaa.

Näiden lääketieteellisten journaalien ongelmallisuus on siinä, että harvoin eritellään turvaseksiä ja riskikäyttäytymistä. Esimerkiksi homoseksissä todistetaan useampia ongelmia anilinguksen kanssa kuin esimerkiksi penetraatiossa. Tätä voisi verrata naiselle annettavaan suuseksiin versus penetraatioon kondomin kanssa. On selvää, että irtosuhteissa tulisi joka tapauksessa käyttää esim. kondomia suojana suuseksissäkin. Kun tutkittavana on irtosuhteita harrastavia homomiehiä, jotka harrastavat suojaamatonta seksiä kokonaisuudessa (tai korkeintaan suojaavat penetraation), ja vielä matkustelevat ympäri maailman ja kehittävät erilaista bakteeriflooraa, on tutkimukset kohtalaisen harhaanjohtavia. 

"In terms of the practice of oroanal sex, the prevalence of Candida was greater than the prevalence of T. vaginalis among women who practiced active and receptive anilingus. In fact, among women positive for T. vaginalis, there was no anilingus practice reported. However, the fact that such practice was uncommon, limited the statistical power to identify significant differences. The prevalence of C.albicans was greater than the prevalence of T. vaginalis among white women."

Journaalit käsittelivät hyvin pitkälti enemmän ongelmaa, jolla ei ole oikeastaan mitään tekemistä anaaliseksin kanssa: https://www.fpa.org.uk/sites/default/files/trichomonas-vaginalis-informa...

Haluaisin korostaa, ettei anaaliseksi kokonaisuudessaan (sis. suuseksin) ole varsinainen riskitekijä lääketieteen mukaan. Riskikäyttäytyminen voi tehdä siitä riskistä siinä missä muistakin seksin muodoista. Etenkin useiden ja/tai ulkomaalaisten irtosuhteiden tapauksessa tarkkuutta on syytä noudattaa. 

Muistutan myös, että hyvällä tai edes kohtuullisella hygienialla, ns. internaalit ulostebakteerit eivät ole käsiteltävissä esimerkiksi intiimialueilla - ts. ulosteen käsittely voikin olla vaarallista, mutta esimerkiksi anilinguksen suorittaminen ei.

Tästä on kohta 15 vuoden kokemus, ja olen iloinen että asiaa käsitellään - joskin on hieman huvittavaa, että riskitekijöitä korostetaan verrattuna vaikka vaginaaliseen seksiin, jossa riskejä on vähintään saman verran. Kivaa viikonloppua kaikille, heittäytykää viettelykseen niin tahtoessanne!

https://www.vauva.fi/keskustelu/4005425/miksi-pyllyn-nuoleminen-tabu-vi…

Vierailija
8/13 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olisin valmis ihan vaan nuolemishommiin sopivan naisen kanssa, toki yleensä sen jälkeen tahtoo luonnollisesti myös yhdyntää, mutta jos nainen ei haluaisi niin nuolisin siitä huolimatta ihan tyytyväisenä. Olisi mahtavaa.

Vierailija
9/13 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalta mieheltä tätä haluaisin en keltään muulta. Olisi suuri rakkauden osoitus mulle

Vierailija
10/13 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua nuolla kenenkään persetttä, enkä saa mitään kicksejä siitä että minun persettäni nuollaan.

On sitä moni mies silti nuollut, koska HE ovat saaneet siitä jotain kicksejä.

Eli en kiellä persseeni nuolemista, vaikka en siitä itse mitään saakaan.

Eihän se minulta ole mitenkään pois tai mitään vaadi, jos minun persetttä nuollaan.

Vierailija
11/13 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mädältä hedelmältä enemmän haiskahtaa...

Olen julkisessa ja aloin nauramaan ääneen. :D

Vierailija
12/13 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa moni ottaa kantaa asioihin mistä ei tiedä itse yhtään mitään , jopa aiheista joista pitäisi yli kaiken.

Vierailija
13/13 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tykkään Aunuksen nuolettamisesta, varsinkin silloin kun päiväkodissa on kihomatoja niin mieheni saa

extraherkkua, kun niitä vikkeliä valkoisia matoja tulee aunuksestani hänen suuhunsa. Se tekee ihanaa.

Ajan muuten Taunuksella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kahdeksan