Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työharjoittelu ahdistaa. APUA!

Vierailija
23.08.2021 |

Onko mitään vinkkejä kuinka voisi ottaa rennosti ja suhtautua niin, että "olen täällä rauhassa oppimassa, eikä kaikkea tarvitse heti osata"?
Jännittää, että mokailen todella pahasti ja kiireinen yksityisyrittäjä joutuu sitten korjailemaan asioita. Tarvitsen myös jatkuvaa toistoa, kunnes opin asiat- etenkin jos joutuu tietotekniikan kanssa tekemisiin.
Jännittää niin paljon, että mulla meni oikeastaan koko kesä piloille. Nyt on ollut migreeniä ja vatsakipuja ja tuntuu ettei elämällä ole merkitystä. Myös vanha masennus alkaa nostaa päätään.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/6 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otat vain niin pieniä palasia vastaan, kuin kykenet kunnolla prosessoimaan. Kerrot tämän kouluttajallekkin, ettei hän yritä turhaan kaataa kerralla koko tietovarastoa sinulle kurkusta alas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännittäminen osoittaa vaan, että arvostat harjoittelua ja elimistösi valmistautuu parhaaseen mahdolliseen soritukseen Jännittäminen on vain hyvä merkki.

Olen opettaja ja olen opettanut jo yli 20 vuotta. Silti aina uuden kurssin kanssa aloittaminen jännittää yhtä paljon Se kuuluu asiaan.

Vierailija
4/6 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä alan työharjoittelu ja taso ( siis yläaste, amis, AMK vai mikä)? Harjoittelijoille on yleensä tosi vaikea keksiä tekemistä että jos menee kauan niin ihan hyvä, teet sen mitä pyydetään, ja mitään vaikeaa ei satavarmasti tulla pyytämään. 

Vierailija
5/6 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt sabotoi itse itseäsi. Otat tilanteet niin kuin ne tulee etkä kuvittele kauhuskenaarioita jo etukäteen.

Vierailija
6/6 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista!

Ammattikoulun toisen vuoden harjoittelu kyseessä ja luova ala.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kuusi