Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko yksiössä asua vauvan kanssa

Vierailija
20.09.2014 |

Neliöitä 35. Tuleeko meille liian ahdasta? Missä vaiheessa viimeistään lapselle oma huone?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein kerran kyselyn, kaikkien mammojen lapsilla oli omat huoneet. Mihkäs ne nyt hävisi?;)

Vierailija
22/29 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 09:06"] Neliöitä 35. Tuleeko meille liian ahdasta? Missä vaiheessa viimeistään lapselle oma huone?
[/quote]Pärjää. Itse tunnette kun tilat käy ahtaiksi. Rakkaus tärkeintä ei lukaali:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 16:22"]Riippuu lapsesta. Osa lapsista nukkuu paljon paremmin ja levollisemmin omassa huoneessa, osa ei. Itse en voisi kuvitella asuvani yksiössä vauvani kanssa juuri siksi, että jos joskus nukumme samassa huoneessa, molempien uni on huonoa. Osa taas ei edes suostu nukkumaan eri huoneessa.
[/quote]
Totta riippuu tosi paljon lapsesta. Meidän kolmeveekin nukkuu vielä meidän kanssa samassa huoneessa, nukutaan niin koko perhe hyvin.

Me asutaan 50m2 kaksiossa yhden lapsen kanssa ja nyt alkaa tuntua siltä että vuoden sisällä tarvitaan lisää tilaa mutta tähän mennessä ollaan mahduttu oikein hyvin.

Vierailija
24/29 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtuu pienen kanssa ihan hyvin. Tietysti hyvä jos yksiössä on alkovi nukkumista varten. Jotenkin tuntuu että tuota oman tilan tarvetta korostetaan liikaakin. Itse halusin että tyttärelläni olisi oma huone ja siirsin oman sänkyni olohuoneeseen. Tyttö ei kuitenkaan koskaan viettänyt aikaa huoneessaan vaan halusi olla siellä missä muutkin. Siirsin sänkyni takaisin ja tytön huone on nyt meidän makuuhuone. Kaikki muu tehdään olohuoneessa ja keittiössä. Murrosiässä tilanne onkin sitten varmaan jo ihan toinen.

Vierailija
25/29 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu lapsesta. Osa lapsista nukkuu paljon paremmin ja levollisemmin omassa huoneessa, osa ei. Itse en voisi kuvitella asuvani yksiössä vauvani kanssa juuri siksi, että jos joskus nukumme samassa huoneessa, molempien uni on huonoa. Osa taas ei edes suostu nukkumaan eri huoneessa.

Vierailija
26/29 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 16:22"]

Riippuu lapsesta. Osa lapsista nukkuu paljon paremmin ja levollisemmin omassa huoneessa, osa ei. Itse en voisi kuvitella asuvani yksiössä vauvani kanssa juuri siksi, että jos joskus nukumme samassa huoneessa, molempien uni on huonoa. Osa taas ei edes suostu nukkumaan eri huoneessa.

[/quote]

Aina ei voi valita.

Vierailija
27/29 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up!

Vierailija
28/29 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset