Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä arvostat ihmisissä paljon?

Vierailija
23.08.2021 |

Minä älyä.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä tummaa ihoa ja tuuheita hiuksia. Luonteenpiirteinä puheliaisuutta ja iloisuutta.

Siinäpä täydellinen paketti.

Vierailija
2/21 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienotunteisuutta,kiltteyttä ja rauhallisuutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellisyyttä, luotettavuutta, ystävällisyyttä, hyväntahtoisuutta.

Vierailija
4/21 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostusta muihin ihmisiin, empatiaa, tasa-arvon kannattamista, kaikkien ihonvärien hyväksymistä, ahkeruutta, täsmällisyyttä, kirjallisuudesta pitämistä, itsenäisyyttä omien asioiden hoidossa, ja että puhuu siitä mistä tietää, eli tietää mistä puhuu eikä esitä fiksua asioissa, joista ei tiedä. Omien mielipiteiden takana seisomista. Rehellisyyttä.

Vierailija
5/21 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persoonallista säteilyä ja karismaa sekä estetiikan tajua. Vaatii rohkeutta etenkin Suomessa olla jotain muuta kuin harmaaseen massaan hukuttautuja.

Vierailija
6/21 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rehellisyyttä, luotettavuutta, ystävällisyyttä, hyväntahtoisuutta.

Minä myös rehelisyys ylstävälisyys,jne.Osaa olla läsnä,eikä kokoajan kytää älypuhelin.Lisäksi kysenalastisi ne ihmiset,jotka aina puhuvat pahaa toisista.Haastaisi heidät vasta kysymyksellä.Itse teen niin.

Vierailija
7/21 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisin taidetaan usein puhua, että kiltteys on pahasta, mutta minä arvostan kilttejä ihmisiä. Siis ei pelkästään mukavia, vaan sisimmältään hyvin ymmärtäväisiä, empaattisia, ei-tuomitsevia, korkean moraalin omaavia ihmisiä. 

Vierailija
8/21 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Persoonallista säteilyä ja karismaa sekä estetiikan tajua. Vaatii rohkeutta etenkin Suomessa olla jotain muuta kuin harmaaseen massaan hukuttautuja.

Tämä oli mielenkiintoinen vastaus, sillä en lainkaan arvosta noita mainitsemiasi asioita. Esimerkiksi karisma on jotain sellaista, mitä oikeastaan vähän jopa inhoan ihmisessä. Jos ihminen on karismaattinen, hän viehättää ihmisiä jollain tavalla. Silloin se fokus siitä, mitä toinen sanoo, mitä hän ajattelee ja millaisia mielipiteitä hänellä on, siirtyy enemmänkin siihen, että onpa kiinnostava ja viehättävä ihminen. Olen asiapitoinen ihminen, joten tykkään siitä, että asiat keskustelee, ei karisma. 

Vierailija
9/21 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä oli mielenkiintoinen vastaus, sillä en lainkaan arvosta noita mainitsemiasi asioita. Esimerkiksi karisma on jotain sellaista, mitä oikeastaan vähän jopa inhoan ihmisessä. Jos ihminen on karismaattinen, hän viehättää ihmisiä jollain tavalla. Silloin se fokus siitä, mitä toinen sanoo, mitä hän ajattelee ja millaisia mielipiteitä hänellä on, siirtyy enemmänkin siihen, että onpa kiinnostava ja viehättävä ihminen. Olen asiapitoinen ihminen, joten tykkään siitä, että asiat keskustelee, ei karisma. 

Asiallisen kuivillakin ihmisillä voi olla tätä. Karisma ei tarkoita minulle ylilyötyä räväkkyyttä joka vetoaa kansaan vaan jotain hienovaraisempaa joka menee useimmilta yli hilseen.

Vierailija
10/21 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asiallisen kuivillakin ihmisillä voi olla tätä. Karisma ei tarkoita minulle ylilyötyä räväkkyyttä joka vetoaa kansaan vaan jotain hienovaraisempaa joka menee useimmilta yli hilseen.

Karisma on käytännössä sitä, että henkilö osaa huomioida muut hyvin ja etenkin osaa viestiä sen sanattomasti. Eli osaa sellaiset ilmeet ja eleet, jotka viestivät kiinnostuksesta. Osaa esim katsoa silmiin, osaa sosiaalisissa tilanteissa tietynlaisen rytmitajun ja osaa olla oikealla tavalla sanavalmis. Usein auttaa että on jonkinlaista nimeä, ja esimerkiksi selkeä ulosanti. 

Ihmiset tykkäävät seurata, se on meissä ihan sisäänrakennettua. Ja millä muulla tämä karismaattisuus välittyy kuin ennakkotiedoilla, eleillä ja ilmeillä? Ajatukset eivät tietääkseni ole energiaa, eikä huonetta hallitseva hahmo ole mikään kävelevä radioantenni joka lähettää syviä ja hyviä aaltoja muuhun laumaan. Vielä siten että kaikki tietävät kuka on se lähetin. 

Ja karismaattisuus on tietysti hyvin subjektiivinen kokemus. Joku ei pidä minään, ei vaikutu vaikka olisi minkälainen hitleri. 

Vierailija
11/21 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Karisma määritellään niin, että sillä tarkoitetaan "yksilön voimakasta kykyä viehättää ja vaikuttaa muihin". Lainaus on Wikipediasta. 

Vierailija
12/21 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lempeyttä. Aika moni on sellainen "kylmä", näissä nettikirjoitteluissakin sen huomaa. Ilahdun aina kun näen myötätuntoisen ja lempeän kommentin.

Vierailija
13/21 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Karisma on käytännössä sitä, että henkilö osaa huomioida muut hyvin ja etenkin osaa viestiä sen sanattomasti. Eli osaa sellaiset ilmeet ja eleet, jotka viestivät kiinnostuksesta. Osaa esim katsoa silmiin, osaa sosiaalisissa tilanteissa tietynlaisen rytmitajun ja osaa olla oikealla tavalla sanavalmis. Usein auttaa että on jonkinlaista nimeä, ja esimerkiksi selkeä ulosanti. 

Ihmiset tykkäävät seurata, se on meissä ihan sisäänrakennettua. Ja millä muulla tämä karismaattisuus välittyy kuin ennakkotiedoilla, eleillä ja ilmeillä? Ajatukset eivät tietääkseni ole energiaa, eikä huonetta hallitseva hahmo ole mikään kävelevä radioantenni joka lähettää syviä ja hyviä aaltoja muuhun laumaan. Vielä siten että kaikki tietävät kuka on se lähetin. 

Ja karismaattisuus on tietysti hyvin subjektiivinen kokemus. Joku ei pidä minään, ei vaikutu vaikka olisi minkälainen hitleri. 

Ajatukset ovat itse asiassa energiaa, mutta eihän se kallon läpi tule.

Vierailija
14/21 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykkyyttä. Rehellisyyttä. Omatuntoa.

Vierailija
15/21 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän suomalaisissa miehissä on paljon esim kännisiä vaimonhakkaajia ja raiskareita siinä missä ulkomaalaisissakin. En pidä agressiivisista ihmisistä.

Vierailija
16/21 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostan kykyä myöntää omat virheensä. On aivan älyttömän aseistariisuvaa ja kunnioitusta herättävää, kun joku kehtaa sanoa "olin väärässä". 

Vierailija
17/21 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä ettei se ole rikollinen.

Vierailija
18/21 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aitoutta, että on julkisesti se, mitä esittää olevansa somessa. Toki ei syvimpiä murheita tarvitse jakaa.

Armollisuutta. Ymmärtää elämän moninaisuuden ja haasteet. Elää ja antaa elää tuomitsematta.

On anteeksiantava ja pyytää anteeksi, jos läheisen kanssa on ollut erimielisyys. Ei kanna kaunaa, tai ole pitkävihainen.

Helposti lähestyttävyyttä.

Kiltteyttä.

Vierailija
19/21 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että kunnioittaa vapaata tahtoa.

Vierailija
20/21 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisiä, joissa yhdistyy perinteisenä pidetty äly ja tunneäly, tietynlainen herkkyys. Tuo herkkyys on empatiaa, hyväntahtoisuutta ja hyvän puhumista, hyväksyntää ja ymmärrystä. Tällainen henkilö ei jaa ihmisiä leireihin tyyliin hyvät ja pahat vaan kykenee ymmärtämään, että tilanteesta riippuen sama ihminen voi olla molempia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kaksi