Mistä tietää onko suhde tullut tiensä päähän?
Itken paraikaa vieraassa kaupungissa hotellilla, mies on täällä töissä. Miten voi olla että alussa meillä oli niin hauskaa ja jännittävää, ja nyt joka toinen päivä riidellään ja on niin tylsää? Mistä edes tietää että rakastaa? Minulla itselläni on ollut vaikeaa vuoden ajan, sairastuin vakavasti enkä ole tänä aikana osannut ajatella mitään muuta kuin sairauttani. Nyt en tiedä edes haluanko lapsia, mies haluaa niitä enemmän kuin mitä muuta. Ja minä olen ihan jumissa :(.
Kommentit (2)
[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 11:59"]Kyllä sen sitten tietää. Sitten kun ei ole enää mitään sanottavaa, ei edes riideltävää ja suhteen eteen ei enää halua tehdä mitään. Sitten se on siinä. Kyllä sen vaan tietää milloin kaikki on loppu.
[/quote] juuri näin, minä huomasin sen juuri siitä, että ei jaksanut enää edes riidellä asioista, koska ei välittänyt. Oltiin vaan hiljaa siihen saakka, että sanottiin faktat ääneen.
Kyllä sen sitten tietää. Sitten kun ei ole enää mitään sanottavaa, ei edes riideltävää ja suhteen eteen ei enää halua tehdä mitään. Sitten se on siinä. Kyllä sen vaan tietää milloin kaikki on loppu.