Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

IL.fi: Yritys houkuttelee lähihoitajia 3 700–4 000 euron palkalla – tällaisia hoitajia tarvitaan nyt

Vierailija
23.08.2021 |

Tuo on jo kohtuullinen palkka vaativasta ja raskaasta työstä.
https://www.iltalehti.fi/tyoelama/a/21f93819-0891-418d-bd64-2d8baa6cf39b

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kappas, joku on viimenkin keksinyt, miten saadaan hoitajia töihin Suomesta, eikä tarvita lisää m-muuttoa.

Vierailija
2/19 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleekohan toteutumaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan sh kritisoi?

Vierailija
4/19 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurettavaa.

Vierailija
5/19 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

HÖH!

Vierailija
6/19 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on oikea suunta! Tällä tavoin saadaan pitkässä juoksussa kunnollista työvoimaa. Olen ihmetellytkin lähihoitajien liksaa kun ottaa huomioon että itse olen saanut jonninjoutavasta ja usein niin merkityksettömältä tuntuvasta toimistoduunista palkkaa 3500 e /kk ja lähihoitajat ovat kuitenkin vastuussa ihan oikeasti niin paljon enemmästä. ❤ Haluaisin vaihtaa hoitoalalle ja tekisin mielelläni lähihoitajan työtä, mutta juuri tuo palkkaus on esteenä. 

Vierailija
7/19 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä kerrottu työkuvaa. Pelkästään työpaikan sijainti (Etelä-Helsinki) ja palkkahaarukka. Taitaa olla koira haudattuna.

Vierailija
8/19 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotakin mätää tässä on. 

Vierailija
9/19 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaikkien lähärien palkka nousisi tonnilla kuussa, se olisi kyllä kansantaloudelle melkoinen ponnistus. :)

Vierailija
10/19 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Obs!

Kyseessä ei siis ole vakituinen täyspäiväpesti.

Vierailija
11/19 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kaikkien lähärien palkka nousisi tonnilla kuussa, se olisi kyllä kansantaloudelle melkoinen ponnistus. :)

Jos yksityiset maksaa, niin ei ole :)

Vierailija
12/19 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan jotain afgaaninuorukaisten henkilökohtaisia avustajia. Kuka poliitikko omistaa tuon firman😁

Vierailija
13/19 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on oikea suunta! Tällä tavoin saadaan pitkässä juoksussa kunnollista työvoimaa. Olen ihmetellytkin lähihoitajien liksaa kun ottaa huomioon että itse olen saanut jonninjoutavasta ja usein niin merkityksettömältä tuntuvasta toimistoduunista palkkaa 3500 e /kk ja lähihoitajat ovat kuitenkin vastuussa ihan oikeasti niin paljon enemmästä. ❤ Haluaisin vaihtaa hoitoalalle ja tekisin mielelläni lähihoitajan työtä, mutta juuri tuo palkkaus on esteenä. 

Tämä juuri!

Vierailija
14/19 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku hyvin hankala yksityisasiakas todennäköisesti

Vierailija
15/19 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Markkinatalous hoitaa hoitoalan palkat kuntoon. Kun on kysyntää työvoimalle, myös palkat nousevat.

Vierailija
16/19 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän tällaisia tempauksia tai mitä onkaan, mutta tällä luodaan vetovoimaa alalle. Kyllä niitä hoitajia alkaa löytyä vaikka sitten juuri alanvaihdon kautta jos vaan palkkaus on kohdillaan. 

Vierailija
17/19 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enemmän tällaisia tempauksia tai mitä onkaan, mutta tällä luodaan vetovoimaa alalle. Kyllä niitä hoitajia alkaa löytyä vaikka sitten juuri alanvaihdon kautta jos vaan palkkaus on kohdillaan. 

Vähän niin kuin pari vuotta on ollut koodauksen mainostusta. Ei niitä toistaitoisia kukaan palkkaa, vaan pitää olla huippuosaaja päästäkseen edes keskipalkoille.

Vierailija
18/19 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täydellisen yläkanttiin, ruikuttamallako tuo maksetaan?

Vierailija
19/19 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et selvästi tiedä lähihoitajien koulutuksesta tai työnkuvasta mitään. Jos lähärille maksetaan 4000€, niin mitä pitäisi maksaa esimerkiksi psykologeille, joista myös on kova pula ja joiden palkka on pienempi?