Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksinäisyys parisuhteessa

Vierailija
23.08.2021 |

Surullisena ja ihmeissäni kirjoitan. Kanssasiskot ja -veljet kertokaa vaadinko liikaa parisuhteessa.

Olemme seurustelleet vasta puolitoistavuotta. Seksiä on noin kerran kolmessa viikossa johtuen miehestä. Minä teen alotteita ja suoraakin ehdotuksia. Kun riittävän monta kertaa olen pakit saanut, tuntuu, että mies suostui seksiin, kun on pakko. Hän on seurustellut ennen tätä suhdetta viisi vuotta ja sen jälkeen neljä vuotta kahden eri naisen kanssa. Olen toisen heistä kanssa jutellut ja kertoi, että sama juttu oli seksin kanssa. Ehkä siis tämä on hänelle biologinen ns. normaalitahti.

Vielä tuon seksin vähyyden jaksaisin , mutta harmittaa, että muutenkaan hän ei ole halukas tekemään asioita yhdessä. Ei halua lähteä lenkille, ei ulkoilemaan, ei jaksa lähteä leffaan, ei halua lähteä kulttuurijuttuihin tai oikein ylipäätään ei halua tehdä mitään.

Hän haluaa katsoa telkusta kaiken mahdollisen urheilun tai selaa kännykkää. Hän on kova urheilemaan ja käy kyllä paljon itse treenaamassa. Ei halua yhdessä urheilla, kun minusta ei ole tasaveroista vastusta.

Harmittaa. Rakastan häntä kaikesta huolimatta tosi paljon. Ei asuta yhdessä. Nähdään noin viisi kertaa viikossa. Ja silloin hän siis tulee mun sohvalle ja avaa telkun.

Miten te pitkään parisuhteissa olleet - teettekö te paljon asioita yhdessä?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihan tuosta mitään tule.

Mies ei ole tehnyt mitään väärää, mutta olette aivan epäsopiva pari. Kannattaa lopettaa suhde mahdollisimman pian, tuhlaat vain aikaa ja mitä kauemmin odotat, sitä kipeämmin ero koskee.

Älä suotta pelkää sinkkuna oloa. Huonossa suhteessa oleminen on paljon yksinäisempää, kurjempaa ja masentavampaa kuin sinkkuus.

Vierailija
22/26 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nr 21

Se on just näin, että mies ei ole tehnyt mitään väärää. Hän vain on sohvalla viihtyjä ja ei innostu yhteisestä tekemisestä. Sitä vain herkästi miettii, että vaatiiko itse liikaa ja eikö sitä osaa olla tyytyväinen. Sitä yrittää peilata omaa suhdetta toisten suhteisiin, että onko vain sokaistunut sille, että muut jakaisivat elämää ja kumppanuutta enemmän. Mutta kyllähän moni oikeasti jakaa.

Suhteessa todella voi tuntea itsensä yksinäiseksi :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulosta hyvältä tuo tilanne. Kyllä pitää olla toisesta kiinnostunut ja kummankin osoittaa se.

Vierailija
24/26 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
25/26 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nr 21

Se on just näin, että mies ei ole tehnyt mitään väärää. Hän vain on sohvalla viihtyjä ja ei innostu yhteisestä tekemisestä. Sitä vain herkästi miettii, että vaatiiko itse liikaa ja eikö sitä osaa olla tyytyväinen. Sitä yrittää peilata omaa suhdetta toisten suhteisiin, että onko vain sokaistunut sille, että muut jakaisivat elämää ja kumppanuutta enemmän. Mutta kyllähän moni oikeasti jakaa.

Suhteessa todella voi tuntea itsensä yksinäiseksi :(

21 jatkaa

Et vaadi liikaa. Miksi olisit suhteessa, jossa et ole tyytyväinen? Kyllä kannattaa etsiä suhdetta, jossa molemmat osapuolet ovat tyytyväisiä ja onnellisia.

Ei tuo tule koskaan muuttumaan, et voi muuttaa häntä mieleiseksesi eikä missään nimessä kannata tukahduttaa omia tarpeita suhteessa, hukata ja syytellä itseään. Ansaitsette molemmat sellaisen kumppanin, jonka kanssa yhteiselo sujuu.

Vierailija
26/26 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko varma, ettei mies roinaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yhdeksän