Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailen 45-vuotiasta miestä ja hän näytti kuvia itsestään ajoilta, jolloin oli 25-35-vuotias, ja voi hitto

Vierailija
23.08.2021 |

Oli kyllä todella hyvännäköinen silloin. Harmittaa. Mies näytti kuvissa niin kiihottavalta.
.

Onko teille käynyt joskus näin?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän sama päde sinuunkin.

Vierailija
2/16 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisilläkin on parasta ennen päivä. Aika mennyt ei koskaan palaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän toi ilmiö ole valtaosalla ihmisistä sam. Omat tuttuni näyttivät parikymppisenä aivan helvetin paljon paremmalta kuin nyt. Ja niin siis minäkin.

Vierailija
4/16 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä on tuo miekkonen saamassa ikävän kumppanin...

Ja itse kyllä olen mielestäni paljon paremman näköinen nyt aikuisena kuin parikymppisenä.

Vierailija
5/16 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavassa elämässä sitten taas!

Vierailija
6/16 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kokemukseni on päin vastoin. Tuntuu että ihminen tykkää usein juuri oman ikäisistään ja maku kypsyy sen iän myötä.

Vierailija
7/16 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, silmät vaan kiinni ja verkkokalvoille kuva miehestä kaksvitosena 😉 Kyllä ne pöksyt siitä kostuu.

Vierailija
8/16 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä voisitte ryhdistäytyä yhdessä? Itse olen nelikymppisenä paremmassa kunnossa kuin koskaan ja salilla paukkuu ennätyksiä vähän väliä.

Vierailija
9/16 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse kolmekymppinen, eli samaa ikäluokkaa kuin mitä kuvia miehestä näin. Kyllä meidän ikäeromme näkyy.

Ap

Vierailija
10/16 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tupakkaa, ei viinaa, terveet elämäntavat ja sitä rataa. Olin aikoinaan todella otettu, kun 35-vuotiaana sain kuulla työkaverilta "kyllä sä vielä kaksvitosesta menet!". 11 vuotta myöhemmin hiukset kasvavat vain harvakseltaan ja se tuntuu vanhentavan paljon. Mennyttä aikaa ei enää takaisin saa.

Vierailija
11/16 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä näytän naamasta varmaan paremmalta nyt lähes 40-vuotiaana kuin mitä näytin 20-vuotiaana pullaposkena.  Hiukset toki eivät ole entisensä :D. 

Vierailija
12/16 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on 47v ja minä olen 30v. Olen tyytyväinen että tutustuin mieheen vasta hänen ollessaan nelikymppinen, valokuvien perusteella on paljon miehekkäämpi ja komeampi nykyään kuin kolmekymppisenä.

Ainoa miinus on että yksi yhdyntä päivässä on maksimi.

Vierailija
13/16 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen itse kolmekymppinen, eli samaa ikäluokkaa kuin mitä kuvia miehestä näin. Kyllä meidän ikäeromme näkyy.

Ap

No onneksi hänellä on nyt enemmän rahaa ja vaikutusvaltaa kuin nuorempana. Sen takia sinä varmaan 15 vuotta vanhemman miehen kanssa alkujaankin olet, eikö niin?

Vierailija
14/16 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu kun alat jonkun 30+ miehen kanssa seurustelemaan eikä enää seiso, kehuskelee vain että nuorena seisoi aina. Kiva hei!

Vierailija
15/16 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se tapailemasi mies edelleen kuitenkin on mielestäsi kiihottava ja kivannäköinen? Et kai sinä häntä muuten tapailisi?

Vierailija
16/16 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kattelet 30v naisena jotain 45v vanhaa ukkoa?? En ymmärrä. Jos nyt jo haittaa että ulkonäkö rupsahtanut niin ei tuo tilanne vuosien saatossa parane.