Työttömät: paljon saatte säästöön kk?
Itse saan kuukaudessa sen perus työttömyyskorvauksen Kelasta ja säästöön jää kuukausittain noin 200e kaikkien kulujen jälkeen.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muitakin hankaluuksia on. Postissa ei voi tilata mitään, koska naapurit ehtivät ottaa päältä kiinnostavimmat lähetykset heti, kun ne saapuvat.
No just joo :DD
Naura vaan. Mene hetkeksi asumaan Helsinkiin ja alueelle missä muualta porukkaa kuin kotimaasta. Valitettava fakta.
Ja kun on sattunut kerran, ollaan rapussa jo kytiksellä postinkantajaa varten.
t.eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muitakin hankaluuksia on. Postissa ei voi tilata mitään, koska naapurit ehtivät ottaa päältä kiinnostavimmat lähetykset heti, kun ne saapuvat.
Naura vaan. Mene hetkeksi asumaan Helsinkiin ja alueelle missä muualta porukkaa kuin kotimaasta. Valitettava fakta.
Ja kun on sattunut kerran, ollaan rapussa jo kytiksellä postinkantajaa varten.
t.eri
ja tässä kyseessä paritalo jonka vastapäätä kaupungin vuokrataloja liuta.
En yhtään tai sitten 20 e kk käteisenä. Ei voi tilille säästää, muuten se vähennetään seuraavasta tuesta. Mutta omalle 4 v lapselle säästän.
Myytiin asunto, josta jäi toimeentulo p:son eläkeikään asti. -Minä olen ollut säänn. omitta tuloitta n. 13 v.
Minä en ole tukia tarvinnut aikuisikäisenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei minua naurattanut, kun alkoi selvitä, miksi tietyt lähetykset eivät koskaan tulleet perille. Ei tarvitse olla edes mitään arvokasta, jotta kelpaa. Jotkut kirjeet ovat saapuneet valmiiksi avattuina. Tätä ongelmaa ei varmasti ymmärrä, jollei itse ole kokenut. Ongelma on kuitenkin todellinen ja erittäin kiusallinen.
Missä narkkitalossa oikein asut, jos naapurit on niin epärehellisiä että käyvät toisten postilähetyksiä varastamassa?Täällä päin on ihan tavallista, että postilaatikot ovat jossain tien varressa lukitsemattomana ja silti porukka uskaltaa tilailla tavaraa postilaatikkoon.
"Naapurit" voi olla aika laajakin porukka. Ja miksi pitäisi olla juuri narkkitalo tai edes narkkikortteli, kun varakkaammalta väeltähän saa parempaa postia?
Joillakin paikkakunnilla postit saavat olla ihan rauhassa, mutta minun luottamukseni loppui jo kymmeniä vuosia sitten. Vain yksi epärehellinen ohikulkija riittää. Kaikki irtain lähtee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai siitä 400 eurosta, joka jää kaikkeen elämiseen sen jälkeen, kun olen maksanut asumisen? Ei jää mitään.
En pysty kävelemään kovin pitkää matkaa enkä kantamaan oikeastaan mitään, joten en pääse kauppaan. Apteekkitavarat, ruoka ja marketista löytyvät ruokatavarat tulevat ovelle asti, mutta se maksaa. Neljästäsadasta eurosta kymmenesosa menee jo pelkkiin kuljetuksiin. Verkkokaupassa ruoasta ei koskaan saa tarjouksia tai alennuksia. Muitakin hankaluuksia on. Postissa ei voi tilata mitään, koska naapurit ehtivät ottaa päältä kiinnostavimmat lähetykset heti, kun ne saapuvat.
Putosin aikoinani minimituille byrokratian aiheuttaman pitkän tulottomuuden jälkeen. Moni asia ehti tuhoutua peruuttamattomasti, myös omaisuuteni. Olen tällä hetkellä liian raihnainen töihin ja liian hyväkuntoinen sairauslomalle. Minun ei edes kannata mennä töihin. Loppuikä on tätä kituuttamista. Pahoittelen, jos meni aiheen vierestä.
Siis miten ne naapurit saavat tietoonsa koska pakettisi on saapunut ja mikä sen koodi on??
Käytä päätäsi. Jollen pysty kävelemään kauppaan, en melko varmasti pysty kävelemään postiinkaan. Laatikosta taas kuka tahansa voi viedä postit.
Ei niitä laatikoita sinne postilaatikkoon tungeta :,D
Isoissa kirjekuorissa kulkee kaikenlaista tarpeellista tavaraa. Oletko trollaamassa vai ihan rehellisesti noin tietämätön?
Missä narkkitalossa oikein asut, jos naapurit on niin epärehellisiä että käyvät toisten postilähetyksiä varastamassa?Täällä päin on ihan tavallista, että postilaatikot ovat jossain tien varressa lukitsemattomana ja silti porukka uskaltaa tilailla tavaraa postilaatikkoon.