Kuinka nopeassa ajassa oot laihtunut 10 kg?
Kommentit (71)
Pikadieetit ja nutraamiset ovat vaarallisia. Munuaiset, maksa + aineenvaihdunta menee ihan sekaisin ja jokainen lihasmassasta lähtenyt kilo tulee takaisin rasvasoluina. Laihduttaminen on taitolaji ja kaksi viikkoa tuollaisella motivaatiolla on ihan vaan itsepetosta. MItäs jos perehtyisit hyvinvointiisi kokonaisvaltaisesti, rauhassa? Yleensä siinä ne kilotkin karisevat. Ja ystävän tapaamiseen kannattaa hyväksyä se, millainen oikeasti olet. Eikä se että kahdessa viikossa yrität muuttua joksikin toiseksi. Et muutu.
[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 15:55"]
Muutaman kerran kuukaudessa. Ekan kerran söin päivässä vain jälkiruokalulhollisen spagettia ja kastiketta. Toisen kerran suklaalevyn päivässä. Kolmannella kerralla paastosin pepsimaxilla ja lauantaisin söin kaikkea mitä halusin. Joka kerta laihduin kuukaudessa hieman vajaa tai yli 10 kg ja tuohon kuului joka päivä ainakin jonkinlaista liikuntaa kunnollisesta (ei mitään korttelikierrosta), reippaasta kävelylenkistä spinningiin. Ikinä kilot eivät tulleet hetkessä takaisin, 1-2 kiloa syömisen aloituksen jälkeen, mutta ajan ja huonojen ruokatapojen kanssa. Nyt olen vaahterasiirappisitruuna-dieetillä sen takia, kun 1/2 vuoden liikunta ei ole tiputtanut painoa. Eihän nuo mun painon tiputtamiset ole suositeltavia, mutta mun ainoa keino laihtua. Kaikenlaista muuta kokeillut, enkä kestä laihista tai elämäntapamuutosta missä painoa tippuu 1/2 kiloa viikossa ja kun kerran repsahdan, niin painoa tulee useampi kilo pois ja se jämähtää muhun.
[/quote]
No kuules. Olet kohdellut kehoasi törkeällä tavalla. Keho ei ole pelkkä läski, vaan hienovireinen järjestelmä, joka tuollaisella touhulla on mennyt ihan sekaisin. ja tuollaisella dieetillä menee vieläkin enemmän sekaisin. Tuo on noidankehä, jonka lopputulos on sairaalloinen ylipaino tai terveyden pettäminen. Miksi et sinäkin rupea huolehtimaan itsestäsi oikeasti? Kehosi on varmaan jo niin sekaisin, että kestää kauan saada se toimimaan kunnolla ja sen myötä laihtumaan.
4 kuukautta meni ja en laske tätä vesipainoa, joka lähtee toki parissa viikossa. Ihan läskiä lähti 10 kiloa 4 kuukaudessa.
Tiedän että kilot tulevat takaisin,mutta nyt on kiire,aloitan sen jälkeen hitaammaan ja pysyvän laihdutuksen
Mulla on kiire! Tiedän että kilot tulevat takaisin,ja aionkin aloitaa hitaamman ja pysyvän laihdutuksen tämän jälkeen
Hei! Olen n.165cm ja n.62kg. Olen normaalipainoinen,mutta läskiä kyllä löytyy(paksut jalat,pömppövatsa yms.) Paljon suunnilleen pitäisi laihtua,että saisi litteän vatsan?:)
Mulla kesti 6kk, että paino putos ensin 98 kilosta 93 kiloon ja siitä 1,5 vuotta 88 kiloon ja olen yli 190cm pitkä 25-vuotias mies. Röllykkä lähtee viimesenä.
Laihduin kuukaudessa 11kg. Mutta mulla on paljon ylipainoa, helposti lähti, kun muutti ruokailutottumuksia; pienempiä annoksia vaan.
Jos on 2kk aikaa, niin normaalipainoisella lähtenee 5-6kg.
[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 15:38"]Jos on 2kk aikaa, niin normaalipainoisella lähtenee 5-6kg.[/quote]
ehkä kuitenkin vähän liian optimistinen tavoite, jos on normaalipainoinen. Mä kun olen superlihava, niin mulle kaikki, joiden bmi on alle 30, on normaalipainoisia. :D
T. edellinen
[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 15:00"]Hei! Olen n.165cm ja n.62kg. Olen normaalipainoinen,mutta läskiä kyllä löytyy(paksut jalat,pömppövatsa yms.) Paljon suunnilleen pitäisi laihtua,että saisi litteän vatsan?:)
[/quote]
Riippuu lihaskunnosta ja vartalotyypistä. Keskimäärin <55kg.
[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 15:51"][quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 15:00"]Hei! Olen n.165cm ja n.62kg. Olen normaalipainoinen,mutta läskiä kyllä löytyy(paksut jalat,pömppövatsa yms.) Paljon suunnilleen pitäisi laihtua,että saisi litteän vatsan?:)
[/quote]
[/quote]
No minulla ei ole
[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 15:55"][quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 15:51"][quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 15:00"]Hei! Olen n.165cm ja n.62kg. Olen normaalipainoinen,mutta läskiä kyllä löytyy(paksut jalat,pömppövatsa yms.) Paljon suunnilleen pitäisi laihtua,että saisi litteän vatsan?:)
[/quote]
[/quote]
No minulla ei ole
[/quote]
Siis minulla on aika hyvä lihaskunto,lihaksia vrm jonkun verran. Sellainen peilistä sivustapäin katsottuna "litteän vatsan rajalta" tai erottuu semmone viiva,ni siitä viivasta n.3cm pullottaa
[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 16:09"]Mulla sama pituus ja vatsa on litteä, kun painoa 59 kg. Mulle tuo aiemman ehdottama 55 kg on liian vähän. Parhaimmalta mielestäni näytän, kun paino n. 57-58 kg.
[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 15:51"][quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 15:00"]Hei! Olen n.165cm ja n.62kg. Olen normaalipainoinen,mutta läskiä kyllä löytyy(paksut jalat,pömppövatsa yms.) Paljon suunnilleen pitäisi laihtua,että saisi litteän vatsan?:)
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Ai noin 3kg riittänee
[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 15:00"]
Hei! Olen n.165cm ja n.62kg. Olen normaalipainoinen,mutta läskiä kyllä löytyy(paksut jalat,pömppövatsa yms.) Paljon suunnilleen pitäisi laihtua,että saisi litteän vatsan?:)
[/quote]
No minä olen omenavartaloinen, reisistä hoikka mutta mahalla on pari makkaraa vaikka mitat 164/52 ja treenaan säännöllisesti. Pystyviivat alkaa vähän erottua mutta istuessa menee rullaa toisen päälle.
Riippunee aika paljon siitä minne ne vikat läskit takertuu ja paljonko on lihasta alla.
1,5kk. Minulla on ärtyvän suolen oireyhtymä ja suoli reistaili kunnolla silloin. Ei ollut kyllä kaunista kun olin jo valmiiksi hoikka ja laihduin 10kg, vaikka yritin epätoivoisesti lihottaa ja välillä söin roskaruokaa kolmestikin päivässä
Oon tiputtanut tammikuun alusta 63 kilosta 58 kiloon. Treenaan säännöllisesti ja syön terveellisesti.
Puolessa vuodessa.
En kannata pikadiettejä, koska elämänmuutoksen pitäisi olla sellainen, että sitä voi noudattaa loppuelämän. Mun kokemus on, että mitä rajumpi ja normielämästä poikkeavampi kuuri, sitä todennäköisemmin kilot tulee takaisin.