Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En katso TV:ta ollenkaan, mitä ajatuksia se herättää?

Vierailija
20.09.2014 |

En katso TV:stä mitään, koska ei vaan kiinnosta tai ei ole aikaa katsoa. Joskus YLE areenalta katson jotain, ja Netflixistä jonkun elokuvan... Mitä ajatuksia tämä herättää, millaisia mielikuvia minusta?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään mitään.

Vierailija
2/12 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että olet lestadiolainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä on ihan sama tilanne. En ole mitään tietoista päätöstä tästä tehnyt, teevee on vain jäänyt pois elämästäni. En ole itse edes ole ajatellut, että teeveen katsomattomuudessani on mitään erikoista. Mutta onhan se totta, että taitaa harvinaista olla.

Vierailija
4/12 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytät elämäsi netillä silloin kun muut katsovat ehkä jonkun ohjelman.

Vierailija
5/12 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihan sama tilanne. En telkkaria katso yhtään. Toki joskus kaverin tykönä saatan katsoa kun se on siinä taustalla auki, mut kotona en edes aukase.
Netflixiä tuli yhteen vaiheeseen katottua paljonkin, nyt seki jääny vähemmälle katsomiselle.

Vierailija
6/12 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta pyörit täällä? No, jokainen täyttää aikansa parhaaksi katsomallaan tavalla ja sinkkumammoilla ajankäyttö voi olla erilaista kuin toisessa elämäntilanteessa olevilla, siinäpä ajatukseni. Eli en ajattele sinusta mitään ihmeempiä. Mitä haluaisit, että sinusta ajatellaan?

Vierailija
7/12 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mä katson netflixiä televisiosta, niin katsonko mä silloin televisiota, ja miten se eroaa siitä, että katsoisin sitä netflixiä tietokoneen ruudulta? JOskus saatan kytkeä läppärin kaapelilla telkkariin ja katsoa ruutua, areenaa tai katsomoa. Harvoja sarjoja seuraan "televisiosta", ts. nauhoitan ne boksille ja katson sitten jälkikäteen. Melkein kaikki jota seuraan tosin ovat myös siellä ruudussa, katsomossa ja areenassa, joten aika turhaahan tuo nauhoittelu alkaa jo olla. Itse miellän sen niin, että katson televisiota, mut jos tosiaan jättäisin ton fyysisen televisio-laitteen välistä pois ja katsoisin läppärin ruudulta, niin en mä siltikään sanoisi, että en katsele televisiota... Sellaisen ajatuksen se mussa herättää.

Vierailija
8/12 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sielunvihollinen asuu siis kuvaputkellisen TV:n boksissa, muttei tietokoneen näytöllä eikä varmaan tabletissakaan. Ehkei se mahdu niin ohueen masiinaan.

Vierailija
9/12 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole lestadiolainen, ja netin kautta katson ohjelmia ihan läppärillä, jos sillä on nyt jotain väliä :D ap

Vierailija
10/12 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En katso minäkään, tarpeetonta, mainoksia jne kaikki voi kattoo koneelta

14v poika

Vierailija
11/12 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No entäs minä sitten: en katso mitään ohjelmia mistään! En Netflixistä, en Areenasta, en TV:stä. En ole koskaan katsonut.

Minusta on ihan sama, mistä värkistä niitä ohjelmia tai elokuvia katsoo.

Vierailija
12/12 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut useita kausia elämässäni, etten ole omistanut telkkaria. Televisio-ohjelmia en katsonut netistäkään. Muutama vuosi sitten hankin taas telkkarin.

Siispä en ajattele erityisemmin mitään sellaisista, joilla ei telkkaria ole. Ennemmin ihmettelen niitä, joiden pitäisi saada heti telkkari tai joku laite auki, vaikka ovat kylässäkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä neljä