Vesku ja Koivuniemi - onko panneet?
Kommentit (63)
En usko, että nyt ainakaan.Olen samaa mieltä kuin yksi ylempi kirjoittaja: Veskun touhut on jo touhuttu. Diabetes esim. heikentää potenssia eikä herra taida olla oikein kunnossa muutenkaan, että jaksaisi kiksautella ketään. Nuoruudesta en sitten tiedä, mutta eikös jossakin mainittu, että olisi päässyt kiksauttamaan Lenitaakin, niin miksei sitten Paulaa.
Veskulla toimii stondis edelleen erittäin hyvin.
Mulla on satavarma faktatieto tästä! Ja on varmasti aika monella muullakin!
Mutta voin nyt kertoa tässä, jos ei joku vielä tiedä.
Kyllä Paula ja Vesku ovat panneet. Sitä tosin en tiedä, että ovatko toistensa kanssa. Mutta panneet ovat. :P
Jussi Parvianen paljasti blogissaan, että Veskulla oli tapana soitella pöhnässä kavereilleen ja samalla Lenita otti tältä suihin. Vesku kuulemma kehuskeli, että "arvatkaas pojat kuka imee mun munaa"
Millähän tavalla Paula on pelastanut veskun hengen?
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 21:38"]
1. Mitä se sulle/kenellekkään kuuluu? 2. Mitä sitten vaikka olisikin?
[/quote]
No voi tsiisus, relaa! :D
On varmasti panneet!!!
Ja mä veikkaan, että Samuli ja Jennikin on panneet tuon viikon aikana! Jotain kemiaa siinäkin oli.
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 22:15"]Sori, 19. Ajattelin lähinnä tällaista: http://1.bp.blogspot.com/-t1U_kT2aAdI/TfOfy7aZvtI/AAAAAAAAAxg/OsoNOa6Rm5k/s1600/vesa-matti.jpg ja http://yle.fi/musiikki/sites/musiikki/files/images/kuningattaret_nosto_01.jpg
[/quote]
Okei, tää menee. Ajattelin että jos ne ois vaikka tossa nykyisessä muodossaan alkaneet hommiin. Vaikka saahan sitä hommailla ulkonäköön katsomatta, en sitä sano.
Vuosia sitten näin Paulan sammuneena baarissa ja joku äijä oli sen pyhimmän kimpussa... ja muija aivan taju kankaalla... :(
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 22:34"]
On varmasti panneet!!!
Ja mä veikkaan, että Samuli ja Jennikin on panneet tuon viikon aikana! Jotain kemiaa siinäkin oli.
[/quote]
Olisiko Paula puolestaan ollut Tonin makkarissa peppu pystyssä?
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 22:38"]
Vuosia sitten näin Paulan sammuneena baarissa ja joku äijä oli sen pyhimmän kimpussa... ja muija aivan taju kankaalla... :(
[/quote]
Koivuniemen? OMG!
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 22:40"]
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 22:34"]
On varmasti panneet!!!
[/quote]
Olisiko Paula puolestaan ollut Tonin makkarissa peppu pystyssä?
[/quote]
Joo, Ela oli selkeesti mukana näissä samoissa kemuissa.
Selittäkää, mikä tuossa Loirissa vetää? Tuo 20:n linkkaama kuva... HOT DAMN!!
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 22:43"]
[/quote]
Sinulla on alempaan sosiaaliluokkaan kuuluvana huono maku ja arvostelukyky. Se on se sama syy, miksi olet huonossa parisuhteessa.
Juu, ne on kaikki panneet siellä keskenään, kunnon ryhmäorgiat. Puhuneet perseistä, Venäjästä ja muista ajankohtaisista aiheista aina panojen välillä.
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 21:46"]Eli siis Cheek on nykyajan Loiri... onhan molemmilla oman aikansa tätsiä kansaan.
[/quote]
Tätsiä.. Dille!
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 22:45"]
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 22:43"]
[/quote]
Sinulla on alempaan sosiaaliluokkaan kuuluvana huono maku ja arvostelukyky. Se on se sama syy, miksi olet huonossa parisuhteessa.
[/quote]
Pieleen meni :D Kuulun ylempään sosiaaliluokkaan ja olen hyvässä parisuhteessa. Olen myös nainen ja tajuan Loirin eläimellisen vetovoiman.
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 22:46"]
Juu, ne on kaikki panneet siellä keskenään, kunnon ryhmäorgiat. Puhuneet perseistä, Venäjästä ja muista ajankohtaisista aiheista aina panojen välillä.
[/quote]
Mä puolestani kiitän tästä mielikuvasta..
Jennin mekko on Ivana Helsingin Ramona- niminen mekko, vuoden 2013 mallistosta. Mielestäni Jukka Puljujärven suunnittelema. :) Korjatkaa, jos olen väärässä... Muistan, kun ihastelin itsekin mekkoa. Olen ensimmäsitä kertaa nähnyt sen Jukan vaimon, entisten bloggaajan Pepin päällä.
[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 00:28"]
Vesku ja PaulaK - ehkäpä. Mutta ei siitä enää tässä vaiheessa suhdetta synny, kun Vesku pitää nuoremmista. Veikkaan että Vesku ja Jenni ovat panneet tai ovat ehkä kohta pari. Sellaisiakin katseita oli ja Jenni on muutama kuukausi sitten eronnut Immosesta. Tietyllä silmällä kun katsoo, niin Jenni vähän muistuttaakin Marita Hakalaa (Veskun ex).
[/quote]
Eipä taida Veskusta enää olla siihen hommaan terveyden vuoksi. Nuorempana varmaan olisikin.