Kuka on komein suomalainen mies jonka tiedÀt?
Kommentit (273)
Kai Vaine on minustakin komein varsinkin pidemmÀllÀ tukalla kuten Up:ssÀ oli
Kolmannella sivulla mennÀÀn, eikÀ kukaan ole vielÀ maininnut Tapio Rautavaaraa! Outoa. SiinÀ oli sellainen karismakasa ja renessanssi-ihminen, ettei toista ole vielÀ vastaan tullut.
Jaakko Parkkali. Komea ja charmikas mies :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eicca Toppinen apocalypticasta
Minusta se on naamasta ihan naisen nÀkönen.
Minusta juuri kommentoija olet naamastasi miehen nÀköinen, ja ainakin kummallisen nÀköinen.
NÀen sun pÀrstÀsi koko ajan tÀssÀ ruudullani. Falsaako sinun koneen kamera?
Ei kovin tunnettu suomalainen nÀyttelijÀ, mutta Heikki Rantanen on mielestÀni aika kaunis mies. Katsokaa nyt tÀtÀkin:
Vierailija kirjoitti:
Ei kovin tunnettu suomalainen nÀyttelijÀ, mutta Heikki Rantanen on mielestÀni aika kaunis mies. Katsokaa nyt tÀtÀkin:
Oho, no on kyllÀ! Nimi ei sanonut mitÀÀn, niin googlasin tyypin ja löysin tÀllaisen, pakko varmaan hommata tÀÀ leffa jostain! SiinÀ on kyllÀ kauniita ihmisiÀ, Minna Turunenkin vielÀ kukkeimmillaan:
Vierailija kirjoitti:
MissÀ kaikki Joel Hokka fanit?
TÀÀllĂ€ yksi. Joel on ihana. Mutta olen tottunut siihen, ettĂ€ yleensĂ€ ulkonÀöllisesti miellyttĂ€vistĂ€ piirteistĂ€ kun puhutaan, olen monesti aika yksin mut ei se haittaa. đ Rokkarit viehĂ€ttÀÀ. TykkÀÀn sellaisista pitkĂ€tukkaisista takkutukista, tatuoinnit jees. Silti arvostan kyllĂ€ sitĂ€, ettĂ€ mies pukeutuu siisteihin vaatteisiin, tyyli on tĂ€rkeĂ€. Joonas Parkkonen on myös ihana.
Se joka nÀytteli siinÀ ensimmÀisessÀ jaksossa hotelli swan JereÀ Jaakko Ohtonen
Suomessa on paljon komeita hevimiehiÀ eri bÀndeissÀ, jotka ei ole julkisuudessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MissÀ kaikki Joel Hokka fanit?
TÀÀllĂ€ yksi. Joel on ihana. Mutta olen tottunut siihen, ettĂ€ yleensĂ€ ulkonÀöllisesti miellyttĂ€vistĂ€ piirteistĂ€ kun puhutaan, olen monesti aika yksin mut ei se haittaa. đ Rokkarit viehĂ€ttÀÀ. TykkÀÀn sellaisista pitkĂ€tukkaisista takkutukista, tatuoinnit jees. Silti arvostan kyllĂ€ sitĂ€, ettĂ€ mies pukeutuu siisteihin vaatteisiin, tyyli on tĂ€rkeĂ€. Joonas Parkkonen on myös ihana.
â€
Mikko Leppilampi alle 30 vnÀ. Koska muistuttaa eniten miestÀni, mieheni vaan on raamikkaampi. EhkÀpÀ mieheni on Suomen komein mies.
Vierailija kirjoitti:
Antti Luusuaniemi
EihÀn tuo nyt mikÀÀn komein ole, mutta ehdottomasti kÀrkipÀÀssÀ, kun halutaan kiihkeÀÀ seksiÀ. Something..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Peilikuvani.
tÀÀllÀ haisee...omakehu
NiimpÀ ja sanos nimes ja kuva esiin.
Nuorista miehistÀ ehdottomasti Robin! Ja Janne Saarinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Antti Luusuaniemi
EihÀn tuo nyt mikÀÀn komein ole, mutta ehdottomasti kÀrkipÀÀssÀ, kun halutaan kiihkeÀÀ seksiÀ. Something..
Katson tĂ€ssĂ€ samalla ms romaticia, ja tÀÀllĂ€ on just Luusuaniemi vaahtoo panemisestađ
HĂ€gglund. Puolustusvoimain entinen komentaja.
Voi sitÀ upeaa harmaata charmia, tuossa miehessÀ.
Saa nuorenmankin naisen sydÀmen tykyttÀmÀÀn!