kehdataanko me resupetterit mennä sukujuhlaan :(
Ollaan miehen kanssa superköyhiä opiskelijoita ei ole lanttiakaan laittaa juhlatamineisiin. Omistan tasan kahdet kengät. Lenkkarit ja avokkaat. Yhden tumman mekon. Miehellä ei ole pukua, peritty hieman reilu pikku takki kylläkin. Kenkiä ei silläkään kuin lenkkarit ja ruskeat kävelykengät. Yhdet tummat farkut löytyy. Ollaan panostettu vähät rahamme harrastevaatteisiin, joita tulee käytettyä urakalla.
Nyt oon kuukauden pähkäilly kehdataanko mennä sukujuhlaan, johon kuuluu kirkkomenot ja iltamat. On.ihan rääsyläis-fiilis, ei huvittais lähteä. Jos ostetaan edes kirppisvaatteita ei jää matkarahoihin ja lahjaan senttiäkään. Eli, voidaanko me osallistua kauhtanoillamme juhlaan mihin tulee toista sataa muutakin? Vai.jäädäänkö suosioilla kotiin?
Kommentit (8)
Tärkeintä olette te itse, ei teidän vaatteet. Eli juhliin vaan. Varmaan sukulaisetkin ymmärtää miksi teillä ei ole juhlavaatteet vimpan päälle.
[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 21:41"]Voisitteko lainata kavereilta? :)
[/quote]
Miehen kaikki kaverit on hirveitä möhkäleitä ja kokeilikin yhdeltä pukua näyttäen varsin tragikoomiselta. Itse varmaan lainaan tressin j kengät ystävältäAp
Mullekin tuli mieleen, löytyiskö saman kokoisia kavereita joilta vois lainata?
Lainaa työpanosta vastaan. Kirjoita faceen että jos lainaatte miesten puvun kokoa 44 imuroin talonne :D
Tilatkaa netistä, käyttäkää ja palauttakaa. 14 pv palautusoikeus. Hakekaa kaupasta pe ja palauta ma. Palautusoikeus on aina!
Tietenkin kehtaatte. Turha tollasia on miettiä.
Pistäkööt portsarin ovelle jos joku pukukoodi on.