Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko sulla vuosilomapäiviä tmv jäljellä minkä verran syksyä/talvea ajatellen?

Vierailija
23.08.2021 |

?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesälomapäiviä on käyttämättä 4 (+ yksi lauantai), lisäksi talvilomaa se "tavallinen" 5+1 päivää (eli lauantai tuossakin mukana)

Vierailija
2/28 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niitä 14pv+4pv lomarahan vaihtamisesta eli 18pv=3vkoa+3pv.

Haaveilen lomamatkasta johonkin kauas, katsotaan onnistuisiko vaikkapa talvella..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kesälomapäiviä on käyttämättä 4 (+ yksi lauantai), lisäksi talvilomaa se "tavallinen" 5+1 päivää (eli lauantai tuossakin mukana)

Häh??

Vierailija
4/28 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari viikkoa, jotka aion käyttää joulun-uudenvuoden aikoihin.

En pidä kesästä, olen mieluummin vain pakolliset pari viikkoa kesästä lomalla ja talvella kun on kivemmat kelit, niin sitten se pääasiallinen vuosiloma.

Vierailija
5/28 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäljellä yhteensä 17pv...en ole vielä varma koska pidän.

Vierailija
6/28 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla minkä verran??? Onpas hankalasti kysytty...

Vierailija
7/28 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitämättömiä lomia on yhteensä 4 kuukautta kun laskee vuosiloman, pekkaset ja joustovapaat yhteen.

8/28 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häh??

Siis, monelle meistä kertyy 24 kesälomapäivää, joista menee 4 päivää lauantaille, kesäloma siis tasan neljä viikkoa ja samoin talviloma on 6 päivää, joista yksi pitää olla lauantai.

Hieman kateellinen niille joilla lauantait ei vie yhtään päivää ja tuo 30 lomapäivää tarkoittaa 6 viikon lomaa. Minulla siis 30 lomapäivää on 5 viikkoa.

Vierailija
9/28 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tämän kesän lomat pitämättä (4 vkoa). Tänä kesänä olen ollut 8 viikkoa ylityövapailla ja vanhoilla lomilla.

Jouluna ajattelin pitää viikon ja huhtikuussa toisen. En pidä talviurheilusta ja ulkomaille ei ole asiaa vielä ensi talvena. Muuten lähtisin pariksi viikoksi lämpimään.

Vierailija
10/28 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

15 päivää, 5 kuuluu syyslomaviikkoon, 5 päivää jouluna ja 5 päivää hiihtolomaviikolla. Sinne menivät!

Vierailija
11/28 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä38452 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häh??

Siis, monelle meistä kertyy 24 kesälomapäivää, joista menee 4 päivää lauantaille, kesäloma siis tasan neljä viikkoa ja samoin talviloma on 6 päivää, joista yksi pitää olla lauantai.

Hieman kateellinen niille joilla lauantait ei vie yhtään päivää ja tuo 30 lomapäivää tarkoittaa 6 viikon lomaa. Minulla siis 30 lomapäivää on 5 viikkoa.

Eli vuosilomapäiviä mielestäsi monilla 30 ja jos työssä yksityisellä niin jokaisesta viikosta menettää 1pv, koska la lasketaan.

Ei kukaan pakota olemaan yksityisellä, tai sitten siellä vetoaa mielestäsi muut edut (parempi palkkaus jne) jos et halua kuntapuolelle.

Ja sinulla on siis jäljellä lomapäiviä?

Vierailija
12/28 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle maksetaan lomat rahana. En saa pitää lomia.

Vierailija
13/28 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

0 päivää

Vierailija
14/28 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä38452 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häh??

Eli vuosilomapäiviä mielestäsi monilla 30 ja jos työssä yksityisellä niin jokaisesta viikosta menettää 1pv, koska la lasketaan.

Ei kukaan pakota olemaan yksityisellä, tai sitten siellä vetoaa mielestäsi muut edut (parempi palkkaus jne) jos et halua kuntapuolelle.

Kyllä mä tykkään kuitenkin siitä, että lauantaistakin saa loma-ajan palkkaa.

Vierailija
15/28 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talviloma 6 päivää, jotka pidän joskus helmikuussa. Pekkaisia ehtii kertymään  vielä 10 päivää, jotka pidän pääosin joulun aikaan, ehkä muutaman nyt syksyllä.

Vierailija
16/28 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talvilomaa ois 6 päivää. Kikkaillaan ne sinne ensi vuoden pääsiäiseen nii vois saada vaikka 2 viikkoo lomaa. Loput liukumasaldoista.

Vierailija
17/28 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin viikko pitämättä. En tiedä tarkalleen. Ei riitä alkuunkaan et jaksais ens kesään asti. Otankin nyt loppusyksystä saikkua ja samoin keväällä eikä paina omatuntoa yhtään.

Vierailija
18/28 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

18 päivää. Ainakin pidän joulun ja uudenvuoden välin, ehkä aloitan jo ennen joulua muutama päivä? Siihen 8 päivää. Riippuu missä sitä vietetään.

Sit keväällä maalis-huhtikuu ainakin viikko Lapissa. Kiva jos voisi olla 2 viikkoa eli loput 10 päivää.

19/28 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä38452 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häh??

Tuleva talvilomaviikko (= 6 lomapäivää) pitämättä jo kertyneenä, mutta vielä ei ole talviloma-aika. Muut on pidetty.

Ei kukaan pakota olemaan yksityisellä, mutta katsos kun itse olen aina tehnyt töitä ja olen tyytyväinen, että töitä on. Työelämässä ollut nyt 32 vuotta ja nykyisessä työpaikassa 1,5 vuotta. Tuo, että yksityisellä olisi parempi palkka on kyllä nykyään aika vanhentunutta tietoa.

Vierailija
20/28 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

18 pv pitämättä, kesäloma kulutti 20 pv.