Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mikä seuraavista bändeistä kolahtaa tykimmin?
19.09.2014 |
Procol Harum, Molly Hatchet, Saga, Wigman vai Eppu Normaali
Kommentit (5)
Wigwam. Aloituksessani typo, sorry.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Eput nykyään, 10 vuotta sitten olisin vastannut Wigwam.
4 jatkaa, Epuilta erityisesti alkupään tuotanto :)
Ei mikään noista koska tiedän noista vain Eppu Normaalin ja inhoan niiden musiikkia
Alue: Aihe vapaa
Eppu, koska se on hyvä ja koska en tiedä noita muita ollenkaan.