Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelkkä kondomi ehkäisynä?

Vierailija
20.09.2014 |

Olen ajatellut lopettaa e-pillerit, joita olen syönyt jo monta vuotta. Riittääkö jatkossa pelkkä kondomi, vai pitäisiköhän ottaa vielä jokin lisäehkäisy käyttöön? En oikein haluaisi mitään kierukoitakaan asennuttaa...

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ja miehellä ollut nyt kolme vuotta kumit käytössä, kun kyllästyin täysin lykkäämään ylimääräisiä hormoneja kroppaani. Seksiä on noin 2-4 kertaa viikossa, joka on paljon enemmän kuin pilleriaikaan, kun ei kummasti silloin panettanut. Ja paksuksi en tähän mennessä ole tullut. Musta se on ihan hyvä raskaudenehkäisyteho ollut tähän asti. Jokaisen on pohdittava ja punnittava itse ehkäisyasiat omalla kohdallaan, mutta tämä on sopinut meille. Kummallakaan meistä ei ole mitään kumia vastaan ja mieskin kestää pitempään kortsu päällä.

Vierailija
42/49 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 23:48"]

[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 20:11"]

Mä oon käyttänyt kondomiehkäisyä vaan vajaat kaks vuotta, ja sinä aikana on hajonnut ainakin kolme kondomia, joten ihan siksi en omalla kohdalla luottaisi. Ja kyllä seksielämä parani valtavasti kun siirtyi kondomeista kierukkaan.

[/quote]

Minkä takia tää on saanut miinuspeukkuja? Ei ne kondomit siksi ole menneet rikki, että niitä olis käytetty väärin. Ja kyllä seksielämä on spontaanimpaa ja vapaampaa, kun ei tartte miettiä sitä, onko niitä kondomeita juuri sillä hetkellä siinä paikassa saatavilla.

[/quote]

Eiks tähänkin vois vastata, että miksi miinuspeukuttaa, sensijaan että vaan miinuspeukuttaa. Kun mulle ei ainakaan käy yhtään selväksi, mitä itseasiassa miinuspeukutetaan. Haluaisin tietää, koska mulla on tylsää.

Vierailija
44/49 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

X

Vierailija
45/49 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä tule raskaus ja vauva kalliiksi yhteiskunnalle, uusi veronmaksaja kyseessä! Jokainen uusi vauva on siis pelkkää plussaa joka suhteessa, se on kallista yhteiskunnalle jos lapsia ei synny, pölkkypäät:)

Vierailija
46/49 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ja miehellä ollut nyt kolme vuotta kumit käytössä, kun kyllästyin täysin lykkäämään ylimääräisiä hormoneja kroppaani. Seksiä on noin 2-4 kertaa viikossa, joka on paljon enemmän kuin pilleriaikaan, kun ei kummasti silloin panettanut. Ja paksuksi en tähän mennessä ole tullut. Musta se on ihan hyvä raskaudenehkäisyteho ollut tähän asti. Jokaisen on pohdittava ja punnittava itse ehkäisyasiat omalla kohdallaan, mutta tämä on sopinut meille. Kummallakaan meistä ei ole mitään kumia vastaan ja mieskin kestää pitempään kortsu päällä.

Tämä on ehdottomasti kondomien paras puoli. Pillerit vähentää haluja, usein vielä estää ovulaation eli milloin moni nainen on halukkaimmillaan.

Samalla tavalla niitä yllätyksiä tulee pillereillä, kuin kondomeillakin. Usein liittyy virheisiin eli kumi menee rikki tai pillerit unohtuu.

Vierailija
47/49 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maskejakin kehotetaan pitämään 2kpl päällekkäin, kondomilla menee myös tunto pois.

Vierailija
48/49 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maskejakin kehotetaan pitämään 2kpl päällekkäin, kondomilla menee myös tunto pois.

Pillereilläkin saattaa mennä tuntoaisti tai mennä limakalvot liian herkiksi, että seksi sattuu.

Keskeytetty yhdyntä on molempien sukupuolten kannalta paras.

Vierailija
49/49 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 45-vuotias, enkä ole koskaan käyttänyt muuta ehkäisyä kuin kondomia. Raskaana en ole ollut koskaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kuusi