Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapuri kehui!!

Vierailija
20.09.2014 |

Oli ostanu 5v ja 8v pojille uudet toppapuvut 120e kappale, eli 240 yhteensä ja 60e kengät kummalleki. Sit valittaa rahapulaa.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En arvannut että tämä päätyisi vauvapalstalle. 

t. naapuri. 

Vierailija
2/11 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 22:10"]En arvannut että tämä päätyisi vauvapalstalle. 

t. naapuri. 
[/quote]ei siin muuta, mut lainailee rahaa välil.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 22:10"]En arvannut että tämä päätyisi vauvapalstalle. 

t. naapuri. 
[/quote]

Hahaa

Vierailija
4/11 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai mä luulin, että tässä olisi kerrankin ollut jotain positiivista samassa yhteydessä kuin a)naapuri b) kehut.

Mutta suomalaiskansalliseen tapaan, tässäkin oli joku negatiivinen valitusja nimenomaan naapurista.

Mutta poikkeus vahvistaa säännön: joten sanon, että itselläni on fiksu ja mukava naapuri-äiti naapurissa.

Vierailija
5/11 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsiin menee paljon rahaa, ei ihme että on rahapula. Paljonko ne lasten kamat ois saaneet maksaa jotta moraalinen oikeus valittaa rahapulaansa ois säilynyt? (Vai oisko ne pitänyt jättää ostamatta kokonaan?)

Vierailija
6/11 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 22:13"]Lapsiin menee paljon rahaa, ei ihme että on rahapula. Paljonko ne lasten kamat ois saaneet maksaa jotta moraalinen oikeus valittaa rahapulaansa ois säilynyt? (Vai oisko ne pitänyt jättää ostamatta kokonaan?)
[/quote]mut miksi lainailee rahaa minulta. Nytkin 40e auki

Vierailija
7/11 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näytä kova rahapula olevan sil.

Vierailija
8/11 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 22:13"]Lapsiin menee paljon rahaa, ei ihme että on rahapula. Paljonko ne lasten kamat ois saaneet maksaa jotta moraalinen oikeus valittaa rahapulaansa ois säilynyt? (Vai oisko ne pitänyt jättää ostamatta kokonaan?)
[/quote]

No ei tulisi mieleenkään ostaa noin kalliita vermeitä kun halvemmallakin saa hyvää. Meillä ei esimerkiksi ole ikänä mennyt lasten haalareihin yli 60e/haalari, useimmiten ne on n. 40e luokkaa vielä kun käyttää alennuksia hyödykseen. Kengätkin on aina saatu alle 40e. Tottahan kalliilla merkkihaalareilla on se jälleenmyyntiarvo, mutta en lähtisi ostamaan noin kallista kun ei ole varaa ja kuten sanottu, halvemmallakin saa hyvää.

Vierailija
9/11 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytkö kysymäsä mistä osti kengät..pitäs ostaa lapselle, ja kaikki mitä katoin olin satasen..

Vierailija
10/11 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottamatta kantaa naapurin toimintaan niin mä kyl haluan et mun lapsilla on hyvä olla koko ajan. Se tarkoittaa täs yhteydessä sitä et päiväkotiin laitan kaikkein parhaimmat, kestävimmät, mukavimmat ja ennenkaikkea kosteudenpitävimmät releet. Säästän paljossa muussa mut en lasten, 2 kpl, vaatteissa. 

Mä muistan itse vieläkin miltä tuntui olla joka päivä märissä kengissä ja tumpuissa, muistan miltä tuntui olla kylmissään ja kankea. Muistan etten aina pystynyt edes liikkumaan kunnolla ja siitä tuli vain enempi kylmä. En halua sitä oloa lapsilleni vaik mun pitäis olla syömättä kuukaus siitä hyvästä.

Vierailija
11/11 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostakaa aina joulun jälkeen toppahaalarit alennuksesta valmiiksi seuraavaa vuotta varten säästätte!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kaksi